התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאילתא לגבי רכישת נעילת lock-Right בארה"ב



suffa++
18-06-07, 11:38
שלום
ברשותי סופה 93 ארוכה שרכשתי ללא תוספות לפני כשנתיים ועונה לשם שמשון ;) . אני ממש מבסוט מהכלי ומנצל אותו רק לטיולים ברחבי ארצנו הקטנטונת אשר באמצעות הג'יפ והכניסה לכל נקיק וחור הופכת לגדולה. בעיקר אם מוסיפים את אזורי גב ההר ומזרחה (החלק המזרחי של יו"ש במילים אחרות). חבלי ארץ שלדעתי לא מסוכנים ומדהימים בעוצמתם. הן באזור מדבר יהודה/מזרח הר חברון והן לכל האזוק מעל לבקעה. אך לגופו של עניין. לאחר הצלבות מעצבנות על רקע המדבר ול]פעמים השקיעה החלטתי בשלב זה להגביה את הכלי כך שמהלך המתלים יהיה גדול יותר וכן להוסיף נעילה אחורית ובהמשך, לפי הצורך אולי גם קידמית או לחילופין כננת.
לאחר ברורים ועיון באתרים שונים החלטתי ללכת על Lock-Right.
שאלתי :roll: :
הסרן האחרוי עם DANA 60 ו 35 שיניים. מהאתרים השונים לא הצלחתי למצוא את המודל המתאים לי. האם יש המלצה איפה לבדוק או לגבי מספר הדגם. כמו כן אתר לרכישת הנ"ל שיהיה אמין וגם לא יקר.
כמו כן אם יש הסתייגויות מהדגם Lock-Right או המלצה על משהו אחר אשמח לשמוע. ((מעוניין למשלוח פנימי בתוך ארה"ב לחבר שלי שכרגע שם).

נמרוד
18-06-07, 12:48
PowerTrax Noslip לדנה 60 35 שיניים: מק"ט 92-0460-3500

http://www.powertrax.com/chevytruckns.pdf


לוקרייט לדנה 60 35 שיניים: מק"ט 2620
http://www.powertrax.com/chevytrucklr.pdf

גיתאי נוה
18-06-07, 17:25
אני יודע שדעתי עלולה להיקטל על ידי מנוסים ממני בטענת אוברקיל, ובכל זאת מצאתי לנכון להעלות אותה כאן.

אני התחלתי עם No Slip הידועה, שמעבר להיותה שקטה יותר מהלוקרייט - לפחות על הנייר - היא גם חזקה יותר במוצהר. גודל הצמיגים באותו זמן היה 31 סטנדרטי.

אכלתי מרורים איתה. לא אלאה בכל הסיפור (שכבר העליתי באחד השירשורים בעבר, ויש מי שמכיר היטב את ההיסטוריות העגומות שלי מעידן ה'טרום-טיפול-לבד'...:( ) אבל בשורה התחתונה - הנעילה נשברה ונאלצתי להחליפה בחדשה, עם הרבה עוגמת נפש ועוגמת כיס.

מכיוון שבאותה תקופה גם עברתי לצמיגים גדולים יותר, החלטתי שמבחינתי כל מה שהוא פחות מדטרויט לוקר מהווה קיצור דרך שעלול לגבות מחיר בעתיד. אצלי הסרן האחורי הוא דנה 44, כאשר הפרש המחירים (לפחות בארה"ב) בין ה-No Slip לדטרויט עמד על כמה מאות ש"ח בודדים ולכן לא היתה פה שאלה בכלל. היום אני עם הדטרויט ומבסוט לגמרי - גם כמעט ואין אפקטים וגם העסק עובד חלק. בלי חוכמות.
אם היה אצלך דנה 44 כמו אצלי הייתי מוסיף כאן שיקול נגד הדטרויט והוא, שלמקרה שבעתיד תחליף יחסי העברה בסרנים תיאלץ להחליף גם את הנעילה, מה שייקר מאד את העסק ויאלץ אותך למכור נעילה משומשת במצב טוב. אבל מכיוון שאתה נוסע על דנה 60 אין לך כל בעיה כזו, אלא אם תחליף ליחסים 1:4.56 וצפונה - ואינני רואה שום סיבה בעולם לעשות זאת, להיפך.

בשורה התחתונה - אני ממליץ לך לא לחסוך וללכת על דטרויט, ותדע שסגרת את הפינה הזאת For good.

גיתאי

נ.ב. אני גר לא רחוק ממך למקרה שתצטרך עזרה

גיתאי נוה
18-06-07, 17:34
שכחתי משהו - לגבי לינקים לחנויות מקוונות - יש כאן (http://www.jeepolog.com/337.html) כתבה על סרנים, בפרק העוסק ברשימת החלקים יש התייחסות שימושית לאיפה כדאי לקנות. כמובן, ייתכן מאד שתימצא גם דברים אחרים.

suffa++
19-06-07, 09:54
גיתאי שלום ותודה על התשובה המושקעת

אכן גם הפרש של 100$ לא צריך להוות שיקול מרכזי בבחירה. הקטע הוא שעברתי על הרבה התכתבויות בנושא בפורום ומה שראיתי שיש גם כאלו שהיו עם דטרויט ואח"כ לא היו מרוצים ועברו לאחר.
נמרוד ערך סקר של התפלגות המשתמשים בנעילות השונות. הצעה לנמרוד. לעשות במקביל גם סקר סביעות רצון מהנעילה הקיימת.
אמשיך להתלבט עוד כמה ימים ואגיע למסקנה....

לגבי מקומות לרכישהראיתי שני אתרים שהמליצו עליהם גם מבחינת שרות וגם מבחינת מחיר:
1. Rocky-Road.com
2. Tellico4X4.com

כמו כן, אם בסוף באמת אלך על דטרויט שלא נעים לבקש טובה מחבר לסחוב במזוודה.. ניתן לייבא באמצעות חברה ישראלית שמטפלת במשלוחים מארה"ב - MusTop.com. נכון שמצטרף אז עמלה+מכס ומע"מ אבל זה ה"קנס"..

תודה
יניר

מוני אורבך
19-06-07, 10:21
יש לי ניסיון עם דטרויט ועם לוקריט הרגיל על גיפ.

1. נוחות. הדטרויט נוחה יותר מהלוקריט. היה לי דטרויט מאחורה על דנה 60 וכמעת לא הרגשתי אותה. עד כדי כל שחשבתי בהתחלה שהיא לא עובדת. לא מכות לא תיקטוקים כלום. הלוקריט לא רעה אבל מדי פעם יש בומים קטנים על האספלט ותיקטוקים כול הזמן. שורה תחתונה. אם זה רכב טיולים בלבד לך על לוקריט ולא לך על דטרויט. ממה שהבנתי ה no slip יותר נוחה אבל המחיר כול כך קרוב לדטרויט שלא שווה את ההבדל.

2. אמינות - שני הנעילות הוכיחו את עצמן. הלוקריט כבר מתפקדת היטב 5 שנים (על רכב טיולים בלבד) הדטרויט היתה משומשת ועבדה אצלי שנה ללא תקלות. אף פעם לא נשברו לי נעילות, וגם לא צריות. אבל אני ידוע כנהג זהיר (נמרוד מגדיר אותי "סבתא מתה" ) ששוקל ובודק כול עליה לפני שעולה. "לתת בגז" זה מונח שאני לא נותן לו לגיטימציה. מצד שני עליתי את כול המעלות הקשים בנגב ולא ריחמתי על הרכב כלל.


סיכום: אם אתה נהג שקול (כלומר רגל ימין רגועה) והגיפ שלך מוגדר כרכב טיולים בלבד, לך על לוקריט. אם זהו רכב יום יומי ו\או אתה אוהב לתת בגז - לך על דטרויט

יובל48
19-06-07, 14:21
3 שנים עם נו סליפ על דנה 60 ומלקק דבש,נעילה חזקה,שקטה ואמינה.
שיקול נוסף,לסנג'ר חבר עם 5 ק"ג בקרטון קטן עדיף על 13 ק"ג מה גם
שמשלוח ארצה ושיחרור ממכס עלול ליקר את הסיפור.
לדעתי ,משהו בהתקנה אצל גיתאי נעשה לא טוב ולכן הוא אכל מרורים.

יובל

boba banay
19-06-07, 14:23
שאלה
לרכב טיולים בלבד - כלומר נוגע באספלט רק בדרך לטיול והיא לפעמים ארוכה.
האם לא כדאי לשים MINI SPOOL ? ולחסוך את כל העלויות,הבומים, הריצ'וטים ובכלל תופעות הלוואי.

מדובר בCJ ארוך דנה 44 מאחור וללא יחסי העברה

יובל48
19-06-07, 18:10
שאלה
לרכב טיולים בלבד - כלומר נוגע באספלט רק בדרך לטיול והיא לפעמים ארוכה.
האם לא כדאי לשים MINI SPOOL ? ולחסוך את כל העלויות,הבומים, הריצ'וטים ובכלל תופעות הלוואי.

מדובר בCJ ארוך דנה 44 מאחור וללא יחסי העברה

נכון,אבל אז תקבל תופעות לוואי אחרות,כמו יללות צמיגים בסיבוב,שחיקה מוגברת של צמיגים,
וסכנת החלקה בנסיעה על כביש חלקלק.

boba banay
19-06-07, 22:26
שוב אני אומר שהרכב הוא לטיולים בלבד - זתומרת בקושי נוסע - ככה שהצמיגים יתייבשו וימותו בשיבה טובה הרבה לפני שישחקו...

ולגבי החלקות בכביש רטוב - לא היה כאן שרשור לא מזמן שדיבר על החלקות זנב בכביש רטוב עם נעילה אוטומטית (הנעילה "חושבת" שאין אחיזה לאחד הגלגלים וננעלת) -

אז כנראה שעניתי לעצמי...:oops:

-->