PDA

צפייה בגרסה מלאה : מכשיר להוצאת גלגל הגה



ברששת
26-06-07, 18:15
האם ניתן לקנות במחיר סביר את המכשיר היעודי להוצאת גלגל ההגה (זה עם הבורג החולץ באמצע ו2 ברגים לתפיסה בצד) או שלמשהו יש שרטוטים מדויקים לבניה?

איציק - 4X6ZH
26-06-07, 18:22
סביר שגלגל ההגה ישתחרר ויצא ללא שימוש בכלי חילוץ .
*****
רצוי שני אנשים לפעולה זאת .
איפוס ומיקום גלגל ההגה והגלגלים במצב ישר ( זה חשוב ביותר )
שחרור ידית הוינקר שלא תיהיה במצב וינקר מופעל ( לפעמים הידית נלחצת במהלך הפרוק ) .
שחרור האום במרכז ציר ההגה ( רק שחרור לא הוצאה ) .
לחיצה כלפי מעלה עם הרגליים בזמן שאתה יושב במושב הנהג
ודפיקה ישירה למרכז ציר ההגה . כאשר האום משמש כמשטח לדפיקה .
******
ברכב שיש כריות אויר נדרשת זהירות .
בכל רכב נדרש זהירות בשחרור ובהרכבה למנגנון החזרת ידית הוינקר .
המנגנון משולב בגלגל ההגה בחלקו הפנימי .
******
איציק

אלון_ק
26-06-07, 20:11
פלח מתכת עבה, 3 ברגים ןמקדחה וזה בחוץ. לא בעיה לייצר לבד.

גיא
26-06-07, 20:29
תזהר כשאתה מושך עם כל הלב .... שלא יעוף לך לפרצוף ....

AvigdorAharon
27-06-07, 00:34
תזהר כשאתה מושך עם כל הלב .... שלא יעוף לך לפרצוף ....

וזה מאוד כואב באף...

אבל למה אתה מפרק את גלגל ההגה?

אביגדור

GodsFather
27-06-07, 08:24
לשחרר , אבל לא עד הסוף, את האום מרכזי , להלום קלות עם שתי הידיים בשעות 9 ו-3 מספר פעמים , מההרעדה ההגה ישתחרר ואז תוכל לשחרר את האום ואת ההגה.

לא משנה מה, אל תמשוך בכוח את ההגה , כי אז תראה כוכבים...(מנסיון...)

נמרוד
27-06-07, 10:24
האם ניתן לקנות במחיר סביר את המכשיר היעודי להוצאת גלגל ההגה (זה עם הבורג החולץ באמצע ו2 ברגים לתפיסה בצד) או שלמשהו יש שרטוטים מדויקים לבניה?

ולשאלה המקורית... כן, בכל חנות הספקה טכנית רצינית, תבקש חולץ הגה, משהו סביר יעלה 100-120 שקל וישמש אותך עם השנים לחליצה של דברים נוספים מלבד גלגלי הגה (פולי קראנק למשל). כלי עבודה טובים תמיד שווים את ההשקעה לטעמי.

Juv
27-06-07, 10:30
לא ניסיתי באופן אישי, אבל אם מוט ההגה ערום אתה יכול לנסות שיטה שראיתי בדיסקברי (שיפוץ מיניואן VW דור ראשון) ואמורה להקל מאוד על השחרור - שפיכה של מעט מים רותחים (כל מתכת מתפשטת במידה שונה) על כל העסק ונסיון שחרור מיידי.

-->