צפייה בגרסה מלאה : זרוע פנהרד מתכוננת לצ'רוקי
אני חושב שאני צריך להחליף את זרוע פנהרד למתכוונת.
הרכב מוגבא ב 3 אינטש. צ'ירוקי 1991
מחפש המלצה איפה ליקנות, רצוי מי ששולח לארץ, אין לי מי שיביא לי משם.
מרק
SixPac
רוביקון אקספרס, את הרגילה, RE#1600 (המחירים בפועל בחנויות אינטרנט נמוכים יותר מהמחיר הרשמי).
http://www.rubiconexpress.com/Products.aspx?Cn=271&Pn=1782&XnPath=173,180,251,271&Vid=6618312730188
http://www.rubiconexpress.com/Img_Products/Pn/2/1782/Photographs/0/324.jpg
מרק.
אתה לא חייב להחליף.
ל 3" ניתן למקם את הזרוע מחדש ע"י קדיחה של חור נוסף בתושבת על הסרן, ימינה מהחור המקורי 1.5-2 ס"מ.
תודה לעונים,
דורון, אני מניח שיש גם לרכוש את הבורג שמחבר את המוט לשילדה
5/8” bolt/nut/spacer assembly RE1684??
למי יש הערה על הרעיון של GRAND לקדוח חור נוסף?
תודה
מרק
לי יש הערה. :razz:
עיין בסעיף 15 בהוראות התקנה של קיט רוביקון 3.5" ל XJ.
http://www.rubiconexpress.com/Img/Products/Pn/7/2017/PDF/Instructions/0.pdf
תודה, מאוד יסודי מצדך לתרוח לימצוא לי את הציתות המתאים. אולי זה בדיוק מה שאעשה.
לפני שאתה מתעסק עם המוט המקורי, תבדוק הייטב שהוא תקין ולא פיתח חפשים, אם הבושינגים שלו גמורים אז זה הזמן להשתדרג למוט מתכוונן.
הבעיה עם להביא חלק כזה בדיוור ישיר היא עלויות המשלוח והמכס שעלולות לייקר את המוצר פי 3 במקרה הזה, אבל גם אז זה יעלה כמו מוט מקורי פה בארץ.
ניר,
המוט המקורי הותקן יום לפני שקניתי את הרכב ויש עליו עדיין חלק מהנילון המקורי (כמו במושבים של אוטו של פולני).
מאז הוא נסע 200 ק"מ בכביש (מהמוכר אלי לב"ש) ו 70 ק"מ בשטח (טיול בתולים). כבר היזמנתי את החלק לפי הצעתו של נמרוד למרות שאני עדיין חושב שהעיצה של גרנד היתה לא רעה.
אבל, זה הצעצוע שלי ואני רוצה שיהיה פרפקט. מקווה להחזיק אותו הרבה זמן ןלהביא אותו למצב מעולה.
להתראות במידבר,
מרק
SixPac
מרק מגיע לך מברוק... אין הרבה צ'רוקי 91 - זה במקרה האוטו שהיה של אמיר לרדו?
אכן זה הוא, היה מספר שני אצל איציק אחד מקבוץ אפק.
אצלו עבר מעט ק"מ ושיפוץ קוסמתי יסודי בפנים כולל חידוש כל הריפודים דלתות וגג.
מתחת יש הרבה עבודה בעיקר בןקסות במוטות רדיוס, פנהרד כאמור. הרכב נישמע בנסיעה כמו רקדנית פלמנקו עם קסטניטות מפח.
חוץ מזה הביטוח עושה בעיות, לא כל-כך רוצים לבטח רכב כזה.
מרק
SixPac
תתחדש, רכב עם היסטוריה עשירה. מה שכן אתה לא צריך להתאמץ להוכיח כלום, הצ'רוקי הזה סימן V על כל מעלה שאפשר ואי אפשר לעלות, לפחות באזור הצפון :razz:
לגבי הביטוח - דבר עם מאיר רוטברג, אני בטוח שאפשר לבטח את הרכב עם מתעקשים, אבל זה יחייב אותך להגיע למשרדי לוי יצחק לקבל הערכת שמאי אישית, כי אין רכבים כאלו. זה גם מה שאני הייתי צריך לעשות עבור שלי, מודל 94, גם בין הבודדים אם לא היחיד מהשנתון הספציפי בארץ. הערכת שמאי אתה תקבל פחות או יותר על בסיס הסכום שאתה תגיד ששילמת על הרכב (בגבולות הסביר...) + התרשמות של השמאי ממצב חיצוני ופנימי וכמה תמונות במצלמה דיגיטלית, וזהו. עכשיו תעשה חשבון בעצמך אם זה באמת כדאי לבטח, בכל מקרה אם אתה מחליט שכן - אין לי ספק שמאיר ידאג לך - אוי ואבוי לו אם לא אחרי שאני מתחייב בשמו :twisted:
היות ומוט זה מתאים לגרנד אתה תצטרך לקדוח את הקונוס.
אני הייתי מזמין גם את זה.
http://www.rubiconexpress.com/Products.aspx?Pn=2275&Vid=25E0DA2753264
קצת היסטורייה על הצירוקי הזאת.. אני קניתי את הצירוקי הזאת ממיכרז של השגרירות האמריקאית.. הרכב היה ממוגן. פירקתי לו את המיגונים. והירכבתי לו קיט הגבהה של סקיי גאקר. + מוט פנרד מיתכונן. היחלפתי לו סרן אחורי לדנה 44. אצלי הוא היה עם יחס 4.10. ונעול קדימה אחורה.. כאשר אמיר קנה את הרכב מימני הוא לא רצה לשלם על השיפורים. לכן פירקתי את הנעילות וחזרתי ליחס 3.54.. . מאז הרכב עבר עוד 2 ידיים והיגיע אלייך.. יש לי סט של בוקסות למוטות הפנרד ועוד חלקים שהבאתי ביזמנו לרכב הזה. חוץ מיזה שהוא שתיין הוא אחלה רכב. תהנה.
אברמלה,
תודה על המידע, פחות או יותר ידעתי את המקור הראשון של הרכב ועל כך שהיה ממוגן.
אני קניתי אותו עם דנה 44 מאחור נעול אבל לא ידוע איזו נעילה. מישהו החזיר את היחסים ל 4.10 והתקין ARB קדימה. אם זה לא אתה ולא איציק אז כניראה לרדו.
עכשיו אני בקטע של פרוקים.
פרקתי את מוטות הרדיוס הקדמיות העליונות מקוריות ואין בעיה לקנות בוקסות חדשות.
התחתונות של SKY JACKER ואני לא מוצא בוקסות. באתר של SKYJACKER אני לא מוצא שהם מוכרים רק חלקים אז אם יש למישהו רעיון, בבקשה.
שבת שלום
מרק
תנסה ב-"כתום" הם יכולים ליצר בושינג לצ'ירוקי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.