צפייה בגרסה מלאה : ממה עשוי הפילטר שבתוך מיכל הקניסטר?
בתוך מיכל הקניסטר ישנו חומר כמו צמר גפן/פרלון לבן שאמור לסנן/לספוח אליו את אדיי הדלק שזה למעשה תפקידו של הקניסטר, איך קוראים בדיוק לחומר הזה שממנו עשוי הפילטר שבתוך הקניסטר?
כל כמה זמן בערך אמורים להחליף את הפילטר הזה?
הפילטר הזה ניתן לניקוי/שטיפה או שאין מנוס מלהחליפו בחדש?
היכן ניתן להשיג את "פילטר" הזה שנמצא בתוך המיכל קניסטר?
איציק - 4X6ZH
19-07-07, 12:15
החומר הוא אותו חומר שנמצא במסנן אב"כ .
זה גרגרי פחם יבש . שיש להם יכול לספוח עליהם אדי דלק .
הפילטר אינו דורש ניקוי ואינו דורש החלפה .
הפילטר מנקה את עצמו . במהלך עבודת המנוע .
כל פעם שהמנוע חם ( טרמוסטט פתוח ) והמנוע נמצא בשיוט ( 1500 -2000 RPM ) נפתח שסתום
המאפשר לואקום שבסעפת לשאוב את תכולת הדלק שבקינסטר .
****
חומר לבן ? אני לא מכיר
יתכן וזה חומר אריזה שנמצא בחלל המיכל מסביב לפחם .
*****
איציק
גרגיריי פחם יבש הכוונה היא לפחם כמו שיש בתוך הפילטר של אקווריום שתפקידו לספוח אליו רעלים מסוכנים וגם לגרום לצלילות המים במקרה של מים עכורים מאוד?
אם כן אז כמה שידוע לי הפחם הפעיל הזה יעיל לתקופה שבין 3-6 חודשים בלבד ולאחר מכן צריכים להחליפו בחדש
אתה בטוח לגמריי שיש בתוך המיכל קניסטר רק את הפחם הפעיל היבש ,אין בנוסף אליו עוד חומר כגון פרלון בשביל לתפוס ליכלוך/חלקיקים גדולים יותר שעלולים לישאב עם הדלק אל סעפת היניקה בעת פתיחת השסתום?
איציק - 4X6ZH
19-07-07, 14:33
לצערי אני לא הייתי שותף בתהליך הפיתוח והיצור של מסנן זה
אבל אני הייתי בכמה קורסים של יצרן הפילטר .
אני מעביר לך את הסיפור שסיפרו לי .:???:
****
איציק
אז למעשה אין צורך בכלל להתעסק איתו או לנקותו?
מדובר בפחם פעיל, אכן. אורך החיים של הקניסטר אמור להיות אינסופי, יש עם שסתום ויש פטנטים אחרים, אבל בעקרון זה רכיב שלא דורש שום טיפול.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.