PDA

צפייה בגרסה מלאה : חשמלאי שמוכן להתקין כפתור לניתוק ה ABS



shahav
23-07-07, 21:22
אהלן,
אני לא מוצא חשמלאי שמוכן להתקין כפתור לניתוק ה ABS. כולם פחדנים!
זה די מרגיז לנתק אתה ABS ידני - צריך ליפתוח תא מנוע, לנתק פלאג ענקי, וליסבול רעש של זמזם בטיחות לאורך כל הנסיעה בשטח.

בקיצור - תתנו שם של חשמלאי שמוכן לעשות את העבודה.

אה - מדובר ב טראנו 2001
תודה
רבין

asafk
24-07-07, 05:36
רמי, שעובד בכפר מנחם, אולי יסכים. הוא מבין לליבם של הג'יפאים... :wink:

אסף.

איציק - 4X6ZH
24-07-07, 07:43
לדעתי אתה לפחות פחדן כמו החשמלאי .
למה אתה מפחד לנסוע עם מערכת בטיחותית בשטח ?
ישבו מהנדסי הרכב וחשבו על מערכת "בטיחות" ואתה מחליט לבטל אותה .
ובסוף אתה בא בטענות לכולללם .
אולי הייתה חושב לפני קניית הרכב
אולי הייתה מתייעץ עם מוסך שמבין .
**********
מה שבטוח שאתה לא מבין .
אתה גורם נזק לעצמך .
אתה מסכן את עצמך ואת הסובבים אותך .
ואתה צועק מבלי להבין על מה אתה צועק .
*********
איציק

shahav
24-07-07, 22:19
איציק, אתה חשמלאי??
מה ההיתנפלות הזו עליי? כולה הודעה ראשונה שלי ואתה מיתנפל?!.

לנקודה - ABS מפריע בשטח! הוא נועד לסבתה שנילחצת ולא מורידה רגל מהברקס ביכדאי לקבל היגוי!
בשטח ה ABS פועל ללא הרף, בבלימה - כל קפיצה קטנה גורמת לנעילת הצמיג ו ה ABS פשוט משחרר את הבלם.
שלא נדבר על חול- שם אני *רוצה* לעצור בעזרת היתחפרות, אבל לא, יש ABS - האוטו ירחף חופשי.
מה לגבי מידרון תלול דרדרתי? אתה מעז להיכנס למידרון כזה עם ABS???

איציק - נסעתה אי פעם עם ABS בשטח????

אני אשמח אם תיתנו טל של חשמלאי - ואם עדיף במסר אישי אז גם מקובל.
תודה
רבין




לדעתי אתה לפחות פחדן כמו החשמלאי .
למה אתה מפחד לנסוע עם מערכת בטיחותית בשטח ?
ישבו מהנדסי הרכב וחשבו על מערכת "בטיחות" ואתה מחליט לבטל אותה .
ובסוף אתה בא בטענות לכולללם .
אולי הייתה חושב לפני קניית הרכב
אולי הייתה מתייעץ עם מוסך שמבין .
**********
מה שבטוח שאתה לא מבין .
אתה גורם נזק לעצמך .
אתה מסכן את עצמך ואת הסובבים אותך .
ואתה צועק מבלי להבין על מה אתה צועק .
*********
איציק

איציק - 4X6ZH
24-07-07, 22:36
רבין

כנציג החשמלאי הפחדן נבהלתי והתנפלתי .
אתה כותב כולם פחדנים מבלי לנסות להבין למה מפחדים .
איציק

גיא
24-07-07, 23:30
רבין ...

קח כוס מים, תרגע שניה. אם תסתכל בשם של איציק ותראה שיש לו יותר מהודעה אחת בפורום ואולי תעיין בהודעות שלו ותבין מי ומה הוא איציק ...

לעניין השאלה שלך, זה לא כל כך פשוט עד כדי בלתי אפשרי מה שאתה מבקש. ישבו מהנדסים ותיכננו מערכות שמתאימות לרכב מסויים ופועלות בצורה מסויימת. אתה מבקש ממישהו שיקח אחריות על ביצוע שינוי במערכות מסויימות או חלק מהן ברכב ממוחשב מאוד מתוחכם. אני חושב שאם תחשוב על זה שניה... תבין שאין הרבה אם בכלל שיקחו אחריות על זה. מחר אתה תעשה תאונה קטנה פגוש לפגוש ויבדקו את האוטו ויגלו שמישהו התעסק בחשמל ומיחשוב של האוטו והביטוח פתאום לא תופס. ודופקים לחשמלאי בלילה על הדלת .. תבוא איתנו לתת עדות בבקשה ....

אתה מבין ?

אם אתה רוצה להיות חכם על חשבונך .. זה משהו אחד. תחבר מפסק בטור על הפיוז ותהיה בריא ... אבל לבקש / לדרוש מאחרים לקחת אחריות כזאת על עצמם ? .. לא ניראה לי הגיוני.

אל תשכח שאתה לא הראשון שיש לו את הבעיה הזאת.

תומר א.
25-07-07, 00:34
1. למה אתה מפחד לנסוע עם מערכת בטיחותית בשטח ?
2. ישבו מהנדסי הרכב וחשבו על מערכת "בטיחות" ואתה מחליט לבטל אותה .
*********
איציק

1. זה ממש ממש ממש לא כיף לעוף 30 מ' ברוורס באמצע נוח.
2. המערכת תוכננה לעבודה על הכביש, בשטח התוצאה (ברוב המקרים) הפוכה מהתכנון המקורי.

חנן-ג'יפולוג
25-07-07, 06:01
לשואל: למה אתה חושב ששווה למישהו לעשות לך שינוי, שהוא יקבל עליו שכר של רבע או חצי שעת עבודה, ובתמורה הוא ייקח על עצמו הסתכנות באישום פלילי ואיבוד המקצוע? תלמד את הנושא, הלא כל-כך סבוך, כפי שגיא הסביר היטב, ותעשה את זה בעצמך. אני מבטיח לך ולאחרים שאיציק יודע מהן המשמעויות השליליות של הABS בשטח, וכבעל מקצוע בתחום פשוט מתעצבן על הזלזול הלא ברור.

shahav
29-07-07, 11:52
לקחתי כוס מים , נירגעתי

אבל אני עדיין תקוע עם ה אי-בי-אס .

אך אני מוסיף מתג לבד ?אני לא חשמלאי, אבל ניראה כי אן לי ברירה.

איפא לבצע את הניתוק? איזה עובי של כבל לימתוח? האים צריך נתיך נוסף? ואים כן באיזה אמפר?

יש לי את התרשימים של ה אי-בי-אס, אבל בעניי זה לא ניראה מערכת פשוטה כלל. כניראה צריך ליהיות איש מיקצוע בכדאי להבין אותם.

כמו שנאמר כבר קודם - הרבה אנשים עברו את זה לפני - אז תיעצו.

תודה
רבין


תודה

Gilad
29-07-07, 12:19
לדעתי ABS היא מערכת בטיחות חשובה מדי כדי לשחק בה בעצמך.

אם יש לך זמזם מעצבן הייתי שם מפסק על הזמזם כדי שלא יעצבן אותך. אחרי הכל להוציא פיוז זה לא ביג דיל כשנכנסים לשטח. ככה תהיה בטוח שאף אחד לא יפסיק לך את ה ABS בטעות או שתגרום לאיזו תקלה.


גלעד

גיא
29-07-07, 22:54
תתחיל בלברר מה עוד קורה כשאתה מוציא את הפיוז של הabs
איזה עוד מערכות יושבות שם.

UNIX
29-07-07, 23:48
יותר מעניין לחבר את זה כך שברגע שתשלב ל 4x4 אוטומטית ה abs
ינותק
אבל באמת תלמד לבד שום חשמלאי לא יגע בברקסים
אסור

חנן-ג'יפולוג
30-07-07, 01:57
אם לא בא לך להתעמק בשרטוטי החשמל של הרכב, קח לך נתיך. נתק את החלק המרכזי שלו (האיזור הדק) והתחבר לשני ההדקים שלו, מבחוץ, עם חוטים, כך שזה לא יפריע לך להכניס אותו למקום. מה שנשאר לך עכשיו זה לעשות מתג שיקצר/ינתק את שני החוטים שלך. חבר גם בטור למתג הזה בית נתיך כדי שלא תישאר ללא הגנת נתיך. שים את הנתיך החדש במקומו ושים את המתג היכן שנוח לך.

-->