PDA

צפייה בגרסה מלאה : ניתן להשתמש במשאבת סולר חשמלית?



סטובצקי
24-07-07, 09:11
אני מחליף למנוע 2002 של הייס , יש מצב להשתמש במשאבה החשמלית של המנוע או שאין לי בררה ועלי להשתמש במשאבה של המנוע הקודם ( גם טורבו)

tooshey
24-07-07, 14:02
אם אני מבין נכון אתה רוצה לשים מנוע 2LT מהייאס.
המשאבות של הייאס אלקטרוניות מקודדות.
אם תיקח מחשב,צמה וסוויץ' (ואולי עוד דברים ששכחתי),תוכל להשתמש במשאבה שבאה עם המנוע.
בד"כ לוקחים משאבה מכנית ממנוע טורבו אחר.
במקרה כזה אל תתעצל ושלח את המשאבה לבדיקה/שיפוץ לפני ההתקנה.

בברכה,טושי

kobiarava
24-07-07, 18:57
אם אני מבין נכון אתה רוצה לשים מנוע 2LT מהייאס.
המשאבות של הייאס אלקטרוניות מקודדות.
אם תיקח מחשב,צמה וסוויץ' (ואולי עוד דברים ששכחתי),תוכל להשתמש במשאבה שבאה עם המנוע.
בד"כ לוקחים משאבה מכנית ממנוע טורבו אחר.
במקרה כזה אל תתעצל ושלח את המשאבה לבדיקה/שיפוץ לפני ההתקנה.

בברכה,טושי



אם הכוונה לקידוד האימובילייזר שהראש המפתח, מרבית המכונאים כבר למדו דרך לעקוף את היחידה המקודדת במשאבה, שלפעמים נוטה לעשות בעיות



קובי (עובד על הייאס 2LT )

tooshey
25-07-07, 00:49
אם הכוונה לקידוד האימובילייזר שהראש המפתח, מרבית המכונאים כבר למדו דרך לעקוף את היחידה המקודדת במשאבה, שלפעמים נוטה לעשות בעיות



קובי (עובד על הייאס 2LT )

יופי,ומה עם הפיקוד האלקטרוני?למה תחבר אותו בהיילקס ישן?

בברכה,טושי

איציק - 4X6ZH
25-07-07, 09:20
זאת השאלה המרכזית מכל הרשור הזה .
למה לחבר מערכת אלקטרונית להילקס מכני .
או למה בכלל צריך את המשאבה והמנוע של הייס .?
יש בשוק מנועי הייס משומשים במצב טוב לפעמים מנועים ממש חדשים .
מנוע הייס דורש הרבה שינויים במעטפת המנוע כדי שניתן יהיה להתקין אותו בהילקס .
אתה חייב להחליף אגן שמן מנוע .
ואתה חייב להחליף משאבת הזרקה .
החלפת אגן השמן בדרך כלל לא יוצרת בעיה ( להשתמש בדבק המקורי ולא ב RTV ) .
רצוי להשאיר את משאבת ההזרקה האלקטורנית ( לאחר ביטול אימוביליזר ) כך אתה מקבל מנוע
חזק יותר .( עוד כמה סוסים ).
נכון משאבה אלקטורנית היא מקור לתקלות מסובכות .
*****
איציק

jozi
25-07-07, 15:02
מצטער שאני מתעלק על השרשור שלך יש לי רק שאלה אחת, איך אתה מתכוון לקרר את המנוע הנ"ל ?
הרדיאטור של ההייס הרבה הרבה יותר גדול ! ;-)

מידבר
25-07-07, 15:20
אכן עלו בדיונים קודמים בעיות התחממות במנועי הייס המותקנים בהיילקסים.
אין לי מושג באשר להיבט הכלכלי אבל מיתר הבחינות אין ספק שעדיף להמנע מהתקנת מנוע הייס בהיילקס. מריח שגם במקרה זה, כמו במצבים רבים בחיים, הזול עלול להמצא מאוד יקר לטווח רחוק.

jozi
25-07-07, 15:37
אצלי למשל הרכבתי את אותו מנוע הייס( לא היה משהו אחר מיבוא) רק בלי הטורבו ועם המשאבה המקורית. עשיתי כבר קרוב ל100,000 ק"מ על המנוע הנ"ל ללא בעיות התחממות כלשהם.
בכל פעם שיצא לי לנהוג בהיילקס של חברים הרגשתי ששלי "סוחב" קצת פחות טוב אבל לזה קיבלתי הסבר שבגלל שזה מנוע שאמור לעבוד עם טורבו אטם הראש יותר גבוה ובהתאם יחס הדחיסה נמוך יותר ומכן "סחיבה" פחות טובה... :neutral:

-->