GodsFather
13-08-07, 14:03
שלום,
יכול להיות שאני חוזר על משהו שכבר עלו עליו כאן, חיפושים לא הועילו.
החלפתי אתמול טנק דלק ועל הדרך החלפתי חלק מצנרת הדלק כי הצנרת הישנה הייתה יבשה ובחלקה המתכתי אף חלודה.
לאחר שהחלפתי את הצינור המחבר בין המיכל למשאבה, המשאבה החלה לצעוק כאילו עובדת על ריק או מתאמצת לשאוב (משאבת סובארו , יש תקתוק בזמן השאיבה וככל שקל יותר לשאוב אז התקתוק גובר , במצב של מיכל ריק למשל ,זה די דומה לתת-מקלע מבחינת הרעש).
חשבתי בהתחלה שיש בעיה במיכל, שיש סתימה בצנרת או בפילטר והמשאבה מתאמצת, אבל לא זה המקרה.
העברתי יד על הצנרת בזמן השאיבה (חבר העלה סברה שאולי הצינור הוא גדול מהמקורי והמשאבה מתמאצת ליצר לחץ) - הרגשתי תנודת אויר חזקה. האם יכול להיות שצינור הגומי עטוף הבד , לא מחזיק לחץ שאיבה , בסה"כ הוא ירד מגליל חדש יחסית והחנות עצמה מוכרת לי היטב ומוכרת את הציוד הזה מידי יום תחת ההגדרה של צינור דלק, ללא השפעה של לחץ שאיבה או משהו כזה. יתרה מזאת, אותו סוג צינור רק בשימוש הפוך, מהמשאבה לכיוון הקרבורטור (כלומר דחיפה של דלק ולא שאיבה) עובד מצוין, אני מניח שאחליף אותו עכשיו מהחשש לאידוי הדלק ולמעשה פגיעה בצריכה.
אני מתכוון לרכוש צינור גומי רגיל ולהמשיך בניסוי (כרגע הרכב מושבת) , אבל הייתי רוצה לדעת אם נתקלתם בזה בעבר ואם לא אז הנה האזהרה לאלה שלא ידעו.
עכשיו תורכם.
יכול להיות שאני חוזר על משהו שכבר עלו עליו כאן, חיפושים לא הועילו.
החלפתי אתמול טנק דלק ועל הדרך החלפתי חלק מצנרת הדלק כי הצנרת הישנה הייתה יבשה ובחלקה המתכתי אף חלודה.
לאחר שהחלפתי את הצינור המחבר בין המיכל למשאבה, המשאבה החלה לצעוק כאילו עובדת על ריק או מתאמצת לשאוב (משאבת סובארו , יש תקתוק בזמן השאיבה וככל שקל יותר לשאוב אז התקתוק גובר , במצב של מיכל ריק למשל ,זה די דומה לתת-מקלע מבחינת הרעש).
חשבתי בהתחלה שיש בעיה במיכל, שיש סתימה בצנרת או בפילטר והמשאבה מתאמצת, אבל לא זה המקרה.
העברתי יד על הצנרת בזמן השאיבה (חבר העלה סברה שאולי הצינור הוא גדול מהמקורי והמשאבה מתמאצת ליצר לחץ) - הרגשתי תנודת אויר חזקה. האם יכול להיות שצינור הגומי עטוף הבד , לא מחזיק לחץ שאיבה , בסה"כ הוא ירד מגליל חדש יחסית והחנות עצמה מוכרת לי היטב ומוכרת את הציוד הזה מידי יום תחת ההגדרה של צינור דלק, ללא השפעה של לחץ שאיבה או משהו כזה. יתרה מזאת, אותו סוג צינור רק בשימוש הפוך, מהמשאבה לכיוון הקרבורטור (כלומר דחיפה של דלק ולא שאיבה) עובד מצוין, אני מניח שאחליף אותו עכשיו מהחשש לאידוי הדלק ולמעשה פגיעה בצריכה.
אני מתכוון לרכוש צינור גומי רגיל ולהמשיך בניסוי (כרגע הרכב מושבת) , אבל הייתי רוצה לדעת אם נתקלתם בזה בעבר ואם לא אז הנה האזהרה לאלה שלא ידעו.
עכשיו תורכם.