צפייה בגרסה מלאה : נקישות מסרן אחורי
גרנד 96 , דנה 44 אלומיניום, בסיבוב ישנן נקישות כאילו גלגלי השיניים מתחככים זה בזה בחוזקה,
לקחתי שמן מתאים מיורם באפ"ק, פתחתי, ניקיתי והחלפתי שמן והרעשים פחתו, אולם עדיין קיימים,
האם הבעיה מוכרת ? ומה ניתן לעשות ?
במכשירי תנועה רוצים כמעט 800 ש"ח על רכישת שמן ותוסף ואני לא בטוח שזה יפתור את הבעיה.
אני עם דנה 35 , LSD ובעיה דומה.
"השמן של יורם" (מוריס, אם אני זוכר נכון) לא ממש עזר אצלי.
גם התוסף של מכשירי תנועה לא עזר.
אצלי הבעיה מופיעה רק לאחר מספר דקות של נסיעה (שמן חם בסרן האחורי?)
סער.
תפרקו את הנעילה ותבדקו שהדסקיות לא שבורות.
ניר,
האם לא הייתי אמור לראות שביבי מתכת בזמן החלפת השמן אם הדיסקיות היו שבורות?
עד היום לא ניסיתי לפרק את הדיפרנציאל (מעבר לפתיחת המכסה)
כנראה שלא תהיה ברירה ;)
סער.
איציק - 4X6ZH
20-08-07, 13:35
לחלק מדגמי הונדה שיש דפרנציאל אחורי 4X4 יש רעש נקישות \ חריקות
בסיבוב .
החלפת השמן בדרך כלל לא עוזרת .
ישנו שמן מיוחד מסופק לפי מק"ט הונדה .
כל מי שעבר להשתמש בשמן הזה הרעשים נפסקו .
את השמן יש להחליף כל 40.000 ק"מ .
****
אז כנראה שזה תקלה דומה .
כמובן שבהחלט יתכן ויש תקלה פנימית
אבל כאשר היצרן מספק תוסף מיוחד כנראה שזאת התשובה .
****
איציק
איציק,
היה לי גם תוסף (מקורי ממכשירי תנועה), זה לא עזר.
סער.
איציק - 4X6ZH
20-08-07, 14:26
אין לי נסיון עם הנעילה שיש אצלך .
וניר כותב בדוק דיסקיות
אז אולי אין בררה וצריך לשלוף את הביצה .:roll:
****
איציק
אצלי היו שתי דסקיות שבורות, השברים נשארו בפנים ולא התפזרו.
בקבוקון תוסף עולה בחברה 120 ש"ח בערך ומוסיפים אותו לשמן גיר רגיל, חבל כמובן לשפוך תוסף לחינם אם הנעילה לא תקינה. אני אגב החלפתי את הדיפ' לפתוח, יש מצב שנשארו לי דסקיות חיכוך ישנות, אם זה עוזר לכם - תפאדלו. סרן דנה 44A.
אצלי היו שתי דסקיות שבורות, השברים נשארו בפנים ולא התפזרו.
בקבוקון תוסף עולה בחברה 120 ש"ח בערך ומוסיפים אותו לשמן גיר רגיל, חבל כמובן לשפוך תוסף לחינם אם הנעילה לא תקינה. אני אגב החלפתי את הדיפ' לפתוח, יש מצב שנשארו לי דסקיות חיכוך ישנות, אם זה עוזר לכם - תפאדלו. סרן דנה 44A.
ניר ,
תודה על ההצעה , אני אפתח שבוע הבא את העסק ונראה מה המצב,
רונן
אצלי היו שתי דסקיות שבורות, השברים נשארו בפנים ולא התפזרו.
בקבוקון תוסף עולה בחברה 120 ש"ח בערך ומוסיפים אותו לשמן גיר רגיל, חבל כמובן לשפוך תוסף לחינם אם הנעילה לא תקינה. אני אגב החלפתי את הדיפ' לפתוח, יש מצב שנשארו לי דסקיות חיכוך ישנות, אם זה עוזר לכם - תפאדלו. סרן דנה 44A.
ניר,
אני זקוק לניסיונך בנושא ואולי גם להצעתך בנוגע לדיסקיות, הסרן מפורק לחלוטין והן נראות שחוקות
אני בטל' 050-6223045 אני מבקש להתייעץ אתך
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.