התחברות

צפייה בגרסה מלאה : החלפת גירT-150 לT-176



yoavshefer
15-08-07, 22:28
אז כמו בכותרת, אני רוצה לעבור לגיר 4 הילוכים. כרגע יש T-150 ואני רוצה לעבור לT-176.
נ.ב
הגיר הקיים משודך לדנה 20.
א.האם אפשר להחליף את הגיר ללא פירוק בית המצמד?
ב.מה צריך להכין מבחינת חלקים{צלבים ותושבות במצב טוב מאוד}?
ג.האם חייבים להחליף טרנספר,או שאפשר להישאר עם הדנה 20?
ד.עלויות?{בערך}
תודה מראש למשיבים.
יואב.

lizard
15-08-07, 22:52
לדעתי הD20 לא מתחבר לT176 כמו שהוא מתחבר בלי מתאם לT150.
רצוי לשדרג לD300 ולהנות מיחס עברה בLOW נמוך יותר.
אתה צריך על הדרך גם להחליף רפידת מצמד ומיסב מרכוז (או איך שקוראים לטבעת נחושת שיושבת בתוך הגלגל תנופה) כי זה לא בקוטר הנכון.
צריך מן הסתם לשנות גשר גיר ואת התושבות שלו בבודי.

six 4 life
15-08-07, 23:58
כמו שמיכה אמר- כשתחליף את הגיר תצטרך להחליף גם את דיסק הקלאץ' לדיסק שמתאים לT176, וגם את בוקסת המירכוז של ההילוך הישיר בגלגל התנופה.

שקול מראש קניה של תיבת העברה דנה 300 והחלפה שלה יחד עם הגיר, תרויח מכל העולמות.

asafk
16-08-07, 00:15
...אבל לפני זה תבדוק את המידות. האורך כן קובע, במקרה של CJ5, והקומבינציה החדשה לא תשאיר הרבה לגל הינע אחורי..

אסף.

lizard
16-08-07, 01:43
על איזה מנוע מדובר? אם זה CJ5 אז יש מצב שמדובר על 4 בוכנות. למרות שלא היו לי בעיות בהחלפה מגיר 3 הילוכים ל4 בהאוזינג, אין לי מושג אם זה ככה גם במנועי 4 ציךינדרים. 99% שלא תהיה בעיה אבל צריך לוודא.

בכל מקרה, יש לי גיר אחרי אוברול למכירה - 1500 שקל.

yoavshefer
16-08-07, 16:39
...אבל לפני זה תבדוק את המידות. האורך כן קובע, במקרה של CJ5, והקומבינציה החדשה לא תשאיר הרבה לגל הינע אחורי..

אסף.
מדובר בסיקס מודל 77{הצהוב} מנוע 3800 6 צילנדר. הירוק{מודל 76} יקבל את הT-150, כרגע משודך לT-14. גם לו מנוע 3800
http://img526.imageshack.us/img526/9333/092kv5.th.jpg (http://img526.imageshack.us/my.php?image=092kv5.jpg)

yoavshefer
16-08-07, 17:18
מה עם גלי הינע, צריך להחליף?
גשר גיר נשאר במקומו?

six 4 life
16-08-07, 22:22
גל הינע אחורה מתקצר גל הינע קדמי מתארך, לא בהרבה בכל אופן.

גשר גיר- רצוי שתתאים את הגשר של הT-176 לשלדה שלך, מאשר את הגשר שעכשיו מתאים לT-150 ולשלדה.

יחסוך לך זמן והתוצאה טובה יותר.

בהצלחה.

-->