התחברות

צפייה בגרסה מלאה : צירוקי או פטרול



berezef
19-08-07, 00:47
שלום לכולם יש ברשותי צירוקי משופרת (נעילות הגבהה 3.5 טמבונים סרן אחורי דנה 44 כננת ועוד) יש לי חבר שמיתלבט בין צירוקי משופר כמו שלי לבין ניסן פטרול גם משופרת בנעילות והגבהה אני המלצתי לו על הצירוקי אבל הו ישמח לקבל חוות דעת נוספת. מה יותר עביר? מה יותר נח? את מי יותר זול לתחזק? ומי יותר אמין? תודה לעונים

נמרוד
19-08-07, 09:36
הצ'רוקי פיצפון ביחס לפטרול... הפטרול הרבה יותר מרווח, ויותר נוח משמעותית - יתרונות המשקל והגודל.

עבירות - בתצורה המקורית בוודאי שפטרול עביר יותר מצ'רוקי - יש לו נעילה מקורית, צמיגים הרבה יותר גדולים, מרווח גחון עדיף... אם אתה מדבר על משופרים, אז זה תלוי כמובן ברמת השיפור.

תחזוקה - בנזין מול דיזל, תעשה חשבון לבד. חלפים וטיפולים עצמיים - יתרון ברור לצ'רוקי שכמעט זהה מכאנית לסופה.

אמינות - לא חושב שאפשר לקבוע בגדול. לצ'רוקי יש צרות אבל היתרון שלו זה שהוא מוכר מאד. הפטרול בבסיסו רכב עם אמינות אגדית, אבל דווקא בארץ בשנתונים שהביאו אותו יש בעיות רציניות שכוללות החלפות מנועים קומפלט על ידי היבואן באחריות - ואם זה אחרי האחריות, על חשבון בעל הרכב, וזה כבר מאד כואב...

asafk
19-08-07, 20:52
הפטרול, בגירסת מנוע ה3 ליטר שאינה נפוצה בעולם, אך היא היחידה בארץ, נחשב בשנתונים מסויימים לצרה צרורה- מבחינת המנוע. התקציר הוא מערכת שימון בעייתית, ועוד עניין של מגדש מתוחכם מדי, שבמצבים מסויימים (שיוט בכביש מהיר, אם אתם מתעקשים) גורמים לשריפת הראש. יש פתרונות, יש חלקים משופרים ויש מנוע משופר, וזה מה שאמור להיות מותקן במסגרת התיקון באחריות.
בגדול, השנתונים של 2001 עד אמצע-סוף 2002 הם המועדים לצרות, ומנוע ששופץ, אמור להיות בסדר. רק אמור להיות, כי מדובר בקרסו, שכמו שאני מכיר אותם, קנו בזול ברחבי העולם את החלקים הלא טובים בשביל להרכיב במנועים שהם משפצים באחריות... אז כדאי לבדוק טוב טוב.

אסף.

berezef
19-08-07, 23:09
פטרול 2 נעילות הגבהה 4אינץ טמבונים יחסי העברה קצרים וכננת
צירוקי 2 נעילות הגבהה רוביקון 3.5 צמיגים 31 תמבונים וכננת


מה יותר עביר בשטח טכני?

asafk
19-08-07, 23:11
זה שיש לו את הצמיגים הגדולים יותר.... אני חושב.

אסף.

-->