צפייה בגרסה מלאה : צינורות וואקום בקרבורטור
מ- 2 יציאות הווקאום בתחתית הקרב' שלי יוצאים צינורות קצרצרים שמישהוא לפני ביטל וסתם בברגים..
הסתכלתי על רכב דומה וראיתי שצינורות הוואקום הנ"ל עולים לתחתית האיירבוקס
הבעיה היא שלרכב הנ"ל אירבוקס אמריקאי מקורי, קטן וסקסי, ואילו אצלי יש "דוד שמש"
אחרי נאום כזה ארוך - לאן אמורים להתחבר אצלי אותם צינורות וואקום?
צביקה קרבורטור
20-08-07, 00:00
תמונה שווה אלף מילים.
ואם צינורות הוואקום בוטלו על ידי ברגים, סימן שהרכיב אליו צריכים להתחבר צנרת הוואקום, לא קימים בוטלו או לא תקינים.
בברכה
צביקה
צביקה תודה על התגובה.
לא הסברתי את עצמי טוב..
מתחתית הקרבורטור יוצאים 2 צינורות וואקום, אשר מישהוא חתך וביטל (סתם אותם בבורג)...
לאן היו אמורים להתחבר מלכתחילה?
תמונה שווה אלף מילים.
ואם צינורות הוואקום בוטלו על ידי ברגים, סימן שהרכיב אליו צריכים להתחבר צנרת הוואקום, לא קימים בוטלו או לא תקינים.
בברכה
צביקה
אחד, זה שפונה לקיר האש, נועד לפתוח ולסגור את מעבר האוויר החם, שמתחמם על סעפת הפליטה, בזמן התנעה קרה.
השני, ליד בורג כיוון הסרק, נועד להפעיל את הCTO, מפסק על גבי הסעפת שמופעל לאחר שהמנוע הגיע לטמפX.
הCTO נועד להפעיל את הEGR ואת הקניסטר.
http://img403.imageshack.us/img403/9422/vacuumdiagsj4.jpg
עוד מידע כאן (http://home.sprynet.com/%7Edale02/aircl.htm#pcv).
אשר תודה.
בכל מקרה - הלינק מתייחס לאייר בוקס אמריקאי (כמו שלך בג'יפ) ולי יש ישראלי, וכך אני נשאר עם יותר מדי צינורות וואקום ופחות מדי פתחים...
בכל מקרה אלי בישר לי אמש שהחלקים הגיעו כך שצפוי לך ביקור קרוב לצורך ייעוץ :-)
זה לא משנה איזה פילטר יש אצלך, מערכת הואקום אמורה להיות זהה למפורט בתמונה מעלה, שזה המערכת שהייתה מורכבת בCJ אמריקאי עד שנת 82.
בכל מקרה, אין טעם לנסות ולהשמיש את הקניסטר או את האוויר החם, לקניסטר אין חלפים בישראל ובאוויר החם אין צורך באקלים ישראלי.
אשר היקר,
תודה לך על השרטוטים שאתה מעלה והמאמץ שאתה משקיע בתשובות!
אתה נכס לפורום.
כל הכבוד!
אני חושב שכדאי לרכז את כל השרטוטים, התרשימים והצילומים שהעלית לשרשור דביק ושימושי.
בעז
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.