PDA

צפייה בגרסה מלאה : חידה: מסנן אוויר מקורי מול תחליפי



חנן-ג'יפולוג
22-08-07, 10:09
מישהו מוכן להמר מיהו מי (הרכב הוא דייהטסו גרנד-מוב) ?

GodsFather
22-08-07, 12:18
על פניו נראה שהכתום הוא התחליפי, אבל אם אתה שואל , כנראה יש איזה CATCH...

בוזי
22-08-07, 13:25
הקאץ' נמצא בתוך השאלה:


הרכב הוא דייהטסו גרנד-מוב

גרנד מוב ראוי להיקרא רכב?? :)

יובל48
22-08-07, 19:26
לפי צפיפות הדפים במסנן, הכתום נראה המקורי.

איציק - 4X6ZH
22-08-07, 21:00
יש כל כך הרבה חלקים שאינם נופלים באיכותם מהחלק המקורי
ההפך לא פעם החלק החליפי טוב מהמקורי .
החלק המקורי הוא צינור יניקה של המפלצת :razz:
*****
איציק

החובב
22-08-07, 21:55
ניראה שהימני הוא המקורי. (ניראה כאילו הוא עבד כבר) יש על כרטון הסינון מעין צמר גפן שאמור לשפר את פעולת הסינון.

yoav21
22-08-07, 22:37
על פניו נראה שהמסנן בעל שטח פנים יותר גדול הוא השמאלי הכתום ולכן הניחוש שלי שהוא המקורי, ואולי לא :?:

חנן-ג'יפולוג
23-08-07, 07:21
לפי צפיפות הדפים במסנן, הכתום נראה המקורי.

יש לנו זוכה. שטח הפנים של המסנן המקורי גדול פי 2.33 מאשר החליפי. 70 קיפולים כפולים מול 30. גם צפיפות החומר עצמו נראית מאוד שונה לטובת המקורי, אבל זה כבר נתון לפרשנות. לי זה הוציא את כל הספקות שעוד שנשארו לי באשר לחוכמה שבקניית מסננים מקוריים.

בתקופה האחרונה אני לומד בדרך הקשה איך כל חסכון בקניית חלפים תחליפיים נוקם בי בצורה של פגיעה באמינות הרכב, ולכן טרחתי לצלם את המסננים בזמן ההחלפה.

sherifon
23-08-07, 10:01
כאן במקרה הזה די ברור למה עדיף המקורי על החליפי , אך מה עושים כאשר יחס השטחים זהה , ויזואלית גם כן יש זהות , ויחס המחירים הוא 1:4
כאן כבר יותר קשה !

asafa
23-08-07, 22:50
כנ"ל לגבי מסנן אויר לג'מני, לא ספרתי את מספר הקפלים, אבל רואים בבירור שהחומר הרבה יותר עבה וצפוף בפילטר המקורי מול התחליפי, בנוסף הגודל לא בדיוק זהה כך שהאיטום עם התחליפי לא הרמטי.

אגב הפילטר התחליפי הורכב במוסך מורשה במסגרת טיפול והוחלף על ידי למקורי.

coas
26-08-07, 00:03
באותו נושא:
Air Filter Test (http://home.stny.rr.com/jbplock/ISO5011/SPICER.htm)

-->