צפייה בגרסה מלאה : מי אמר שאי אפשר להרכיב משאבת דלק חשמית בטנק דלק של CJ?
משהו שאל אותי אם אפשר, אמרתי, לא יודע, אבל בא נראה.
הוצאתי מהמחסן טנק דלק, מצאתי משאבה.....
מה אומרים?
אם יהיה התעניינות....נמשיך.
אפשר או לא, השאלה היא אם זה כדאי כשיש אפשרות קלה כמו להרכיב משאבה חיצונית, בלי הטרחה של להוריד מיכל דלק.
בכל מקרה, יהיה מעניין לראות את התוצאה.
http://img337.imageshack.us/img337/1159/fuelpumpfilterlocationwh4.jpg
בטח שאפשר יש לי חבר שעשה את זה והוא נוסע ככה כבר המון זמן
הוא שתל משאבה של ספארי והוא נוסע על הזרקה .
אני אישית לא הייתי עושה את זה נראה י מפחיד להיכנס עם 2 חוטים לתוך דלק
זה מה שעשיתי אצלי ברכב ומה שחבר שלי עשה ברכב שלו, כחלק מההסבה להזרקת דלק.
לי יש בחלק האחורי של הרכב פתח גישה למיכל דלק כך שלא היה צורך להוריד מיכל דלק
http://www.cjclub.co.il/index.files/page0023.html
מאז היתברר לי שניתן להכניס את כל המכלול כמו שהוא עם המשאבה
בטח שאפשר יש לי חבר שעשה את זה והוא נוסע ככה כבר המון זמן
הוא שתל משאבה של ספארי והוא נוסע על הזרקה .
אני אישית לא הייתי עושה את זה נראה י מפחיד להיכנס עם 2 חוטים לתוך דלק
למה מה ברוך,
אם זה טוב ל 99% מהמכוניות בעולם, למה זה לא טוב בשבילך?
אין כול בעיה בחוטי חשמל בתוך הדלק....בדוק כבר ממיזמן, למעלה מ20 שנה.
שככתי לציין שהמשאבה היא ל TBI
אין תחליף חיצוני.(שמתאים)
כן כן ברוך, אני יודע... אאודי...
נימי
כתבה יפה, רק חבל....
טוב, לא משנה, קבל מחמאה.
למה לא לחבר את המשאבה ציינור מהמיכל לקרבורטור, דבר פשוט שגם אני עשיתי ועובד?
אני לא יודע איך זה עובד בכל העולם אבל אני כן יודע
שבמקרה של קצר או משהו זה עלול להיות מסוכן .
יתכן שבכל העולם פשוט יש בידוד ממש טוב לחוטים ?
ברוך אתה מה זה כבד......
שים לב לתמונה:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Toyota-Honda-Mitsu-Mazda-TURBO-fuel-pump-350hp_W0QQitemZ250155304855QQihZ015QQcat egoryZ33555QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZ ViewItem
שים לב לחיבור ביו החוטים למשאבה, לא בידוד ולא נעליים.
מה שאתה רואה אופיני למה שבא ברוב מכוניות מוזרקות מתחילת שנות ה80, ועד היום.
אולי בעיית מכוניות מתפוצצות זה בעיה ישראלית, אבל אני חושש שמשאבת הדלק היא לא מקור הבעיה...
אז תגיד לי אתה, והנה העובדות בשטח,
היצרנים מרכיבים את המשאבות בתוך המיכל במשך ה25 שנים האחרונות, ואין פיצוצים.
אז למה אתה מפחד מזה?
שמע, אתה מחפש סיבות לפראנויה?
יש הרבה, אבל זאת לא אחת מהם.
בזמנו כשהדיפנדר היה בנזין (קרבורטור),
הייתה משאבה טבולה במיכל דלק.
ברוך, שמעת פעם על רכב שהתלקח כתוצאה מזה ?
חנן-ג'יפולוג
24-08-07, 10:33
הבפנוכו של המיכל זה אחד המקומות היותר מוגנים מאש שיש ברכב. אין שם כמות נכונה של חמצן בשביל שמשהו יוכל להידלק.
מה שמתלקח הם אדי הדלק ולא הדלק עצמו.
יתכן שהמשאבה טבולה בתוך הדלק.
יתכן שהמשאבה טבולה בתוך הדלק.
יתכן?
תגיד, אם המשאבה לא טבולה בדלק, מה היא שואבת?
יתכן?
תגיד, אם המשאבה לא טבולה בדלק, מה היא שואבת?
שמעת על צינור? יש דבר כזה.
המשאבה יכולה להיות טבולה כולה בדלק, או מחוברת לצינור כפי שהדלק נשאב מהמיכל באופן רגיל.
אגב, מי שעושה נסיונות בשילוב של חשמל ודלק, הוא איש אמיץ במיוחד.
המשאבה חייבת להיות טבולה בדלק ולכן היא נקראת משאבה טבולה
היא מתקררת מהדלק .
ג'ו זה אמנם אפשרי אבל אני עדיין מעדיף את המשאבה החיצונית .עדיין לא שיכנעתם אותי שזה לא מסוכן
אהלן UNIX אין ספק שאם יש ניצוץ כתוצאה מחיבור רופף בתוך מיכל הדלק, אז יש סיכוי לפיצוץ.
לכן צריך לעשות את העבודה כמו שצריך., אני גם הכנסתי את המשאבה של הספארי לתוך מיכל הדלק של הסיקס שעשיתי הסבה לTBI, אבל אחרי שהמצוף השתבש, החלטתי להרכיב משאבה חיצונית.
מאז שהמציאו את ההזרקה עברו כמעט כולם למשאבה פנימית בתוך מיכל הדלק, היום לא תימצא רכב שהמשאבה היא חיצונית, כולם הם משאבות תבולות בתוך המיכל.
צריך לעשות את החיבור כמו שצריך שלא יהיה רופף, יש נעלי כבל עם ביטחון ועדיף להלחים את הקצה עם מלחם טוב ומשחה ואז אין סיכוי לניצוצות בתוך המיכל.
יניב.
ב.מ.ו ומרצדס עד היום עם משאבות חיצוניות
ובסה"כ זה די מובן החשש מצד אחד להכניס פנימה כי אחרי הכל זה לא עבודה של ייצרן
ומצד שני תחשוב על תקלה בשטח עם משאבה טבולה .הרבה יותר מסובך
וגם אני אחרי הרבה חיפושים נוכחתי לדעת שיש משאבות חיצוניות טובות מאוד
שמעת על צינור? יש דבר כזה.
המשאבה יכולה להיות טבולה כולה בדלק, או מחוברת לצינור כפי שהדלק נשאב מהמיכל
אני לא מבין למה אתה מתכון
יש משאבות חיצוניות עם צינור ששואב דלק
יש משאבות פנימיות(ועל זה מדברים)
והן כולן טבולות בדלק.
אין דבר כמשאבה בתוך המיכל עם צינור ששואב דלק, לא קיים, לפחות לא מהמקור.
היצרנים מרכיבים את המשאבות במיכל ל 3 סיבות:
1.הדלק מקרר את המשאבה(כמו שברוך אמר)
2. משאבת דלק, למרות השם, לא טובה בלשאוב, היא טובה בלדחוף, כמה שצינור היניקה יותר קצר,המשאבה תעבוד יותר טוב.
3. הסיבה העיקרית......מחיר, המשאבות בתוך המיכל יכולות להיות עשויות מפלסטיק ולא כמו המשאבות החיצוניות, שעטופות בברזל או אלומניום.
ב.מ.ו ומרצדס עד היום עם משאבות חיצוניות
ובסה"כ זה די מובן החשש מצד אחד להכניס פנימה כי אחרי הכל זה לא עבודה של ייצרן
ומצד שני תחשוב על תקלה בשטח עם משאבה טבולה .הרבה יותר מסובך
וגם אני אחרי הרבה חיפושים נוכחתי לדעת שיש משאבות חיצוניות טובות מאוד
הא ?!
לאיזה דגם עדכני של BMW יש משאבת דלק חיצונית?
לאיזה דגם עדכני של מרצדס יש משאבה כזאת?
הוא כנראה התכון ל "היו"
בCIS המשאבות היו מחוץ למיכל.
למשאבה תבולה יש בקצה מסנן דלק כמו רשת כזאת ולא צינור, אבל יכול להיות שרפי התכוון לחלק העליון של המשאבה שמחובר עם צינור גומי קצר לצינור הקשיח שיוצא החוצה מהמיכל.
יניב.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.