צפייה בגרסה מלאה : עד כמה גובה המצערת משפיע על הביצועים?
הגבהתי את בית המצערת שלי בצורה משמועתית
והאמת שמאז (נראה לי שמאז)
הרכב מציף כל הזמן , כשהוא חם ומנסים להניע אז קשה מאוד להניע .
יש לי הרגשה שזה קורה בגלל ההגבהה הזו .
מה דעתכם?
אמנם יש לזה השפעה מורגשת על אופי המנוע ( הארכת צינור היניקה ) אבל להצפות ולקושי בהנעה חמה?
לא חושב...
ערן המסוקס
06-09-07, 19:55
מה זאת אומרת, רכב מציף? יש לך הזרקה בכלל, לא??
מה הקשר הזרקה לא יכולה להציף?
נראה לי שבגלל הגובה נוצר ואקום שונה שמשנה את חיישן ה Map ?
נשמע הגיוני ?
מה הקשר הזרקה לא יכולה להציף?
נראה לי שבגלל הגובה נוצר ואקום שונה שמשנה את חיישן ה Map ?
נשמע הגיוני ?
הגיוני או לא, בריחת ואקום משנה מאד ל MAP
שים תמונות, נראה מה עוללת....
הזרקה יכולה להציף רק אם נזרק דלק בכמויות לא שפויות.
ולזה חייבת להיות סיבה, הגדלת או הגבעת הבית מצערת לא תיגרום לזה מעצמה.
באופן כללי, מה שעשית, הגדלת את ה INTAKE VOLUME
זה יכול לעזור להזיז את ה מומנט לנקודת סל"ד אחרת... יותר גבוהה
אבל גם יכול להרוס את המומנט בסלד נמוך....
הכול תלוי בהרבה משתנים.
מעבר לזה, תצתרך לקבל הסברים באנגלית.
אם כבר אז להוריד את המומנט לנקודה יותר נמוכה( בסל"ד ).
ראנרים יותר קצרים יגרמו לרצועה האופטימלית לעלות למעלה.
אין לי מצלמה אז זה קצת בעייתי מדובר על בערך 10ס"מ מהבית מצערת
אל הסעפת .
אגב אני לא יודע אם זה קשור אבל צילינדר 6 פתוח לגמריי - ההדרס לא יושב עליו .(בפליטה)
אם כבר אז להוריד את המומנט לנקודה יותר נמוכה( בסל"ד ).
ראנרים יותר קצרים יגרמו לרצועה האופטימלית לעלות למעלה.
לא מדובר פה על אורך הראנר אלא על הנפח של הסעפת
ראנרים קצרים יגרמו לכוח לעלות למעלה , לדוגמא, בפאראי. כשלכול ראנר יש לועה משלו
בסעפת של V8 או 6 עם קרבורטור אחד זה קצת שונה.
יש כמה וכמה ספרים עתיקים על הנושא.
תריץ חיפוש על סעפות על מנועים ב NHRA
תראה למה אני מתכון.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.