צפייה בגרסה מלאה : הוצאת מפלג
הי שלום לכולם. עשית מעשה שטות פירקתי את המפלג ביל לסמן אותו ושהחזרתי אותו הסופה לא הניעה ניסתי הרבה אפשרויות אבל ללא תוצאה. מה לעשות?
יש כאן בספריה ספר של הסופה שמתאר את התהליך בפרוטרוט, עבדת לפיו?
לא סיפור
יש פרוט מדוייק בספר בפיסקה על חשמל
גם לי זה קרה
חשוב לנתק כבל מינוס אל תשכח לפניי הכל
הסיפור הוא גדול כשאתה לא מצליח אולי מישהוא יודע באיזה יחס הרוטור של המפלג צריך ליהיות
כשהוא על מספר 1 (הכונה מצת 1) ואיך מצאים נקודה מתה עליונה בעבודה. אין סימן על משכך גל הארכובה חוץ 2 חורים .מיכל הניסיונות שעשית קיבלתי רק בקפייר 1 .הנעה של מנוע עובד עם קירטועים למשך חצי דקה וניכבה ללא הצלחה להניעה בשנית . 0(חנן בספר של סופה לא מתואר איך לכוון הצתה או איך להחזיר את המפלג אם לא עשיתה סימן )
אתה יכול להרגיש אם בוכנה מס' 1 נמצאת בנ.מ.ע. שלה, דרך החור של המצת, עם מברג או משהו דומה, ובאותו זמן לבדוק דרך פתח מילוי השמן אם שני השסתומים של בוכנה 1 משוחררים ואז אתה יודע שבוכנה 1 בסוף דחיסה בדיוק.
הסתכלתי בספר של הסופה. אתה אמור לעשות סימן מצד שמאל של הקוטב של בוכנה אחת על המפלג, ואת זה אתה יכול לעשות בכל שלב, גם לאחר שפירקת את המפלג (ציור 55) .
לטענתם אמור להיות על הפולי חריץ שאומר לך שאתה בדיוק על נ.מ.ע. אם הוא נמצא מול ספרת ה0 .
בקיצור, בדוק שהרוטור נמצא מול הקוטב של בוכנה 1, כשהבוכנה נמצאת בסוף דחיסה, והמנוע אמור לעבוד פיקס.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.