PDA

צפייה בגרסה מלאה : דיזת סרק??



yehudap9
14-09-07, 19:41
קודם כל שנה טובה לכל חברי הפורום ובית ישראל!
לאחרונה נתקלתי בבעיה מוזרה אצלי בעז ההרים שלי..
הבעיה הולכת ככה:כשנוסעים האוטו נוסע פיקס סוגר בקלות מהירויות לא חוקיות אך כשאני בא לעצור לקראת עצירה מוחלטת המנוע פשוט נכבה לו אלא אם אני מחזיק אותו על טורים..
בדקתי את החשמל לסולונואיד הכל בסיידר יש זרם יפה..
שיחקתי עם הטורים הרמתי טיפה את הטורים ובכל זאת הנבלה נכבה לי בעת עצירה!
מישהו נתקל בבעיה דומה? מה הייתה הפתרון? לפי איך שזה נראה לי אין מנוס מלשפץ את הקרבורטור כן?
אשמח לקבל סיפורים\רעיונות איך לנצח את הנבלה במשחק שלו..

danip
14-09-07, 20:11
גם לי יש את אותה בעיה בדיוק...

רק בתוספת "בק-פיירים" כשאני מוריד את הרגל מהגז.

אם יש למישהו כיוון אשמח לדעת. מה עם צינורות ואקום?

שנה טובה

דני

gmike
14-09-07, 20:25
אם זה התחיל פתאום בבת אחת-יכול להיות דלק לא נקי\מהול

תנסה לתדלק בתחנה חדשה...

בקשר לבק פיירים-יכול להיות שיש לך חור באגזוז?

itay
14-09-07, 21:35
היי,

לפי מה שקראתי בפורומים פה, יש צינור וואקום שמחובר לבוסטר בלם, בעת לחיצה על הברקס, אם הסל"ד יורד אז כנראה שיש בעיה בצינור הזה.

אולי זה עם שילוב של בעיה אחרת גורמים למנוע לדומם.
עוד משהו זה הדיזה האלקטרו מגנטית, בדוק שהיא נדרכת עם סיבוב הסוויטש. אני הבנתי שאם היא מנותקת, המנוע נכבע בסרק. בצע חיפוש, דיברו על זה לפני כמה שבועות.

איתי.

איש
14-09-07, 21:40
מנסיוני מאופל קדט 85
שממש לא ניראת כמו סמוראי .
כניראה שמודבר ברוטור של דיסטורבוטור.
או במגעים של המכסה .
פתח את המכסה בדוק אם הכל תקין ואם יש אין בעיה במגעים של המכסה
או במקרה הכי גרוע הלך המודול .
התופעה היא כשיש גז אז המנוע בוער
אך ברגע שאין יותר בעירה מאולצת אז היא פשוט נכבית כי יש בעיה בהצתה הטיבעית.

אבל כמובן שזאת תאוריה אישית ויכול מאוד להיות שאני טועה או מבלבל את המוח אבל בכל אופן שווה לבדוק.

בהצלחה

מורי
14-09-07, 22:12
99% דיזת סרק מלוכלכת.

GodsFather
15-09-07, 00:15
מחזק את דברי מורי - לכלוך בדיזת סרק.

2 אפשרויות

1. לפתוח ולנקות את הקרב' - מומלץ.
2. להחליף בין חיבור פלג אחד לשני (לזכור מה החלפתם) וליצור בק-פייר שיעיף את הלכלוך - בערבון מוגבל, לא לחסרי נסיון.

לגבי הבחור שמקבל בקפיירים בהורדת הרגל - צריך לבדוק הצתה ותערובת דלק תחילה, אולי צריך כוונון. חוצמזה, יש מצב שצריך כיוון שסתומים.

tomer s
16-09-07, 18:08
אמיר אפשר פירוט והסבר קצת יותר מהותי על הסעיף השני?

סתם רעיון פרוע :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ואני מבקש שמי שיודע/חושב אחרת שיזהיר/יגיד!! : לרסס קצת ספריי קרבורטורים לתוך הצינור שמזין את הקרב',ואז להניע.... יכול לעזור או שרק עצם הרעיון יצרף אותי לסקר המושמץ :oops:
חכמי השבט הבמה שלכם.

GodsFather
17-09-07, 00:07
ספריי קרבורטורים עלול גם להזיק , כי הוא עלול להמיס חתיכות אטם פנימה או לפתוח אטם ובכך להחמיר את המצב.

לגבי ה"עצה" שלי , זו עצה שקיבלתי מצביקה כמעשה של מקרה חירום ואני מכיר כמה שעשו כך , אתה הופך את הסדר הצתה ויוצר בק-פייר שבעקבותיו לכלוך שנמצא באחד הצינורות יכול לעוף קיבינימט. זה מסוכן , זה מומלץ רק כחירום ובלית ברירה, אבל בכל זאת...

danip
17-09-07, 08:24
היי
נתתי לרכב לעמוד יום שלם והתופעה נעלמה. מוזר...
אמיר: לא נראה לי שצריך כיוון שסתומים (הרכב אחרי אחד)
תודה על התשובות נראה לי שאלך מחר/מחרתיים למכון קרבורטורים לעשות ניקוי שיפוץ יסודי כחלק מהיישור קו.

גמר חתימה טובה לכולם

גיא
17-09-07, 09:08
יכול להיות שהמצוף שלך לא מכוון נכון ?
אולי היתה בועת אויר בנתיב הדלק בקרב' או בצנרת אליו ?

היתה לי פעם בעיה באוטו אחר שהקרב' היה מתחמם עם המנוע ואז היתה נוצרת בעיה של התאיידות הבנזין בקרב', לא היה מגיע דלק למנוע כי המשאבות והדיאפרגמה לא מושכים אדים, רק נוזל.

צביקה קרבורטור
17-09-07, 20:48
יכול להיות שהמצוף שלך לא מכוון נכון ?[כיצד כוון מצוף משתנה מבלי שהקרבורטור נפתח בכלל?
אולי היתה בועת אויר בנתיב הדלק בקרב' או בצנרת אליו ?{ למה שיהיה בועות אוויר, מה ה אקווריום?}

היתה לי פעם בעיה באוטו אחר שהקרב' היה מתחמם עם המנוע ואז היתה נוצרת בעיה של התאיידות הבנזין בקרב', לא היה מגיע דלק למנוע כי המשאבות והדיאפרגמה לא מושכים אדים, רק נוזל.
אשמח מאד לשמוע, איה רכב היה לך,שהקרקבורטור בו התחממם, לא קיים דבר כזה קרבורטור מתחמם, קרבורטור מכיל בתוכו דלק, שמקרר את הקרבורטור.
אדי דלק קימים במקרים נדירים כשמשאבות דלק מתחממות, ואז נוצרת סתימת אדים, שרק בעזרת סמרטוט לח ורטוב במים ניתן להמשיך לנסוע.
נדיר מאד בעיקר ברכבים משנות התשעים.
ואולי כוונתך לגיפ משנות השבעים?
אשמח לשמוע ממך פרוט בנושא.
שנה טובה וגמר חתימה טובה.
צביקה

צביקה קרבורטור
19-09-07, 19:40
מחזק את דברי מורי - לכלוך בדיזת סרק.

2 אפשרויות

1. לפתוח ולנקות את הקרב' - מומלץ.
2. להחליף בין חיבור פלג אחד לשני (לזכור מה החלפתם) וליצור בק-פייר שיעיף את הלכלוך - בערבון מוגבל, לא לחסרי נסיון.

לגבי הבחור שמקבל בקפיירים בהורדת הרגל - צריך לבדוק הצתה ותערובת דלק תחילה, אולי צריך כוונון. חוצמזה, יש מצב שצריך כיוון שסתומים.
אמיר הבעייה של יהודה פותח השרשור נפתרה, לשביעות רצונו המלאה.
ראב בשרשור הבא:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=23030
לתשומת לב המהססים.
בברכת חג שמח ונסיעה טובה.
צביקה

tomer s
20-09-07, 07:25
צביקה בתור בעל מקצוע מה היו הבעיות שגרמו לתקלה הזו?

danip
20-09-07, 08:13
שלום

אחרי שהחלטתי שלנסוע עד נתניה או בני ברק עבור ניקוי ושיפוץ קרבורטור נראה לי מוגזם בעליל חיפשתי מכון בי-ם (שהתברר גם כזול יותר בלי להחשיב הוצאות נסיעה...). הקרבורטוריסט פתח את הכול מולי, הוציא גוש שחור מהדיזת סרק (מורי צדקת שוב...), ניקה, סגר, כיוון עם 4 גזים ושלח אותי לדרכי אל מתקין אגזוזים לסתום חור באגזוז כדי להפטר מהבק-פייר.

הקיצר הבעיה נפתרה. תודה לכולם וגמר חתימה טובה.

דני

צביקה קרבורטור
20-09-07, 08:54
צביקה בתור בעל מקצוע מה היו הבעיות שגרמו לתקלה הזו?
טיפול שוטף בקרבורטור, שלא שופץ בצורה מקצועית, וקיט השפוץ שבו הוא שופץ לא היה איכותי, צוק אוטומטי של תפקד כלל , בגלל הרכבה לא נכונה, כוון הצתה לקוי, וקרבורטור שזקוק לידים מקצועיות מלטפות.
זה בגדול היתה הבעייה.
בעל סמוראי שלא מכליל נקוי שיפוץ וכוון קרבורטור, כחלק אינטרגלי, ובלתי נפרד מישור קו בגיפ,
יסבול מהתנעות בוקר ארוכות, מחימום מיותר של המנוע בבוקר, בגלל כבוי לאחר התנעה, תאוצה לקוייה, תצרוכת דלק גבוהה ועוד...
נסיון של שיפוץ עצמי, יפתור לרגע בעייה זמנית, אך את הטיפול הלא מקצועי, אני חווה בכל טיפול כזה מחדש, וזאת אני יכול להעיד, בשני הסמוראים שטופלו אצלי השבוע, פרטים על הסמוראי השני,
יגיעו בהמשך, מבעל הסמוראי בעצמו.
בברכת נסיעה טובה
חג שמח
וגמר חתימה טובה.
צביקה

-->