PDA

צפייה בגרסה מלאה : גיר אוטומטי מחליק??



איפון
16-09-07, 14:57
השאלה מתייחסת לפורנר אך נראה כי כאן תגיע תשובה..
בנסיעת כביש רגילה 2H סחיבה טובה.
בשלוב 4H בשפוע זהה לזה שבכביש הרכב לא זז גם עם הרבה גז...(לא כמו ניוטרל כי גם לא מדרדר מטה)
בשלוב 4L באותו שיפוע מתקדם ...

בשלוב 4H הגלגלים משתלבים- כך בנסיעה במישור או בשפוע קל..

האם הבעייה בטרנספר, בגיר האוטומטי או במכלול אחר..?

איציק - 4X6ZH
16-09-07, 15:45
מה זה סחיבה טובה ?
יש הילוכים כל ההילוכים כולל R ?
גיר לא יודע מה זה טרנספר .
הטרנספר זאת יחידה נוספת ולפעמים יש דפרנציאל בתוך הטרנספר וזה כבר סיפור אחר .
*****
מתפקד רגיל במצב 2H
ולא מתפקד או מתפקד חלקי ב 4H
זה סימן לתקלה בטנספר \ נעילת דפרנציאל מרכזי \ לוקר ציריה סרן קידמי ....
*****
שרשרת העברת הכח עד כמה שאני זוכר מחייבת חיבור צינור ואקום ליחידת שילוב על הדפרנציאל
הקידמי ובזמן שילוב 4X4 נשלחת פקודה לסולנואיד המחבר ואקום ומשלב את הסרן .
אולי שם הבעיה ובעצם אתה משלב 4X4 אבל לא מחבר את הדפרציאל הקידמי ואז אתה מעבד כח
בטרנספר ( טרנספר פתוח )
ובמצב LOW אתה נועל את הטרנספר לכן אתה מקבל העברת כח אבל רק לגלגלים האחוריים .
******
צריך להרים את הרכב באויר לעשות כמה בדיקות פשוטות
אבל כמובן רק אחרי שבטוחים שהגיר עובד תקין .
*****
איציק

איפון
16-09-07, 16:16
קראתי כאן (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=3837&highlight=%E2%E9%F8+%E0%E5%E8%E5%EE%E8%E 9+%EE%E7%EC%E9%F7) וכאן (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=21827&highlight=%E2%E9%F8+%E0%E5%E8%E5%EE%E8%E 9+%EE%E7%EC%E9%F7) ..והחכמתי מעט... STALL TEST.. נראה לי יתן פתרון בדיקה מהר..
עד כמה שידוע לי בפורנר אין הבדל בין H לL ב"נעילת" הטרנספר- ז"א שאין דיפרנציאל מרכזי...
כך שלא אמור להיות הבדל , בדקנו גם לראות שבמצב משולב 2 הסרנים מקבלים הנעה..
מחר פתרונות.

תודה

איציק - 4X6ZH
16-09-07, 16:38
סטוול טסט היא בדיקה לממיר מומנט .
לא יכול להיות ממיר לא תקין במצב 4X4 ותקין ב 2X4
***
איציק

-->