צפייה בגרסה מלאה : תאונה בלנדקרוזר - מי היה מאמין על טויוטה ? ? ?
יום שישי לפני חודש.
באמצע הירידות לים המלח - אין היגוי.
כנראה התפוח איכשהוא התנתק. התמונות אומרות הכל.
מה שכן,היינו ארבעה - חגורות בטיחות זה דבר חשוב.. יצאתי אפילו בלי שריטות..
אגב, משהוא יכול להסביר איך קורה דבר כזה ?
העיקר שיצאתם בחיים.
באמת מוזר.
בוקר טוב
את ההסבר ללמה זה קרה לא ניתן לתת ע"פ הסיפור שלך והתמונות,אבל יש כמה שאלות בכיוון.
האם יש עוד פרטים על התנהגות הרכב ממש לפני התאונה?
מהירות נסיעה? בלימה חזקה? תנועת הגה חדה? בור בכביש?
האם אתה בטוח שהתפוח התנתק לפני ההתהפכות ולא כתוצאה ממנה?
האם התבצע תיקון כלשהו באזור הפרונט משמאל זמן קצר לפני התאונה?
האם הרכב עבר שינוי במתלים הקדמיים? הגבהה?
מתי הרכב נבדק לאחרונה ברצינות ע"י בוחן לפני התאונה?(טסט).
האם הרכב עבר תאונה ותיקון בעבר?
מה אמר הבוחן המשטרתי ?
אני בטוח שבדיקה רצינית של בוחן או מעבדה יתנו לך תשובה.
קשה לי להאמין שהתפוח התפרק "סתם ככה פתאום".
בברכה,טושי
איציק - 4X6ZH
18-09-07, 07:29
התמונה של התפוח לא מספיק חדה
ונדרשת גם התמונה של בית הבולם ( נקודת חיבור של התפוח ) שם תיהיה התשובה .
תפוח לא מתפרק סתם כך ודאי לא בכביש כזה .
*****
חסר פה הרבה פרטים
*****
איציק
מי היה מאמין על טויוטה?...
מה זה קשור?
דברים דומים עלוילם לקרות במערכות ההיגוי של כמה רכבים אחרים תחת עומס, בעיקר בשטח. למה מישהו חושב שטויוטה צריכה להיות יוצאת הדופן?
גם טויוטה מתקלקלת. גם טויוטה נשברת. גם טויוטה מתהפכת... טויוטה היא מכונית ככל המכוניות.
הנה זה קורה. עובדה. יש כאן מי שאפילו מאמין שתאונות כאלה הן מכות משמיים...
מה שיותר חשוב מבחינתי, שיצאתם מזה בשלום. אולי את זה אפשר לזקוף לזכות המבנה החזק של הטויוטה.
בוקר טוב
את ההסבר ללמה זה קרה לא ניתן לתת ע"פ הסיפור שלך והתמונות,אבל יש כמה שאלות בכיוון.
האם יש עוד פרטים על התנהגות הרכב ממש לפני התאונה?
מהירות נסיעה? בלימה חזקה? תנועת הגה חדה? בור בכביש?
האם אתה בטוח שהתפוח התנתק לפני ההתהפכות ולא כתוצאה ממנה?
האם התבצע תיקון כלשהו באזור הפרונט משמאל זמן קצר לפני התאונה?
האם הרכב עבר שינוי במתלים הקדמיים? הגבהה?
מתי הרכב נבדק לאחרונה ברצינות ע"י בוחן לפני התאונה?(טסט).
האם הרכב עבר תאונה ותיקון בעבר?
מה אמר הבוחן המשטרתי ?
אני בטוח שבדיקה רצינית של בוחן או מעבדה יתנו לך תשובה.
קשה לי להאמין שהתפוח התפרק "סתם ככה פתאום".
בברכה,טושי
לפני התאונה הרכב היה בסדר גמור. לא היה שום בור. שום תנועה חדה. היושבת לדעתי אמרה שזכרה אותי אומר "מה זה?" מייד לפני הסטייה. אני, מבחינתי, הרגשתי שמשהו לוקח לי את ההגה מהידיים.
לגבי התפוח - לא בטוח. פשוט אין לי הסבר אחר.
שום תיקון. הקורות חיים של הרכב הזה, מרשימות ביור. כל הטיפולים במורשה ובזמן. אפס תאונות 23 קמ בשנה. מיתור לדבר על הגבהות או אי אלו שינויים אחרים. טסט - תחזיר חזק, אתה מחזיק? נעשה לפני - שב, אתה יושב - שבועיים לפני התאונה.
הבוחן המשטרתי בהתחלה חקר אותי כפושע. אחרי שראו את האוטו - סגרו את התיק.
גם לי קשה להאנין שסתאם כך התפרק התפוח - אין לי הסבר אחר?
משהו פעם שמע על דבר כזה ?
ערן המסוקס
18-09-07, 15:08
איפה בדיוק בירידות לים המלח התרחשה התאונה? אני רואה שלט של צומת כלשהו ברקע, והרים מיוערים.. :?
איפה בדיוק בירידות לים המלח התרחשה התאונה? אני רואה שלט של צומת כלשהו ברקע, והרים מיוערים.. :?
הדרך מי-ם לצומת אלמוג?
איפה בדיוק בירידות לים המלח התרחשה התאונה? אני רואה שלט של צומת כלשהו ברקע, והרים מיוערים.. :?
תחילת הירידות לים המלח מכיוון ירושלים.
מייד אחרי המחסום - עוד לפני מעלה אדומים
לפני אי אלו שנים
חבר,עם היילקס 4*4, 93,במהלך נסיעה בעיר נתלש לו תפוח היגוי במוט שפור.
לא השתחרר האום ,לא נשבר התבריג,פשוט נתלש הכדור מהבית של התפוח.
למזלו במהירות נמוכה ללא נזק.
הוכנס חזרה במכת פטיש,חוזק עם בנד באלכסון ונסע להחליף אותו.
האם אתה יכול להעלות תמונות תקריב של התפוח השבור ושל הנאקל ?
ברכה,טושי
הסיבוב מוכר וידוע כמסוכן
זה הסיבוב אחרי מחסום מג"ב בדיוק לפני העלייה למעלה אדומים
הרבה תאונות היו שם ואני גם מכיר חלקם אישית
אבל כולם נגרמו בגלל כניסה מהירה מידיי לסיבוב ןנוסיףאת השיפוע שבא לרעתך
אולי ואני אומר אולי הגעתם קצת מהר לסיבוב ?!
הסיבוב מוכר וידוע כמסוכן
זה הסיבוב אחרי מחסום מג"ב בדיוק לפני העלייה למעלה אדומים
הרבה תאונות היו שם ואני גם מכיר חלקם אישית
אבל כולם נגרמו בגלל כניסה מהירה מידיי לסיבוב ןנוסיףאת השיפוע שבא לרעתך
אולי ואני אומר אולי הגעתם קצת מהר לסיבוב ?!
יצצא לי ליסוע דיי מהר עם האוטו. מדבר אלי התאוצות ובדיקת קיצוניות בנהיגת כביש - במקרה הזה, ממש לא.
חוץ מזה, הפראדו לא מחליק בסיבובים. הצמיגים העבים, וה4X4 נותנים לו אחיזה מטורפת. אני הרבה פעמים מנסה, בעיקר בשטח, "לזרוק" ולהחליק - ממש קשה.
הוא שומר על הקשר עם הכביש יותר משאולמרט שמר על הכיסא לאחר מלחמת לבנון השנייה.
להערכתי, גם ב130-140, בסיבוב הנל הוא היה מסתדר... אני נסעתי על ~ 80.
יצצא לי ליסוע דיי מהר עם האוטו. מדבר אלי התאוצות ובדיקת קיצוניות בנהיגת כביש - במקרה הזה, ממש לא.
חוץ מזה, הפראדו לא מחליק בסיבובים. הצמיגים העבים, וה4X4 נותנים לו אחיזה מטורפת. אני הרבה פעמים מנסה, בעיקר בשטח, "לזרוק" ולהחליק - ממש קשה.
שואל באמת, לא מקניט - ביצעת "בדיקות" שכאלו לאחרונה?
יכול להיות שהרכב, תחת ידיך, סופג "התעללויות" ומבחנים?
ואל תגידו לי בבקשה שהרכב מתוכנן לעמוד בזה, כי זה לא "לעמוד או להישבר" אלא גם נזקי מאמצים מצטברים. בהחלט יכול לגרום לתפוח, או לרכיבים אחרים, בעיקר במע' ההיגוי להשתחרר.
אתה מבצע בדיקות חופשים מדי פעם אחרי/לפני "מבחנים" שכאלו לרכב?
כשל של תפוח היגוי פתאומי, שלא תחת מאמץ יוצא דופן בשטח, הוא נדיר ביותר. חלקים כאלו מתוכננים עם מקדמי ביטחון ענקיים וברור למה. אם אתה אומר שהרכב עבר טסט לפני שבועיים אז די בטוח להגיד שלא היה קיים חופש משמעותי, זה אחד מהדברים שמכוני הטסטים כן יודעים לבדוק ומקפידים עליו - ובצדק. אבל זה יכול לקרות - יכול להיות אפילו פגם ביצור, איזה סדק שהתחבא לו והתפתח בשקט עד שפעם אחת החליט להשבר. סתם שאלה בשביל הסקרנות - האם מדובר בחלק המקורי שהגיע עם הרכב, או חלק מקורי של טויוטה שהוחלף בעבר, או תחליפי כלשהו?
כל זה מנקודת הנחה שאכן הכשל הזה גרם לתאונה. יכול להיות שאתה טועה בהרגשה שלך, התאונה קרתה מסיבה אחרת, והשבר הוא תוצאה של התאונה.
העיקר שזה נגמר בשלום מבחינתכם, כולם בריאים ושלמים וטוב שיש ביטוח על הרכוש :-D
האם מישהו מוסמך בדק את השבר בתפוח?
בעין מקצועית ניתן לבדוק האם היה קיים כבר סדק לפני השבר , כמה זמן וכו'
אני מכיר מישהו עם סיפור דומה , לפני בערך 15 שנים
שם זה ניגמר יותר גרוע , היה פצוע שניגרם לו נזק תמידי,
רק ששם זו הייתה מכונית חדשה , והתפוח המקורי כשל אחרי כמה עשרות אלפי קמ על הכביש...
החברה לקחה אחריות ופיצתה את הנהג בהרבה מאוד כסף...
אמיר.
האם מישהו מוסמך בדק את השבר בתפוח?
בעין מקצועית ניתן לבדוק האם היה קיים כבר סדק לפני השבר , כמה זמן וכו'
אני מכיר מישהו עם סיפור דומה , לפני בערך 15 שנים
שם זה ניגמר יותר גרוע , היה פצוע שניגרם לו נזק תמידי,
רק ששם זו הייתה מכונית חדשה , והתפוח המקורי כשל אחרי כמה עשרות אלפי קמ על הכביש...
החברה לקחה אחריות ופיצתה את הנהג בהרבה מאוד כסף...
אמיר.
הייתי במכון לחקר מתכות בטכניון. זה חתיכת סיפור. הם בודקים. טויוטה מביאה מומחים נגדיים ובלי לשים לב עוברות שנתיים ואף יותר. ראיתי תיקים שם שעוד עומדים.
חוצ מזה על מה אני אתבע? היה לי מקיף ולא היה נזק בריאותי ממשי.
למרות שאני פתוח לרעיונות..
קודם כל, הרבה בריאות.
אני מניח שהרכב טוטל לוס. כך תקבל את כל ערכו מהביטוח. אם הוא לא טוטל, אז שווה לנסות להוציא כסף ממקור אחר, כי אחרי תאונה כזו יהיה מאד קשה למכור אותו.
חוץ מזה אפשר תמיד להסתפק בתביעה קטנה של ביטוח החובה. בטוח יש כאבים בצוואר, איזו חבלה יבשה וכו'. באפס מאמץ ובסיוע עו"ד תוכל לשלשל לכיסך כ 10K שקלים בגינם. מה רע?
קודם כל, הרבה בריאות.
אני מניח שהרכב טוטל לוס. כך תקבל את כל ערכו מהביטוח. אם הוא לא טוטל, אז שווה לנסות להוציא כסף ממקור אחר, כי אחרי תאונה כזו יהיה מאד קשה למכור אותו.
חוץ מזה אפשר תמיד להסתפק בתביעה קטנה של ביטוח החובה. בטוח יש כאבים בצוואר, איזו חבלה יבשה וכו'. באפס מאמץ ובסיוע עו"ד תוכל לשלשל לכיסך כ 10K שקלים בגינם. מה רע?
10 קילו שקלים חדשים ??
יש לך עו"ד להמליץ עליו באזור חיפה ?
כשל של תפוח היגוי פתאומי, שלא תחת מאמץ יוצא דופן בשטח, הוא נדיר ביותר. חלקים כאלו מתוכננים עם מקדמי ביטחון ענקיים וברור למה. אם אתה אומר שהרכב עבר טסט לפני שבועיים אז די בטוח להגיד שלא היה קיים חופש משמעותי, זה אחד מהדברים שמכוני הטסטים כן יודעים לבדוק ומקפידים עליו - ובצדק. אבל זה יכול לקרות - יכול להיות אפילו פגם ביצור, איזה סדק שהתחבא לו והתפתח בשקט עד שפעם אחת החליט להשבר. סתם שאלה בשביל הסקרנות - האם מדובר בחלק המקורי שהגיע עם הרכב, או חלק מקורי של טויוטה שהוחלף בעבר, או תחליפי כלשהו?
כל זה מנקודת הנחה שאכן הכשל הזה גרם לתאונה. יכול להיות שאתה טועה בהרגשה שלך, התאונה קרתה מסיבה אחרת, והשבר הוא תוצאה של התאונה.
העיקר שזה נגמר בשלום מבחינתכם, כולם בריאים ושלמים וטוב שיש ביטוח על הרכוש :-D
מקורי לגמרי. כלום לא הוחלף.
חוץ מזה אפשר תמיד להסתפק בתביעה קטנה של ביטוח החובה. בטוח יש כאבים בצוואר, איזו חבלה יבשה וכו'. באפס מאמץ ובסיוע עו"ד תוכל לשלשל לכיסך כ 10K שקלים בגינם. מה רע?
קשקוש בגרוש.
אם מישהו חושב שחברות הביטוח ובתי המשפט מטומטמים, הוא ממש טועה.
בנוסף, בגלל רמאים כאלו, אנחנו כולנו, ובפרט הישרים בינינו, נאלצים לשלם תעריפי ביטוח מוגדלים. אני מקווה שאין עוד הרבה חארות כאלו בין באי האתר.
(כן, שימוש במילים כאלו לא מאפיין אותי, אבל זה ממש מה שאני חושב על שקרנים שבסופו של יום גורמים לי ולחברי לשלם להם סתם).
כל הכבוד לשמיל!!!!
מילים כדורבנות! בגלל כאילו אנשים סחטנים המדינה שלנו נראית כך
בושה וחרפה
רוצים כסף?? לכו לעבוד
כשל של תפוח היגוי פתאומי, שלא תחת מאמץ יוצא דופן בשטח, הוא נדיר ביותר. חלקים כאלו מתוכננים עם מקדמי ביטחון ענקיים וברור למה. אם אתה אומר שהרכב עבר טסט לפני שבועיים אז די בטוח להגיד שלא היה קיים חופש משמעותי, זה אחד מהדברים שמכוני הטסטים כן יודעים לבדוק ומקפידים עליו - ובצדק. אבל זה יכול לקרות - יכול להיות אפילו פגם ביצור, איזה סדק שהתחבא לו והתפתח בשקט עד שפעם אחת החליט להשבר. סתם שאלה בשביל הסקרנות - האם מדובר בחלק המקורי שהגיע עם הרכב, או חלק מקורי של טויוטה שהוחלף בעבר, או תחליפי כלשהו?
כל זה מנקודת הנחה שאכן הכשל הזה גרם לתאונה. יכול להיות שאתה טועה בהרגשה שלך, התאונה קרתה מסיבה אחרת, והשבר הוא תוצאה של התאונה.
העיקר שזה נגמר בשלום מבחינתכם, כולם בריאים ושלמים וטוב שיש ביטוח על הרכוש :D
מצחיק שהשרשור הזה שוב הוקפץ, כי אני תיכננתי לעשות את זה היום.
לגליון החודשי של מגזין השטח האוסטרלי AUSTRALIAN 4WD ACTION (ספטמבר 2007), צורף DVD עם כל מיני פיצ'רים נחמדים. אחת מכתבות הווידאו שם, עוסקת באיך רוכשים פראדו משומש.
במהלך המבחן, אמר עורך המגזין את המשפט הבא:
Lower front ball joints, were prone to falling out, but a factory recall, allowed the fitting of these rubber sleeves to prevent the problem.
(שימו לב לתמנות, מצטער על האיכות, אבל צילמתי את מסך הטלוויזיה עם המצלמה).
החלק בו הבחור נוגע עם האצבע בתמונה השניה הוא אותו שרוול גומי.
http://img217.imageshack.us/img217/3862/p9290006qa4.jpg (http://imageshack.us/)
http://img406.imageshack.us/img406/5489/p9290007zo5.jpg (http://imageshack.us/)
אני חושב שאולי שווה לבדוק בכיוון הזה.
כל הכבוד לשמיל!!!!
מילים כדורבנות! בגלל כאילו אנשים סחטנים המדינה שלנו נראית כך
בושה וחרפה
רוצים כסף?? לכו לעבוד
אני לא מתוכח, רק רוצה להציע פרספקטיבה חלופית. אנא אמור לי מה דעתך.
אי משלם ביטוח כבר ~ 6 שנים. תמיד יקר. תמיד מיותר.
בתאונה הנ"ל הייתי יותר משבוע אחרי בבית. לא הלכתי לעבודה וסבלתי מכאבים (אמנם רק כיווצי שרירים ו"תפיסות" וכו') אבל בכל זאת.
מדוע אין זה הגיוני שאדם במצב כזה ייקבל פיצוי כלשהו (ואפילו הקטן שבקטנים)?
השאלה שלי היא, איפה לשים את הגבול?
אז לשבת בבית שבוע עם גב מציק וצוואר כואב זה בסדר, מה עם סדק\שבירה בעצמות? גם את זה זמן יכול לרפא - גם במקרה הזה אתה טוען שלא צריך לפנות לביטוח?
שורה תחתונה, אני לא חושב שמדובר בסחטנות. חברות הביטוח לא פראייריות - מה שהן צריכות הן משלמות. והכל עניין של גישה:
אחד יגיד: אל תתבע, יעלו לנו את הפוליסה
שני יגיד: תתבע, כולנו מכירים את הרווחים של חברות הביטוח. שישלמו קצת
מי יותר מוסרי או ערכי? אני אישית לא יודע
מצחיק שהשרשור הזה שוב הוקפץ, כי אני תיכננתי לעשות את זה היום.
לגליון החודשי של מגזין השטח האוסטרלי AUSTRALIAN 4WD ACTION (ספטמבר 2007), צורף DVD עם כל מיני פיצ'רים נחמדים. אחת מכתבות הווידאו שם, עוסקת באיך רוכשים פראדו משומש.
במהלך המבחן, אמר עורך המגזין את המשפט הבא:
Lower front ball joints, were prone to falling out, but a factory recall, allowed the fitting of these rubber sleeves to prevent the problem.
החלק בו הבחור נוגע עם האצבע בתמונה השניה הוא אותו שרוול גומי.
אני חושב שאולי שווה לבדוק בכיוון הזה.
למישהו יש מושג איך מבררים על RECALL-ים שנעשו באוסטרליה?
דגמים? שנים וכו? אפשר איכשהוא אולי לפנות לטויוטה ?
ניסיתי באתר אך ללא הועיל,
לדוברי האנגלית שביננו - Lower front ball joints, הכוונה היא לתפוחי ההיגוי הקדמיים?
ואם כן, אז איך לעזאזל הייתה להם "נטיה" ליפול? ונניח שכן - שאלת השאלות - מדוע בארץ לא עשו RECALL גם ?
אשמח לתגובות
תודה,
מאיר
איציק - 4X6ZH
29-09-07, 16:49
בתמונות שלך רואים זרועות קישור מנותקת
בינתיים אתה חושב אולי אפשר לקבל פיצוי
בהמשך מי שהוא מעלה תמונות על בול גוינט תחתון
אז אולי תחליט מה בדיוק נשבר ומה אתה עושה
*****
לדעתי פה זה לא המקום לקבלת החלטות כאלה .
*****
איציק
ומה תגובת היצרן טויוטה הגדול?????
דרך אגב החלקים הללו אמורים להחזיק סדר גודל של 10 שנים כיוון שהם חלקי בטיחות
בתמונות שלך רואים זרועות קישור מנותקת
בינתיים אתה חושב אולי אפשר לקבל פיצוי
בהמשך מי שהוא מעלה תמונות על בול גוינט תחתון
אז אולי תחליט מה בדיוק נשבר ומה אתה עושה
*****
לדעתי פה זה לא המקום לקבלת החלטות כאלה .
*****
איציק[/QUOTE]
אני לא מהנדס מכונות או מהנדס רכב במקצועי. אני גם לא מבין גדול בתחום. לכן, אם יש לי שאלות טכניות - נראה לי שזה בדיוק המקום להציגן.
ואגב, זו היא בדיוק השאלה שלי: האם יש קשר בן התמונות שלי לתמונות שברק העלה. או במילים אחרות: האם זרועות הקישור קשורות איכשהוא ל בול גוינט התחתון (אני חשבתי שזה אותו דבר, סליחה על הבורות. אל תכעס)
ומה תגובת היצרן טויוטה הגדול?????
דרך אגב החלקים הללו אמורים להחזיק סדר גודל של 10 שנים כיוון שהם חלקי בטיחות
מתחמקים.
באיזה שהוא שלב התעניינו האם ברשותי החלקים. מאז שנודע להם שלא - לא שמעתי מהם שוב...
מאיר, אצלך עם הבנתי נוכן נשבר תפוח של מוט היגוי/מוט מקשר, בתמונה בברק העלה מדובר על משהו אחר. אין קשר ישיר בין הדברים.
אני לא מתוכח, רק רוצה להציע פרספקטיבה חלופית. אנא אמור לי מה דעתך.
אי משלם ביטוח כבר ~ 6 שנים. תמיד יקר. תמיד מיותר.
ומי מכריח אותך לעשות ביטוח? אל תעשה מקיף, קח את הסיכון, ועשה רק חובה, זו זכותך.
חובה מיועד לפיצוי נפגעי גוף, וזה, כשמו, לפחות לדעתי חובה!
בתאונה הנ"ל הייתי יותר משבוע אחרי בבית. לא הלכתי לעבודה וסבלתי מכאבים (אמנם רק כיווצי שרירים ו"תפיסות" וכו') אבל בכל זאת.
היית אצל רופא? קיבלת ימי מחלה? או שהחלטת על דעת עצמך שאתה "חולה".
מדוע אין זה הגיוני שאדם במצב כזה ייקבל פיצוי כלשהו (ואפילו הקטן שבקטנים)?
השאלה היא פיצוי על מה - נגרם לך נזק גוף קבוע כלשהו? אם כן, אין ליבי עליך. אם לא - זו בדיוק הסיבה לעליית תעריפי הביטו , כל מיני אנשים שמרגישים שהיו נורא מסכנים אחרי תאונה.
בהקשר לאובדן ימי עבודה - זה כבר לא ביטוח החובה. זה כבר הביטוח המקיף שעשית, או לא, כזכור - "תמיד יקר. תמיד מיותר" - לדבריך.
השאלה שלי היא, איפה לשים את הגבול?
אז לשבת בבית שבוע עם גב מציק וצוואר כואב זה בסדר, מה עם סדק\שבירה בעצמות? גם את זה זמן יכול לרפא - גם במקרה הזה אתה טוען שלא צריך לפנות לביטוח?
כבר ציינתי, על נזק גוף פרמננטי, או לפחות כזה שמגובה באישורים רפואיים והוא רציני...
שורה תחתונה, אני לא חושב שמדובר בסחטנות. חברות הביטוח לא פראייריות - מה שהן צריכות הן משלמות. והכל עניין של גישה:
אחד יגיד: אל תתבע, יעלו לנו את הפוליסה
שני יגיד: תתבע, כולנו מכירים את הרווחים של חברות הביטוח. שישלמו קצת
בוודאי, וכדי שהרווחים לא יקטנו, בשנה הבאה, בגללך, יעלו התעריפים.
מי יותר מוסרי או ערכי? אני אישית לא יודע
וכיוון שאני מכיר גם את הדרך בה נקבעים תעריפי הפוליסות, האמן לי, זה אחד לאחד. הם ירוויחו את האחוזים שלהם. אם חברות הביטוח ישלמו יותר כתגמולי ביטוח, אנחנו בשנה הבאה נשלם יותר, כל אחד ואחד מאיתנו.
תהיה בריא.
קשקוש בגרוש.
אם מישהו חושב שחברות הביטוח ובתי המשפט מטומטמים, הוא ממש טועה.
בנוסף, בגלל רמאים כאלו, אנחנו כולנו, ובפרט הישרים בינינו, נאלצים לשלם תעריפי ביטוח מוגדלים. אני מקווה שאין עוד הרבה חארות כאלו בין באי האתר.
(כן, שימוש במילים כאלו לא מאפיין אותי, אבל זה ממש מה שאני חושב על שקרנים שבסופו של יום גורמים לי ולחברי לשלם להם סתם).
סליחה?????!!!!!
רק עכשיו שמתי לב לתגובתך. חוצפה. רק מפאת כבוד האתר ואפילו כבודך לא אגיב באותו אופן למרות שיש לי רצון עז להשתלח.
היות ואינך כנראה בקיא בדברים אתה זה שפולט קשקושים.
ביטוח החובה נועד לפצות נפגעים עקב פגיעה גופנית לאחר תאונת דרכים. לשם זה הוא קיים.
אם אדם נחבל בתאונה, יש ביטוח שאמור לפצות אותו. סעיפי הפיצוי אינם ערטילאיים ונתונים לחולשה של פקיד הביטוח או להטוטים של עו"ד נוכל. הסעיפים ופרופורציות הפיצוי קבועים ומעוגנים. קבל לפי מה שניזוקת. לא יותר ולא פחות.
תפקידו של עו"ד הוא פונקציה טכנית גרידא. חברת הביטוח לא פראיירית. היא מקבלת מידי העו"ד את המסמכים הרפואיים השונים המעידים על טיב הפגיעה ולפי זה משפה את הלקוח. היא לא תשלם יותר ממה שמגיע לו. מקום המיקוח של עו"ד לא רלוונטי. הוא רק מציג לחברה את החומר ובעדו מעביר ללקוח את הפיצוי שנקבע בחוק. זו פעולה טכנית ויבשה. עו"ד מגיש בכל פגישה עם הביטוח כמויות מרוכזות של תיקי תביעה וההתיחסות אליהם היא נקודתית וממוקדת בעובדות. יש שם מעט מאד מסחרה, כי אין יותר מדי על מה להתווכח.
אם אתה מוותר על זכותך האלמנטרית לקבל פיצויים לאחר שנחבלת, שיבושם לך. אם החוק מאפשר לך זאת ללא כל צורך בהמצאות והתחכמויות, פשוט כי בשביל זה הוא קיים, אז על מה אתה מדבר בכלל?
גם שכירים ועצמאיים זכאים להחזרי מס והטבות (שאגב לא פעם המדינה לא טורחת לעדכנך בדבר זכויות אלה). לא רוצה לקחת? לבריאות. זה עושה אותך גיבור או צדיק גדול?
אם יש כאלו (ויש) שמשקרים, ממציאים, מתחמנים, זה סיפור אחר. כמובן שאני ואף בר דעת, גם לא העו"ד שמייצג אותך, ימליץ לך להמציא.
רק תביא את המסמכים הרפואיים ותקבל את מה שהחוק קובע שמגיע לך כפיצוי. מה הבעיה שלך עם זה?
לפני חצי שנה עפתי מהאופנוע ופרקתי את עצם השכם בכתף. העצם לא חוזרת ולא תחזור למקום, גורמת לי עד עכשיו כאבים ובאופן כללי די מעיק. החוק קבע כי עבור כספי הביטוח היקרים שאני משלם (כבר למעלה מעשור, אגב) אקבל פיצוי על סמך הצגת המסמכים המתארים המקרה. מה הבעיה שלך עם זה?
שמאיר יפנה לעו"ד ויציג את המסמכים שמעידים על הפגיעות. אם לא היה כלום, לא נחבל, אין כאבים (עם כזאת סלטה של האוטו, אין סיכוי) לבריאות ושלום על ישראל, לא צריך עו"ד ושום דבר. הלוואי.
אם כבר נחבלת - אתה משלם ביטוח, זכותך לקבל פיצויי.
ועכשיו תשכיל עוד קצת לפני שאתה מגיב בבוטות ובצורה מעליבה ולא מכובדת.
http://www.fullgaz.co.il/archive/sep-07/news/fg35269-paltad-law.php
שוקי.
סליחה?????!!!!!
רק עכשיו שמתי לב לתגובתך. חוצפה. רק מפאת כבוד האתר ואפילו כבודך לא אגיב באותו אופן למרות שיש לי רצון עז להשתלח.
היות ואינך כנראה בקיא בדברים אתה זה שפולט קשקושים.
.
.
.
ועכשיו תשכיל עוד קצת לפני שאתה מגיב בבוטות ובצורה מעליבה ולא מכובדת.
שוקי.
יהושע חביב
יפה שאתה מחלק תארים, רק כנראה שלא במקום הנכון, וחבל שאתה קם ומשתלח ללא קריאה מעמיקה והבנה יסודית.
אני לא צריך עורך דין, אני עורך דין. בין שאר הדברים, גם זה, וגם מבין מעט בתחום.
עכשיו, מה רצית להגיד על השכלה?
אתה שולח אותי להשכיל מכתבה באתר אינרנט שאינני יודע מי ומה כתב אותה, אבל אני יודע, לאחר שקראתי, באיזו מידה של העמקה ויסודיות.
אם היית מכיר קצת את הפורום הזה ואת באיו, בחצי שנה שאתה כאן, אגב, בטוחני שהיית מתבטא אחרת.
לא נורא, סלחתי. אפשר עד מוצאי שמחת תורה.
חנן-ג'יפולוג
01-10-07, 22:55
הבנו. ההודעה הבאה שלא בנושא הלנד קרוזר תימחק.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.