תום לרמן
19-09-07, 19:57
עכשיו בסוף היום לפני שהפרשיה נגמרה אני כבר משועשע מהאיוולת של המדינה שבה אני חי .וזהו הסיפור:
ברשותי סופה דיזל יוצאת רשות שמורות הטבע פתוחה במצב תקין לחלוטין ועכשיו הגיע זמן הטסט לאחר תשלום "צנוע" של 2004 שח בצורת אגרת רישוי נכנסתי למכון טסטים ברגע שהבוחן בדק את הניירות קיבלתי מבט של "מה אתה פסיכי" וגורשתי בבושת פנים מהמכון בטענה (צודקת) שברכב בוצע שינוי מבנה.מסתבר שהניירות החדשים רשומים בתור משא אחוד סגור ולא בתור משא אחוד כמו בשלוש שנים הקודמות.
בחוסר חשק פניתי למשרד הרישוי להעמיד אותם על טעותם לאחר המתנה "קצרה" הוסבר לי בעברית עילגת שאת הבעיה אפשר לפתור רק בעמדה 1 בחולון בדרך לגיפ המחשבות שעברו בראשי נעו בין:
איך מהגרים בצורה חוקית לאוסטרליה לבין האם להשמיד את הגיפ באותו מגרש חניה בשריפה או עם דיסק ובאיזה צבע לקנות את היונדאי גץ. אך לאחר טלפון מרגיע עם האשה שאמרה שמי שמחפש תולעים גם מוצא המשכתי ל... עמדה מס 1 בחולון לאחר זמן המתנה "קצר" הוסבר לי ע"י בוחן רכב של משרד הרישוי של מדינת ישראל שבידו ניירות של שלוש שנים אחורה מול סופה פתוחה מקורית שאין מה לעשות הגיפ כרגע לא חוקי שאני אגיד תודה שהוא לא מוריד את הגיפ מהכביש ושהאופציה היחידה לפנות ליצרן ולהוציא אישור שהרכב נולד פתוח לחזור לעמדה 1 משם להנפקת רישיונות חדשים ואז... לטסט . אז ככה :במעשיות נצרת לא עונים באף אחת מהשלוחות ובשלב זה נמאס לי...
לשלם מיסים
לנסוע בגיפים מחורבנים (יחסית לכל חו"ל)
לשלם מחירים מופרזים על דלק אגרה צמיגים וכו...
ועוד קיטורים ויללות בלי סוף שצפים במקרים כאלה
ועכשיו אני סתם ממורמר על הכל ומבין למה אנשים\אזרחים מלח הארץ הופכים להיות עבריינים פליליים רק כדי להגיע הביתה בגיפ אותו הם קנו בזעת אפם.
נ.ב מעניין סטטיסטית בכמה תאונות עם נפגעים שותפים רכבי שטח בעלי שינויי מבנה מטורפים כמו הרד טופ סופט טופ צמיגים 31\33 או חס וחלילה מעבר מעלים לספירלות טפו טפו טפו שלא נדע וישמור ה"
ברשותי סופה דיזל יוצאת רשות שמורות הטבע פתוחה במצב תקין לחלוטין ועכשיו הגיע זמן הטסט לאחר תשלום "צנוע" של 2004 שח בצורת אגרת רישוי נכנסתי למכון טסטים ברגע שהבוחן בדק את הניירות קיבלתי מבט של "מה אתה פסיכי" וגורשתי בבושת פנים מהמכון בטענה (צודקת) שברכב בוצע שינוי מבנה.מסתבר שהניירות החדשים רשומים בתור משא אחוד סגור ולא בתור משא אחוד כמו בשלוש שנים הקודמות.
בחוסר חשק פניתי למשרד הרישוי להעמיד אותם על טעותם לאחר המתנה "קצרה" הוסבר לי בעברית עילגת שאת הבעיה אפשר לפתור רק בעמדה 1 בחולון בדרך לגיפ המחשבות שעברו בראשי נעו בין:
איך מהגרים בצורה חוקית לאוסטרליה לבין האם להשמיד את הגיפ באותו מגרש חניה בשריפה או עם דיסק ובאיזה צבע לקנות את היונדאי גץ. אך לאחר טלפון מרגיע עם האשה שאמרה שמי שמחפש תולעים גם מוצא המשכתי ל... עמדה מס 1 בחולון לאחר זמן המתנה "קצר" הוסבר לי ע"י בוחן רכב של משרד הרישוי של מדינת ישראל שבידו ניירות של שלוש שנים אחורה מול סופה פתוחה מקורית שאין מה לעשות הגיפ כרגע לא חוקי שאני אגיד תודה שהוא לא מוריד את הגיפ מהכביש ושהאופציה היחידה לפנות ליצרן ולהוציא אישור שהרכב נולד פתוח לחזור לעמדה 1 משם להנפקת רישיונות חדשים ואז... לטסט . אז ככה :במעשיות נצרת לא עונים באף אחת מהשלוחות ובשלב זה נמאס לי...
לשלם מיסים
לנסוע בגיפים מחורבנים (יחסית לכל חו"ל)
לשלם מחירים מופרזים על דלק אגרה צמיגים וכו...
ועוד קיטורים ויללות בלי סוף שצפים במקרים כאלה
ועכשיו אני סתם ממורמר על הכל ומבין למה אנשים\אזרחים מלח הארץ הופכים להיות עבריינים פליליים רק כדי להגיע הביתה בגיפ אותו הם קנו בזעת אפם.
נ.ב מעניין סטטיסטית בכמה תאונות עם נפגעים שותפים רכבי שטח בעלי שינויי מבנה מטורפים כמו הרד טופ סופט טופ צמיגים 31\33 או חס וחלילה מעבר מעלים לספירלות טפו טפו טפו שלא נדע וישמור ה"