התחברות

צפייה בגרסה מלאה : ריתוך דיפ' ברכב 4X4 קבוע..כן או לא?



lior_b.s
28-09-07, 12:38
אז כמו שכתוב בכותרת, הרכב מונע 4X4 קבוע עם דיפ' מרכזי...מה ההשלכות של ריתוך דיפ' אחורי? האם הדיפ' המרכזי יצליח להתמודד עם זה או שהוא צפוי לחיים קשים יותר ושחיקה משמעותית?

סרנים יש לי 6 ספייר :-D וכנ"ל טרנס' עוד 3 ככה שאין בעייה אם מתישהו יישבר, השאלה היא אם זה יקרה במיידי או שיש מצב שיעבוד ככה תקופה ארוכה...אני לא נוסע הרבה ולא קורע את האוטו..

ליאור

סוזי המשתוללת
28-09-07, 14:43
העומס לא יהיה על הטרנספר אלא על הדיפ האחורי ועל הציריות וזהו
גם עם יהיה עומס על המרכזי הוא יהיה בטל בשישים
קח בחשבון חריקות צמיגים ומשיכת תשומת לב מיותרת בכל סיבוב / כיכר :-D

lior_b.s
28-09-07, 14:50
עם זה אני יכול לחיות...אם רק הסרן האחורי סובל מזה...אני אסתדר עם חריקות הצמיגים :D

איציק - 4X6ZH
28-09-07, 15:08
העומס כן יהיה גם על הדפרנציאל המרכזי / טרנספר
וגם על הסרן האחורי .

lior_b.s
28-09-07, 17:23
איציק
עד כמה זה קריטי לדיפ' המרכזי?

ליאור

udi25
28-09-07, 17:28
עזוב שחיקה
זה נשמע לי כמו סכנה בטיחותית
אני אמנם לא מומחה גדול אבל לדעתי אתה מגדיל לעצמך במאות אחוזים את הסיכוי לאיבוד שליטה במיוחד עכשיו עם בוא החורף כשהכביש רטוב גם במהירות נמוכה בסיבוב אחד הגלגלים האחוריים מאבד מיד אחיזה מכיוון שהוא לא יוכל לנוע בקצב המתאים לצערי נשמעלי בכלל לא לעניין אלא אם אתה מוותר לחלוטין על נסיעות כביש

GodsFather
28-09-07, 17:44
אודי , אתה מדבר מנסיון ? אתה יודע כמה נעולים ומרותכים נוסעים לצידך ביום-יום ?

ואם גלגל אחד מאבד אחיזה והשני בעל אחיזה מספקת אבל בגלל שהדיפ' פתוח אז כל הכוח הולך לגלגל הלא נכון ?

נהג שיודע את הסכנות ואת החסרונות , ידע להתכונן לכך.

ואם לא רוצים לקחת סיכון - אפשר ללכת למשטח החלקה וללמוד את המגבלות של הרכב והנהג.

-->