התחברות

צפייה בגרסה מלאה : פירוק סרן אחורי + ריתוך. טיפים בבקשה



הכוכב הכחול
05-10-07, 16:22
הרכב סמוראי סלילים ( מוטות רדיוס ) סרן חי.

בחיבור של המוט רדיוס האחורי צד ימין ( מתחת לפתח מילוי דלק )
יש ריתוך תפר של האוזנים שמחזיקות את המוט רדיוס לאקס.
האוזן שמחזיקה את המוט רדיוס מהצד הפנימי נטלשה מהמקום,
מה שגרם ל"קרע" באקס האחורי. חור בחלק העליון שממשיך לקרע/חתך.
החור עצמו הוא בקוטר של סביבות 1.5X1.5 מ"מ,וממנו ממשיך הקרע לעוד 5 מ"מ בערך כלפי מטה.

מכיוון שכל העסק נמצא מתחת למיכל הדלק נראה לי שהכי נכון יהיה לפרק את האקס וללכת למישהו שירתך את האוזניים הסוררות.
אלה אם כן מישהו חושב שאפשר לרתך את זה כשהאקס נמצא על הרכב?. :roll:

אם ממשיכים עם אופציה מספר אחת ( פירוק אקס ).
יש איזשהם טיפים לפירוק האקס? ( זו תהיה הפעם הראשונה שלי) למרות שזה נראה לי דיי פשוט :grin:
שלב ראשון בנתיים היה להתיז WD על הברגים.
איך מנקזים את השמן ברקס בצורה הטובה ביותר?
אולי תהיה בעיה בהחזרה של הקפיצים, צריך מכווץ?
כמה זה הולך לשקול?

איפה יש אמן שיאטום ויחזק את האוזניים האלו?
אזור המרכז בבקשה
עדיפות לראשון, אם לא הכל פתוח..

תודה
ושבת שלום

הכוכב הכחול
05-10-07, 16:42
נטלשה = נתלשה.

idanw
05-10-07, 17:43
אני לא מבין ולא מכיר את האוזן שאתה מדבר עליה.. אבל אם זה נראה לך אפשרי פיזית לרתך על הרכב, הרבה יותר פשוט יהיה לפרק מיכל דלק מאשר את הסרן (מנסיון).
בהצלחה!

GodsFather
05-10-07, 18:27
דניאל היי,

אני לא יודע את ההשפעה שיש לחום ריתוך על גבי הסרן כשכל המכלולים מורכבים עליו (שמן, ציריות וכד') וזה הדבר שהכי מדאיג, אבל עם ליפט שמרים את הרכב מהשלדה (ולא מהגלגלים), תוכל להרים את הרכב ולהרחיק את הסרן מהטנק דלק ואז לרתך (אתה או בעל מקצוע, העיקר שהבנת את העקרון).

אני הייתי צריך לרתך ,לא מזמן, ממש בצמוד לטנק דלק (תושבת בולמים עליונה), הלכתי למסגר בעל נסיון והוא ריתך צ'יקצ'ק , לא היו בעיות כלל , כמובן שהכל נעשה בשיקול דעת ובזהירות, מהכרותי עם המרחקים , הסרן יושב יותר רחוק מטנק הדלק ומהתושבת הבעייתית שלך.

האם תוכל לצלם את האוזניים שנתלשו וכך יהיה גם יותר קל לאמוד את חומרת המצב ?

לגבי פירוק והרכבה של הדברים - ע"ע כתבה שלי , די דומה בבסיסו , למעט עניין הקפיצים/בולמים ואם אני הצלחתי (בעזרתו של IDANW! ) אז כל אחד יכול.

http://jeepolog.com/258.html

בהצלחה ואם אתה צריך עזרה , תרגיש חופשי לצלצל

אליהו הסמוראי
05-10-07, 21:36
שלום!
[QUOTE=הכוכב הכחול]הרכב סמוראי סלילים ( מוטות רדיוס ) סרן חי.

בחיבור של המוט רדיוס האחורי צד ימין ( מתחת לפתח מילוי דלק )
יש ריתוך תפר של האוזנים שמחזיקות את המוט רדיוס לאקס.
האוזן שמחזיקה את המוט רדיוס מהצד הפנימי נטלשה מהמקום,
מה שגרם ל"קרע" באקס האחורי. חור בחלק העליון שממשיך לקרע/חתך.
החור עצמו הוא בקוטר של סביבות 1.5X1.5 מ"מ,וממנו ממשיך הקרע לעוד 5 מ"מ בערך כלפי מטה.
לפני כחודשיים הייתי עם אותה בעיה בדיוק שהופיעה כחצי שנה לאחר התקנת נעילה אחורית אוטומטית, ותהייתי אם יש קשר בין הדברים, אתה נעול?
מכיוון שכל העסק נמצא מתחת למיכל הדלק נראה לי שהכי נכון יהיה לפרק את האקס וללכת למישהו שירתך את האוזניים הסוררות.
אלה אם כן מישהו חושב שאפשר לרתך את זה כשהאקס נמצא על הרכב?. :roll:
התלבטתי קשות עם לתקן בעצמי או ללכת למוסך, המסקנה שלי הייתה שבמוסך טוב עם כלים מתאימים לא יהיו בעיות שאני יצטרך לשבור עליהם את הראש קשות: מיקום הסרן (קדימה אחורה, ימינה ושמאלה), ריתוך אל הסרן וחופש בתוך האוזן המשוחזרת (בחיבור לבוקסה).
הלכתי למוסך מקסיקו בנתניה שעשו עבודה מצויינת ונתנו שירות טוב.

שבת שלום!

הכוכב הכחול
05-10-07, 21:50
אתה נעול?
כן.

אמיר שבת שלום,
איפה ריתכת??
נושא הפירוק פחות רלונטי עבורי (רלונטי אבל אם אין ברירה אז אין ברירה ), נסתדר זה רק סרן.

מה שמעניין אותי זה איפה אני מרתך?
איפה יש בעלי מקצוע?
והאם יש להם ליפט :mrgreen:

GodsFather
05-10-07, 22:40
דניאל , צריך לקחת בחשבון את סוג הריתוך , אם יש צורך בריתוך מדויק והמילימטר הוא קריטי , הייתי ממליץ ללכת למומחה ולא למסגר שכונתי חביב.

ברמה הזו אני יכול לחשוב על ארז מאוברלנד כאחד שיעשה את העבודה מדויק , אבל אני לא יודע אם הוא עושה כאלה עבודות באופן כללי.

חוצמזה, המליצו לך על מקסיקו שהשם שלהם עבר כאן לא פעם בתור כאלה שמתקנים שלדות הרוסות ומבצעים עבודות אחרות בתחום התיקון הקשה והמדויק.

אופציה שלישית הגיעה לך בה"פ.

ושוב - צלם (עד כמה שאתה אוהב לצחוק עליי כשאני אומר לך את זה), שנלמד משהו מהנזק הזה , אליהו , האם יש לך תמונה , אולי אפילו נשווה ?

אתה יודע מה , אם לא תעשה שום דבר עם הרכב ביום ראשון , יש מצב שניפגש ואני אצלם ואעלה לפורום , רק כדי לתרגל את המצלמה החדשה וכדי לראות עד כמה המצב חמור. איך אני ? :mrgreen: :mrgreen:

נמרוד
07-10-07, 09:54
אם אתה הולך לבעל מקצוע (מחזק את שתי ההמלצות של אמיר) תן לו לשבור את הראש מה עדיף - לפרק או לתקן על הרכב. זה תלוי במצב עצמו ואין מה לדבר על זה יותר מדי באויר, במיוחד כשאפילו לא העלית תמונות.

אם אתה מתכוון לרתך לבד או להביא חבר מסגר, זה גם אפשרי, אבל אז בהחלט הייתי ממליץ לפרק את הסרן ולבצע את העבודה בצורה מסודרת על סרן נקי, ובאותה הזדמנות גם לחזק את התושבת ואת אחותה בצד השני.

הכוכב הכחול
19-03-08, 22:09
שכחתי לעדכן מאז..

בסוף הסרן פורק ונלקח לאמן שירתך
(לא זוכר את שם סוג הריתוך משהו תעופתי? יש דבר כזה?? )

על הדרך הוחלפו בולמים, שמן ברקס, שופצו הדרמים האחורים + נקיון,והותקן מיגון למיכל דלק .

עבודה לא ארוכה אבל בהחלט מהנה.

וכמובן תודה לאודי על העזרה והתמיכה

דניאל.

-->