התחברות

צפייה בגרסה מלאה : טנדר האמר H3T 0 תמונות ריגול ראשונות



נמרוד
07-10-07, 21:34
מתוך rockcrawler.com (http://www.rockcrawler.com/features/newsshorts/07april/hummer_h3t_spy.asp)

כמו H2 SUT, מדובר על גרסאת "טנדר פנאי" עם תא נוסעים בגודל מלא וארגז פתוח קטן... יצא לשוק בעוד שנה כ2009.


http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=6235&stc=1

http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=6236&stc=1

tayrie
07-10-07, 21:39
מי אמר חברת חשמל?

נמרוד
07-10-07, 21:41
בדיוק חשבתי אותו דבר... :-D

kd2
07-10-07, 22:11
בתמונה השניה זה נראה לרגע כמו דאבל ג'אנט.... :lol:

GodsFather
07-10-07, 22:33
זה מצחיק , מצד אחד היצרן מפסיק לייצר H1 לשוק הפרטי כי זה "גדול מידי" ולא שימושי ושאר דברים ומצד שני אותו יצרן מתחיל קו יצור חדש של רכבים בעלי הממדים שהיו החסרון בפעם הקודמת, אחרי שתקופה קצרה יחסית הוא ייצר את הדגמים הקטנים יותר והנכונים יותר לשוק אליו הוא רוצה לפנות . (נשים בצד את עניין הפינוקים בתוך תא הנוסעים , את זה גם בH1 אפשר היה לעשות וכמובן שנוריד את עניין הרכב לתעשיה ולמערכות הבטחון ששם זה שונה לחלוטין)...

נמרוד
25-01-08, 23:16
תמונות ראשונות של האמר H3T שאמור להחשף רק עוד כמה שבועות בתערוכת שיקגו התפרסמו באינטרנט, מגזין Truck Trend הגיע מוקדם למספר מנויים (או משהו כזה, "טעות" אלק... מה שנקרא ספין). בכל מקרה הנה התמונות הראשונות, פרטים רשמיים יתפרסמו מן הסתם בשבועות הקרובים. למה האמרים אזרחיים מעניינים? ככה. כי הם כלי שטח אזרחיים אמיתיים ושימושיים ואחרי שמקדם הפוזה והדווין של היד הראשונה שקונה אותם היום יעלמו, בעוד כמה שנים כשהמחיר שלהם כמשומשים יגיע לאזור ה100K, הם יתפסו נפח גדול פה בפורום ג'יפולוג. אני מקווה שגם הH3T.

http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=8033&stc=1

http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=8032&stc=1

גיא
26-01-08, 05:00
אין כל ספק שזאת אחת המכוניות המגניבות שיש כיום.

ועדיין ... למרות שזה לא "זה" מבחינת כל מי שהתלהב מההמווי המקורי .... ( המפלצתי )

זה רכב שמייצר wow מכל מי שרואה אותו. ( אני )

זאביק
26-01-08, 16:06
זה מצחיק , מצד אחד היצרן מפסיק לייצר H1 לשוק הפרטי כי זה "גדול מידי" ולא שימושי ושאר דברים ומצד שני אותו יצרן מתחיל קו יצור חדש של רכבים בעלי הממדים שהיו החסרון בפעם הקודמת

ה-H1 לא פרופורציונאלי בכלל.
הוא רחב מאוד (ומידי), ארוך, ומספק מרחב פנימי לא גדול.
ה-H2 הוא בדיוק ברוחב הנכון, ובמרחב הפנימי הנדיב. נהגתי עליו בארה"ב במסלול "שטח" מבטון - תענוג (גם הסגור, גם ה-H2T).
ה-H3 הנוכחי - זוועה. חיצונית הוא בגודל של פראדו / פאג'רו, פנימית הוא יותר קטן מקופסת גפרורים ! נכנסתי פנימה וקיבלתי קלאסטרופוביה.

אני לא מצליח מהתמונות להבין מה בדיוק המימדים שלו, אבל אני מקווה שהם לכיוון של ה-F350, כי זה נראה שהם הולכים להתחרות בו.

נמרוד
26-01-08, 23:02
זאביק המימדים ממש לא כמו של F350 - זו בסך הכל גרסאת טנדר של H3, בסיס הגלגלים נראה ארוך יותר אבל שאר המימדים זהים. אין לי את המספרים, אבל לדעתי מדובר על טנדר בדיוק בגודל של ניסאן נבארה. הH3 לא גדול כמו שהעיצוב מרמז - לא יותר מפאג'רו/לנדקרוזר/פת'פיינדר. אפילו קטן וקל יותר מחלק מהמתחרים שלו.

אני מאד אהבתי את הH3 בסך הכל - וזה שהוא נקנה על ידי האנשים הלא נכונים מהסיבות הלא נכונות, טוב לנו אנשים השטח בעוד כמה שנים, מי יתן והשוק יהיה מוצף בH3 בגרסא המפוארת (נעילה אחורית מקורית) אקס-קוסמטיקאיות מהרצליה שלא יודעות מה הן מוכרות.

דרור ברלי
26-01-08, 23:17
H3 אוטו מדליק.
נוסע נפלא בשטח.
עביר מאוד.
אם לא היה אוטומטי ועמוס בשטויות חשמליות שאין לי שום צל של ספק שיתקלקלו - גם אני הייתי רוצה כזה בעוד כמה שנים.
כמו כל רכב "יוקרתי" גם הוא יאבד שליש מערכו בכל שנה, וזה טוב בשבילנו. טוב מאוד אפילו.

asafk
27-01-08, 00:48
אם הוא שוקל 3.5 טון - הוא מקלט המס המושלם בישראל- גם מוכר במס, וגם מס קניה מופחת כי הוא טנדר.

אסף.

נמרוד
27-01-08, 01:05
טוב, עכשיו יש תמונות רשמיות, מסתבר שהוא כן די ארוך - 134 אינץ' בסיס גלגלים. עדיין איזה 20 אינץ' פחות מסילברדו, אבל לא רחוק מהF350...

http://www.jeepolog.com/UserFiles/Image/without_watermark/hummer_h3t_preview/hummer_h3t_06.jpg (http://www.jeepolog.com/493.html)

GodsFather
27-01-08, 08:07
אז מה עשו פה ? יצרו רכב צפוף מבפנים וקופצני מאד כשהוא לא עמוס... נשמע לי מוכר מאיזה פורום אחר :-D

דרור ברלי
27-01-08, 09:42
לא הייתי מפתח ציפיות לראות אותו אצלנו.
הוא לא יגיע ל-3.5 טון. אל תיתממו.
גם הארגז שלו לא כזה גדול, ואצלנו זה נושא בעל חשיבות לרוכשי הטנדרים שגם עובדים איתם.
חוץ מזה, טנדר עם מנוע בנזין גדול וזללן? איזה עוסק-מורשה ישראלי יאכל את זה?

זאביק
27-01-08, 11:31
הנתון המעניין הוא הרוחב. יש מושג ? באותו רוחב ? תא הנוסעים השתנה ?
לטעמי ה-H3 צפוף בטירוף ...

דרור ברלי
27-01-08, 12:12
לא סביר ששינו את רוחב המרכב.
H3 אינו רכב גדול כלל ועיקר, למרות שהוא האמר...
אבל אין לו בעיית מרחב פנימי - אלה בכל זאת מכוניות קופסתיות עם חלל פנימי מכובד - היי, אפילו לי היה נוח מאחור, ואני קצת-הרבה יותר גבוה ממך...

הבעיה של ההאמרים היא התחושה הקלסטרופובית - אלה בעיקר החלונות הצרים, אבל גם הצבעים השולטים הכהים של תא הנוסעים.

מאיר רוטברג
27-01-08, 12:56
בואו נסכים כי לכולנו בעניין הזה יש צביעות מסויימת ,

כן זה חרא של רכב,כן הוא פלצני, כן הוא קטן, כן הוא וכן הוא ,

כן,אם לכל אחד מאיתנו היה עודף היה חוטף אחד כזה

-->