GodsFather
08-10-07, 02:02
שלום לכולם,
כל מי שמכיר סמוראי נעול כפול, מיד יגיד שהוא מחייב שינוי יחסי העברה מפאת היעדר מומנט שגם ככה נשאר ביפן עוד בימי הייצור. מעבר לכך , אם רוצים לעלות למידה נורמלית בצמיגים (29-31 אינצ' לפחות) אז גם פה נכנסת הדרישה לשינוי, כי טרנס של 84 שווה לת&*ת.
לאחר לבטים וחפירות של כמה חודשים טובים באתרים שונים בארה"ב, הגיעה לאוזניי שמועה על הקיט הנ"ל. זה המקום להודות ליוסי TZAGI מהפורום ,שגילה לי אותו באתר שלמעשה הכרתי אך לא לעומק.
הקיט מגיע עם אחריות לכל החיים (עד כמה שזה שמיש) ועל פי הרישומים באתר, מיוצר FROM SCRATCH ולא מריתוכים או קומבינציות אחרות המוכרות מקיטים אחרים ויצרנים זולים אחרים.
המחיר - 499 דולר , משלוח חינם ברחבי ארה"ב (מה שהועיל להביא את הקיט מהחוף המערבי לNY בשביל החבר עם המזוודה), המשקל כ6-7 ק"ג.
האתר עצמו , מספק גם הוראות הרכבה ופירוק מלאות , מלוות בתמונות מצויינות.
לשואלים, למה כל כך איטי -
השוואה לקיט של קלמיני של 4.16 באותו המחיר , השיקול היה - כמה שיותר איטי יותר טוב!
הקיט כולל את הגלג"שים הנחוצים, מחז"שים מסויימים ועוד מיני שיי"ם אבל ללא מיסבים, אלה נרכשו בארץ בנפרד, כמו כן , מפאת גודל גלג"ש LOW , יש להשחיז את הקייס בכמה נקודות נחוצות.
מפאת היעדר כלים מתאימים וזמן לעבודה , בחרתי להתקין את הקיט אצל אחד הבודדים שאני סומך עליו עם הרכב שלי והוא כמובן מורי.
התקנה זריזה הכוללת גם חיזוק התושבות ויצאנו לדרך.
הקיט נותן הפחתה של 20 אחוז בHIGH וכ187 אחוז בLOW
למי שלא מבין - קיט 4.16 נותן 12.2 בHIGH ו87 בLOW.
הקיט מיועד לצמיגי 33 ומעלה אבל כמובן ששום דבר אחר ברכב לא יחזיק צמיג 33 בתצורה המקורית, כל שכן ענייני משיכת עיניים בארצנו.
כרגע אני עם צמיג 205/75 (שזה בערך 27" לפי הפורום הזה)
בדיקה ראשונית של הקיט בכביש ואכן ההפחתה היא 20%
במקום 100 קמ"ש באיזור ה3 סל"ד , הרכב נוסע 80 קמ"ש באותו סל"ד בדיוק. מה שגם הוכיח לי שהספידומטר שלי תקין.
אממה - להאיץ בחמישי , זה דבר שלא עושים כל יום...
זינוק בעליה בשני גם כן הפך למשהו אפשרי ואף טוב יותר ממקודם , שכן ההילוך מאפשר נסיעה הרבה יותר נוחה בעליה , הרכב לא מתאמץ ואין צורך להעביר עוד הילוך ואז לאבד קצת מהתנופה.
מבדיקת צריכת הדלק - נסענו כ12 סמוראים מתחנת הדלק סיירים ועד לאיזור ירוחם/דימונה - 133 ק"מ אצל רובם (מי שמילא דלק בסיירים), הביא לצריכה של 1:10 כאשר מרבית הנסיעה שלי הייתה על קו ה85 - 100 קמ"ש , כלומר באיזור טור 3.5. איך אפשר לא לחייך אחרי כזה נתון ?
כאן המקום להוריד את הכובע בפני אלון - לפני כשנה התווכחנו שעליה של הטורים תעלה באופן וודאי את צריכת הדלק ונושא הקיטים הללו היה על הפרק , ניצחת, אין שינוי לרעה ואולי אף יש לטובה, אני לא יודע למה זה קורה אבל חשבון הבנק שלי אוהב את זה.
ועכשיו בשטח -
הבדיקה הראשונה שעוד אפשר להחשיב כרצינית הייתה מעלה אברהם, שלסמוראי עם 205 יכול להוות אתגר בשל גובה וגודל הסלעים שבו.
LOW1 והרכב טיפס על הטורים או עם טיפה גז (עד 1.5 טור) ובאיטיות מחרידה ונשלטת.
כשלא היה כבר נעים לעכב את כולם , הילוך שלישי ואפילו רביעי נכנסו לפעולה וזה נתן מהירות שמגיעה לאיזור הראשון LOW שהיה במקור, רק בלי הריח של הקלאצ' שנשרף על היעדר מומנט.
וירידות מה ? בירידות מכניסים הילוך ראשון ויוצאים מהרכב ומחזיקים את ההגה מבחוץ - הרכב יעשה את שלו ואתם אפילו יכולים לשתות תוך כדי או לרוץ קדימה ולצלם אותו יורד לבד. גם ירידה תלולה.
בדיקה שניה - נחל סמך, מסלול חביב ביותר בחורף ובאביב, מעברי מים ובוץ וכמובן בולדרים וסלעים מכל מיני סוגים. אבל בקיץ ? אין את הבוץ , אין את המים , יש רק בולדרים וסלעים מכל מיני סוגים. 1LOW והרכב נוסע בזהירות מעל הסלעים הגבוהים כאילו היו שביל משופע וכל זה בלי לשחק עם הקלאצ' או הגז - כלום, על הטורים או ליטוף של הדוושה, זהו.
בקיצור - השקעה נבונה למי שרוצה לשדרג את יכולת הזחילה ולהחיות קצת את הכוח של הסמוראי העייף והחלש. אני מאמין שלא רחוק היום ואעלה במידת הצמיג כראוי ואז נראה כיצד הרכב מתנהג באתגרים רציניים, אחרי הכל , הוא מיועד ל33.
האתר לרכישה וגם הוראות ההרכבה, כמו כן פורום עשיר ועוד מוצרים שווים -
www.trail-gear.com
מבדיקה שערכתי , גם RRO החלו משווקים את הקיט הזה של TG במחיר זהה.
כל מי שמכיר סמוראי נעול כפול, מיד יגיד שהוא מחייב שינוי יחסי העברה מפאת היעדר מומנט שגם ככה נשאר ביפן עוד בימי הייצור. מעבר לכך , אם רוצים לעלות למידה נורמלית בצמיגים (29-31 אינצ' לפחות) אז גם פה נכנסת הדרישה לשינוי, כי טרנס של 84 שווה לת&*ת.
לאחר לבטים וחפירות של כמה חודשים טובים באתרים שונים בארה"ב, הגיעה לאוזניי שמועה על הקיט הנ"ל. זה המקום להודות ליוסי TZAGI מהפורום ,שגילה לי אותו באתר שלמעשה הכרתי אך לא לעומק.
הקיט מגיע עם אחריות לכל החיים (עד כמה שזה שמיש) ועל פי הרישומים באתר, מיוצר FROM SCRATCH ולא מריתוכים או קומבינציות אחרות המוכרות מקיטים אחרים ויצרנים זולים אחרים.
המחיר - 499 דולר , משלוח חינם ברחבי ארה"ב (מה שהועיל להביא את הקיט מהחוף המערבי לNY בשביל החבר עם המזוודה), המשקל כ6-7 ק"ג.
האתר עצמו , מספק גם הוראות הרכבה ופירוק מלאות , מלוות בתמונות מצויינות.
לשואלים, למה כל כך איטי -
השוואה לקיט של קלמיני של 4.16 באותו המחיר , השיקול היה - כמה שיותר איטי יותר טוב!
הקיט כולל את הגלג"שים הנחוצים, מחז"שים מסויימים ועוד מיני שיי"ם אבל ללא מיסבים, אלה נרכשו בארץ בנפרד, כמו כן , מפאת גודל גלג"ש LOW , יש להשחיז את הקייס בכמה נקודות נחוצות.
מפאת היעדר כלים מתאימים וזמן לעבודה , בחרתי להתקין את הקיט אצל אחד הבודדים שאני סומך עליו עם הרכב שלי והוא כמובן מורי.
התקנה זריזה הכוללת גם חיזוק התושבות ויצאנו לדרך.
הקיט נותן הפחתה של 20 אחוז בHIGH וכ187 אחוז בLOW
למי שלא מבין - קיט 4.16 נותן 12.2 בHIGH ו87 בLOW.
הקיט מיועד לצמיגי 33 ומעלה אבל כמובן ששום דבר אחר ברכב לא יחזיק צמיג 33 בתצורה המקורית, כל שכן ענייני משיכת עיניים בארצנו.
כרגע אני עם צמיג 205/75 (שזה בערך 27" לפי הפורום הזה)
בדיקה ראשונית של הקיט בכביש ואכן ההפחתה היא 20%
במקום 100 קמ"ש באיזור ה3 סל"ד , הרכב נוסע 80 קמ"ש באותו סל"ד בדיוק. מה שגם הוכיח לי שהספידומטר שלי תקין.
אממה - להאיץ בחמישי , זה דבר שלא עושים כל יום...
זינוק בעליה בשני גם כן הפך למשהו אפשרי ואף טוב יותר ממקודם , שכן ההילוך מאפשר נסיעה הרבה יותר נוחה בעליה , הרכב לא מתאמץ ואין צורך להעביר עוד הילוך ואז לאבד קצת מהתנופה.
מבדיקת צריכת הדלק - נסענו כ12 סמוראים מתחנת הדלק סיירים ועד לאיזור ירוחם/דימונה - 133 ק"מ אצל רובם (מי שמילא דלק בסיירים), הביא לצריכה של 1:10 כאשר מרבית הנסיעה שלי הייתה על קו ה85 - 100 קמ"ש , כלומר באיזור טור 3.5. איך אפשר לא לחייך אחרי כזה נתון ?
כאן המקום להוריד את הכובע בפני אלון - לפני כשנה התווכחנו שעליה של הטורים תעלה באופן וודאי את צריכת הדלק ונושא הקיטים הללו היה על הפרק , ניצחת, אין שינוי לרעה ואולי אף יש לטובה, אני לא יודע למה זה קורה אבל חשבון הבנק שלי אוהב את זה.
ועכשיו בשטח -
הבדיקה הראשונה שעוד אפשר להחשיב כרצינית הייתה מעלה אברהם, שלסמוראי עם 205 יכול להוות אתגר בשל גובה וגודל הסלעים שבו.
LOW1 והרכב טיפס על הטורים או עם טיפה גז (עד 1.5 טור) ובאיטיות מחרידה ונשלטת.
כשלא היה כבר נעים לעכב את כולם , הילוך שלישי ואפילו רביעי נכנסו לפעולה וזה נתן מהירות שמגיעה לאיזור הראשון LOW שהיה במקור, רק בלי הריח של הקלאצ' שנשרף על היעדר מומנט.
וירידות מה ? בירידות מכניסים הילוך ראשון ויוצאים מהרכב ומחזיקים את ההגה מבחוץ - הרכב יעשה את שלו ואתם אפילו יכולים לשתות תוך כדי או לרוץ קדימה ולצלם אותו יורד לבד. גם ירידה תלולה.
בדיקה שניה - נחל סמך, מסלול חביב ביותר בחורף ובאביב, מעברי מים ובוץ וכמובן בולדרים וסלעים מכל מיני סוגים. אבל בקיץ ? אין את הבוץ , אין את המים , יש רק בולדרים וסלעים מכל מיני סוגים. 1LOW והרכב נוסע בזהירות מעל הסלעים הגבוהים כאילו היו שביל משופע וכל זה בלי לשחק עם הקלאצ' או הגז - כלום, על הטורים או ליטוף של הדוושה, זהו.
בקיצור - השקעה נבונה למי שרוצה לשדרג את יכולת הזחילה ולהחיות קצת את הכוח של הסמוראי העייף והחלש. אני מאמין שלא רחוק היום ואעלה במידת הצמיג כראוי ואז נראה כיצד הרכב מתנהג באתגרים רציניים, אחרי הכל , הוא מיועד ל33.
האתר לרכישה וגם הוראות ההרכבה, כמו כן פורום עשיר ועוד מוצרים שווים -
www.trail-gear.com
מבדיקה שערכתי , גם RRO החלו משווקים את הקיט הזה של TG במחיר זהה.