PDA

צפייה בגרסה מלאה : התייעצות לגבי רכישת/בניית סגירת פיבר לסופה



Airwaves
10-10-07, 00:39
שלום, שמעתי דברים טובים על הפורום הזה, חבר ייעץ לי ללכת לכאן בקשר לשאלה שלי:

ברשותי סופה מודל 92', כרגע אני מצוייד במיני-גגון מברזנט (קיצי) וגגון שלם גם מברזנט. לרוב אני לא רוצה להרכיב את הגגון השלם (הוא מלוכלך והפלסטיק השקוף דוהה ומסתיר את שדה הראייה מאחור ובצדדים וזה מסכן את הנסיעה, בנוסף לרעש בלתי נסבל במהירות נסיעה גבוהה) אך מכוון שהחורף מתקרב ואני אצטרך כנראה את הסופה לנסיעות, הייתי רוצה לדעת אם יש אפשרות לרכוש גגון שלם מחומרים קלים וקשיחים שיהיה קל לפרק ולהרכיב בעת הצורך.
ועוד משהו, יש מיני-גגון דומה מחומר קשיח לגג קיצי? (אני מתכוון לגג הקצר שבין החלון למוטות השלדה מאחורי הכסאות הקדמיים)

מהם המחירים הממוצעים? והיכן אני יכול למצוא אותם?

תודה רבה רבה לעונים.

GodsFather
10-10-07, 04:07
אתה מתכוון ל"סגירה" קשיחה ולא גגון.

גגון במונחים המוכרים הוא מה שמתקינים על הגג ואז עליו אפשר להעמיס ציוד (ע"ע גגונים שעל מוניות , ג'יפים , טנדרים ושאר רכבים).

לך יש סגירת ברזנט , לפי התיאור קייצית וחורפית והחורפית שלך בלויה.

סגירה קשיחה פריקה היא בעייתית מבחינת החוק - מרכב סגור/פתוח מצריך שינוי בעמדה מספר 1 בחולון , עמדה שלא ממש אוהבת ג'יפאים , בלשון המעטה.

תריץ קצת חיפוש בפורום הזה ותראה מה תגלה בנידון. בגדול, זה אפשרי , אך הרבה מוצאים זאת לא כלכלי בהשוואה לסגירת ברזנט חדשה/מתוקנת אבל כבר היו דברים מעולם.

נמרוד
10-10-07, 08:17
לסגירה קשיחה מפיברגלאס כמו שאתה מחפש קוראים גג או סגירת פיבר. זהו פתרון מצויין - קשיח, אטום כמו אם לא יותר מגג מתכת מקורי, קל משקל, אפשר להסירו בקיץ. סגירות פיבר לסופות מסתובבות בשוק במחירים שבין 4000-8000 שקלים. תריץ חיפוש על "סגירת פיבר סופה" ותמצא המון דיונים קודמים כולל המלצות וטלפונים.

ישנה בעייה של רישוי - במדינת ישראל, אלוהים יודע למה, הג'יפ יכול להיות או פתוח או סגור - על פי הכתוב ברשיון - ולשנות סטטוס מחייב מעבר בעמדה מספר אחד, לא חוויה שאתה רוצה לעבור פעמיים בשנה.

דרור ברלי
10-10-07, 13:28
לכל מי שלא מכיר ולא יודע - כל סיפור עמדה מס' 1 והרתיעה שלנו מלהתקרב למקום המקולל הזה, הוא בסופו של דבר עניין כלכלי - אתה בא להעביר סגירה או כננת, ועלול לצאת באלף ואחד רג'קטים שלא היו ולא נבראו. למה? סתם ככה כי הם יכולים - עוד לא עלינו על ההסבר האמיתי שיחשוף מה באמת יש להם נגד ג'יפים. תיפול עליהם ביום רע, והעלות הכוללת של התיקונים הלא נחוצים תהיה פי כמה מאותה כננת או סגירת פיבר/ברזנט.
בקיצור - הג'יפ שלך "פתוח" ברשיון? שמור עליו כזה. אין לך שום אינטרס להיכנס לעמדה מס' 1. עלות סגירת ברזנט טובה דומה או נמוכה יותר מסגירת קשיחה. ואם אתה שואל אותי - סופה נולדה להיות פתוחה.

אייל
10-10-07, 13:47
תתפלא כמה זול יכולה לצאת החלפת "חלונות" הברזנט השרופים. כל זמן שהגג מפורק מהרכב העבודה על זה ממש לא מסובכת והמחיר בטוח הרבה יותר זול מלהתחיל להעסק עם גגות פיבר.

-->