asafk
15-10-07, 21:54
הצינורות הקשיחים המקוריים שברכב סדוקים. אני חושב לייצר חדשים ("חליל" מזרקים, או למעשה שניים- אחד בכל צד של המנוע).
האפשרות הטריוויאלית היא לייצר את הצנרת ממתכת כלשהי. בגדול- יש שתי אפשרויות- נירוסטה ואלומיניום, כאשר אני לא בטוח מה עדיף. יש עניין של הייצור עצמו- כיפוף, הפשלה של הקצוות וריתוך - שכמובן קלים יותר כשמדובר באלומיניום, וגם ענייין של עמידות לאורך זמן- במיוחד בנקודות החלשות סביב הריתוכים (היכן שהצינורות הישנים- המקוריים- נסדקו).
בשביל להימנע מהבלאגן, וגם לשם תיקונים קלים בעתיד, אחת המחשבות שעברו לי בראש היא להשתמש בצנרת גמישה (גומי לדלק בלחץ) ורק חיבורי T (למזרקים עצמם ובין שני הקווים לווסת הלחץ) ממתכת.
מה אתם אומרים?
אסף.
האפשרות הטריוויאלית היא לייצר את הצנרת ממתכת כלשהי. בגדול- יש שתי אפשרויות- נירוסטה ואלומיניום, כאשר אני לא בטוח מה עדיף. יש עניין של הייצור עצמו- כיפוף, הפשלה של הקצוות וריתוך - שכמובן קלים יותר כשמדובר באלומיניום, וגם ענייין של עמידות לאורך זמן- במיוחד בנקודות החלשות סביב הריתוכים (היכן שהצינורות הישנים- המקוריים- נסדקו).
בשביל להימנע מהבלאגן, וגם לשם תיקונים קלים בעתיד, אחת המחשבות שעברו לי בראש היא להשתמש בצנרת גמישה (גומי לדלק בלחץ) ורק חיבורי T (למזרקים עצמם ובין שני הקווים לווסת הלחץ) ממתכת.
מה אתם אומרים?
אסף.