צפייה בגרסה מלאה : החלפת סרנים בדיפנדר
בהמשך לדיון זה - http://jeepolog.com/forums/showthread.php?t=10494
לאור ההתעסקות הגוברת בתחום החילוץ
והתקדמות החופשים בסרנים :-)
יצאנו לביצוע .
היות והנ"ל גדול עלי חיפשתי איש מקצוע שיקח את הפרויקט .
אני בטוח שמהתמונות תזהו מי נבחר לביצוע העבודה (רמז - מתחיל באובר ונגמר בלנד).
כרגע הרכב לאחר ישור קו + מנוע משופץ + גיר אוט'.
בשירשור אפרסם תמונות ממהלך העבודה - לא כל הפרטים ישפכו כאן ,
מי שחשובים לו פרטים ספציפיים מוזמן לפנות בפרטי.
חלומות מתגשמים ...
http://jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=&stc=1
ההגדרות מהחשוב לכייפי :
1. יציבות כיוונית
2. יציבות בשפ"ץ (רוחב לעומת גובה)
3. אמינות
4. נוחות
5. שיפור קוטר סיבוב
6. מהלך מתלה
הקונפיגורציה שהגענו אליה לפי הגדרות אלו :
מוטות מייצבים מתנתקים
הגבהה מינ' שתאפשר עבודת מתלה גם עם צמיג גדול
דרופקיט ק+א
בולמי פוקס
מע' הגה מחודשת
שימו לב - זה מהלך המיתלה המירבי של הסרן החדש (D60) - בתמונה הוא תלוי על מוטות הרדיוס.
תמונות נוספות בהמשך ...
שלומפי סחטיין על העבודה מתי מטיילים (אחרי ההברזה האחרונה שלי}
צור
כמה תמונות מההתקדמות בעבודה....
הרכב בסופו של יום ישב על צמיגי 37/12.5/16.5(המר) ולכן הסרנים מוחלפים לכאלו המתאימים יותר, למשימה נבחרו דנה 70 אחורי ודנה 60 קדמי עם יחס העברה של 1:4.88
בתמונה הסרן האחורי לאחר ניקוי התושבות המקוריות ממנו:
http://img152.imageshack.us/img152/3373/img1424largeuh6.jpg
הסרן הקדמי לפני ה"שחיטה":
http://img218.imageshack.us/img218/3746/img1437largedd5.jpg
מקדימה מדובר על סיפור לא פשוט, המוט היגוי בדיפנדר נמצא מאחור, בסרן החדש מקדימה, כמו כן צריך לבנות תושבות חדשות למוטות רדיוס ולשמור על גאומטרית המתלה המקורית כולל הפנהרד(המחוזק)
בתמונה תושבת מוט הרדיוס החדשה ועליה תושבת הפנהרד(בכל התמונות הריתוכים אינם מושלמים):
http://img149.imageshack.us/img149/656/img1532largece1.jpg
על תושבת מוט הרדיוס מושתלת תושבת הקפיץ הקדמי:
http://img149.imageshack.us/img149/3807/img1533largekn7.jpg
התחלנו לבנות את הסרן האחורי ,דנה 70 עם 2 מוטות רדיוס מהצדדים וזרוע A מלמעלה או בקיצור גאומטריה דומה לדיפנדר...
התפוח של הזרוע A יתחבר לגשר שאנחנו בונים, הבעיה היא שהגשר ירותך גם ליציקה של הסרן ולכן השתמשנו באלקטרודה מיוחדת ליציקות מסוג זה ולפני זה נוקה השמן שהצתבר במשך השנים על היציקה,בתמונות רואים שלא הוצאנו את הדיפ' ממקומו ,הסיבה היא שבמילא אנחנו מוציאים אותו בקרוב ומחליפים את כל מחזירי השמן והמיסבים(והדיפ' עצמו עובר כיוון ושיפוץ)
תחילת הבנייה,הגשר יהיה בנוי שכבות ,שכבות
http://img474.imageshack.us/img474/646/img1685largenw5.jpg
הריתוך של צינור הסרן, בנתיים בCO2 באמפרז' גבוה
http://img218.imageshack.us/img218/3457/img1686largewu4.jpg
ארנון מרתח את היציקה
http://img107.imageshack.us/img107/9536/img1697largena9.jpg
http://img216.imageshack.us/img216/9269/img1700largeqe5.jpg
חיזוקים פנימיים
http://img162.imageshack.us/img162/5849/img1704largehj3.jpg
עבר "קצת" זמן והפרוייקט התקדם מאוד, הנה כמה תמונות מהעבודה שמתבצעת כרגע על הרכב...
מבט מלפנים, כרגע הכנפיים הקדמיות מפורקות לשם התקנת כלוב התהפכות חיצוני
http://img505.imageshack.us/img505/7955/img3779tw0.jpg
http://img505.imageshack.us/img505/2171/img3768rz4.jpg
מגדלי הבולמים הקדמיים,המגדלים בנויים לבולמים בעלי מהלך של 12"(לשם השוואה המקוריים הם בעלי מהלך של 8", לגראנד צרוקי משופר עם 4.5" יש 10" מהלך מקדימה(למרות שמהלך המלה עצמו לא קשור רק לאורך הבולם כמו שרואים בגראנד שם יש מהלך כולל מצוין)
http://img521.imageshack.us/img521/4654/img3770fk3.jpg
כלוב התהפכות מלא/חיצוני+ גגון
http://img244.imageshack.us/img244/5813/img3815pt4.jpg
http://img244.imageshack.us/img244/3108/img3817hd4.jpg
עוד כמה תמונות...
בגלל הצמיגים הגדולים מרחק הסרנים הוארך במקצת, זה המוט רדיוס האחויר החדש, המוט בעל כיפוף לשם פיצוי זויות העבודה על ההגבהה, עובי הדופן של המוט הוא 8.8 מ"מ
http://img128.imageshack.us/img128/4440/img3771mx4.jpg
התחלנו לחתוך את בית הגלגל ,כרגע הגלגל לא ממורכז בתוך בית הגלגל
http://img214.imageshack.us/img214/9952/img3773vo2.jpg
http://img514.imageshack.us/img514/569/img3772fg4.jpg
הריצפה של הגגון שמרותך לכלוב
http://img214.imageshack.us/img214/5646/img3897an0.jpg
http://img514.imageshack.us/img514/1272/img3898rl8.jpg
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.