התחברות

צפייה בגרסה מלאה : קפיצים נשברים



eyalwer
21-10-07, 00:07
שלום לכולם
יש לי בעיה הקפיצים האחורים שלי כול הזמן נשברים זה התחיל לאחרונה ובכול טיול אני חוזר עם קפיץ שבור (אני לא משתולל)
הקפיצים הם של פרוקום
בטיול האחרון נשברו לי כמה עלים ויש מצב שהסרן זז(נראה כאילו האוטו נוסע באלכסון) מה ההשלכות של דבר כזה
והיכן אני מסדר את הקפיצים אחת ולתמיד

אייל

נמרוד
21-10-07, 09:15
האם אתה מחליף כל פעם רק את העלה שנשבר?

eyalwer
21-10-07, 09:20
חיובי כול פעם אני החלפתי את העלה השבור
לאחרונה הוספתי עלה בכול צד מפני שהאוטו שקע וגם זה לא עזר

נמרוד
21-10-07, 09:27
אוקי, אז הקפיצים גמורים עד הסוף, זרוק אותם לפח ותקנה חדשים - קומפלט, כל החבילה.

yoav21
22-10-07, 13:26
שלום
יש לתת את הדעת לכך שאתה מציין שהסרן הוא בזווית, החשד העיקרי שלי הוא שבורג המירכוז שלך שבור וכתוצאה מכך הסרן זז, ולכן כל העסק לא יושב במקום שלו ולא משנה כמה עלים תחליף עדיין הם ישברו כתוצאה מלחץ לא נכון כתוצאה מתזוזתו של הסרן.
גש לבעל מקצוע! שיתן מבט בוחן על בורג המרכוז בסרן המדובר וכמו כן על מצב העלים.
בברכה יואב

asafk
22-10-07, 22:55
שני הדברים שנכתבו חשובים, כל אחד כשלעצמו, ואני מוסיף עוד כיוון לחקירה-
בורג מרכוז- בדקת את מצבו בהחלפת העלים השבורים?
עלים ישנים- שים לב שעלה חדש בחבילה עם עלים ישנים גורם להעברת כוחות לא אחידה ולשברים. האם רואים בעין הבדל בקשת בין העלים הישנים לחדש?
ברגי U - האם אתה מוודא הידוק טוב שלהם?

אסף.

eyalwer
22-10-07, 23:22
איפה אני מוצא את בורג המרכוז?

RONI
23-10-07, 04:40
על הסרן ,כמו קונוס קטן,[שלא אגיד דג..גן].!
רק לאחר פרוק הסט.
אם אתה מהמרכז ,גש למתלם.
03-9414547 איתי.
לאחר החלפת הקפיצים,וודא בבקשה חיזוק והידוק ולפעמים גם לוקטייט,על אומי חיזוק ברגי ה-
U .מניסיון,לא נעים, ומסוכן.
רוני.

נמרוד
23-10-07, 09:24
אין מה לשים לוקטייט על ברגי U של הקפיצים, כי צריך להדק אותם שוב ושוב כמה פעמים במהלך הנסיעות הראשונות. כמה חזק? הכי חזק... עם ידית כוח ומוט מאריך של מטר במידת הצורך. וחובה להדק אחרי נסיעה ולבדוק כמה פעמים, אלו ברגים יוצאי דופן מכל דבר אחר באורך שלהם ובכמה שיש להם להמתח.

yoav21
23-10-07, 10:10
בוקר טוב
במידה ובורג המרכוז שבור אתה לא מוצא אותו אלה רואה חור במקום שהוא היה.
מה שחובק את העלים לסרן הם שני U שמחוברים עם 4 ברגים כאשר במרכז שלהם יש עוד בורג קטן יותר שהוא בורג המרכוז, במידה ויש חופש ב U , תחת עומס הסרן יכול לזוז וגם בורג המרכוז יכול להישבר.
אתה יכול לחפש את הבורג כמו שהסברתי בנוסף ניתן לראות האם הסרן זז ממקומו ע"י השווה במרחק בין הגלגלים לכנפיים או מדידת המרחק מקצה העלה למרכז בכל צד.
בכל מקרה גש לבעל מקצוע, ובמידה ואכן הסרן זז ממקומו באופן ניכר הייתי מציע בגרירה (על מנת שלא יגרם נזק נוסף).
בברכה יואב

נמרוד
23-10-07, 10:15
בורג המרכוז יכול להיות שבור ועדיין להשאר במקומו, כך שבבדיקה ויזואלית לא תדע מה מצבו. בכל מקרה, לבחור אין יותר מדי ברירות, יש לו עלים ישנים שהוא מוסיף להם כל פעם עוד ועוד חדשים, זה הורג את הישנים שנשארו אחד אחד. אז אפשר להמשיך לשבור בטיולים עלה עלה, או להחליף עכשיו מראש את כל הקפיצים קומפלט - לחדשים.

-->