צפייה בגרסה מלאה : בעיית מושבים בסופה
יש לי בעיה עם המושב האחורי המקורי של הסופה
(סופה קצר 95 ) המושב הוא מושב רוחבי רגיל 2 מקומות.
הבעיה היא כזו
1.מספר המושבים קטן אני צריך מקום ל-3 מקומות
2.יש אפשרות להכניס מושב של 3 אבל צריך להעלות אותו על התיבות ברזל בצדדים
ואז המושב גבוהה מיידי ובכל קפיצה בשטח מקבלים מכה בראש.
רציתי לדעת מה עצתכם איזה ספסל של 3 הכנסתם
איזה רעיונות יש לכם (חוץ מספסל לאורך) מאיזה רכב הספסל
וגם תמונות יעזרו
אכן בעייה.
מושב אחורי של רנו אקספרס יכול להתאים, כי הכרית שלו די דקה ולכן לא נורא גבוהה (הראש "רק" ילטף את התקרה). החסרון - המושב עצמו חלש פיזית, והמשענת שלו תקרוס אחרי כמה חודשי נהיגת שטח.
מושב אחורי של GMC ספארי גם מתאים, בוודאי יותר נוח ויותר חזק, אבל שוב - קצת גבוה. אין מה לעשות - זה פאק תכנוני של הסופה, שהגיע אליה היישר מה-CJ/רנגלר לסוגיו - גם שם המושב האחורי זוגי בלבד, והאמריקאים לא מנסים לאנוס לתוך הרנגלר מושב לשלישייה.
חומר למתקדמים:
להוריד את הכנף האחורית בכמה שצריך, ובהתאם להגביה את הרכב כך שמהלך המתלה לא יפגע.
אני עשיתי מסלול דומה אבל הפוך: רציתי להרים את הכנפיים האחוריות כדי לשפר את מהלך המתלה בלי להגביה את מרכז הכובד. זה גרם לספסל להיות יותר גבוה ולכן הגבהתי את כלוב ההתהפכות כך שהראשים לא ילטפו את הברזנט.
אני התקנתי מושב של L300 (מיצובישי) שהתאים גם בגובה וגם ברוחב
בפעם הבאה תקנו וואז ,היות ויש בו שלושה מקומות מתקפלים..... לשלושה רוסים שמנים מאחורי הנהג. מאחוריהם יש עוד שני מקומות לרוסים הרזים,והם יושבים עם הגב לדופן, פנים אל פנים. סך הכל 7 נוסעים עם הנהג והיושב לידו - ועם 4 דלתות על בסיס גלגלים 238 ס'מ , ואורך כולל 402.5 ס'מ. במוסקווה יש קורסים באנגלית למתכנני רכב עם הנחה לאמריקאיים.
כן, אבל בתחום העיצוב שיטת המגל והפטיש עדיין לא להיט.
אם אתה עדיין מחפש על הבודי הישן שלי ישנו כיסא מקורי של הסופה שמתקפל ומתחתיו יש ארגז יש שתי "כריות" שמשלימות אותו למושב רחב מספיק ל4 אנשים
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.