PDA

צפייה בגרסה מלאה : רעידות בג'ימני- בעומס



MMR
27-10-07, 17:27
בזמן לחיצה על הגז ובעיקר במהירות גבוהה מורגשות ויברציות ורעש מעצבן אבל נסבל. העניין מחמיר כשהרכב עמוס ועולה באופן רציף פחות או יותר עם המהירות. הרעש פוסק עם עזיבת הגז. בנוסף- בהאצה איטית מהמקום יש מין גמגום ורעידות בין 0-5 קמ"ש.

קראתי את המדריך לאיתור רעידות ולפי הסימפטומים, וגם לפי התחושה שלי, הרעידות מגיעות מדרייבשפט אחורי (שינוי זוית העבודה שלו כשהרכב עמוס).
פירקתי אותו ושילבתי 4X4 (כלומר הנעה קדמית בלבד)- כל הסימפטומים שהוזכרו פסקו.
ישנו חופש מסויים של 2-3 מ"מ במפרק הקדמי (זה שצמוד לטרנספר), כמו"כ הגומי שאמור למנוע כניסת אבק ולהשאיר את הגריז ביוק קרוע. האם חופש כזה הוא מוגזם? אולי אפשרי שהבעיה היא בסרן אחורי ולא בדרייבשאפט? והאם מסוכן\מזיק לנסוע באופן זמני רק עם הנעה קדמית עד שאשפץ את הדרייבשאפט?
תמונות מצורפות.

נמרוד
28-10-07, 09:54
לדעתי איתרת את הבעייה יפה מאד, עכשיו נשאר רק לתקן!

אתה יכול לסוע זמנית בהנעה קדמית, לא יקרה שום דבר מיוחד. לא ידעתי שלג'ימני יש מיסב CV במקום צלב בדריפשט האחורי - חכה לקבל מידע על מה ואיך מתקנים ממישהו שמכיר, לחלופין קח את הדרישפט המפורק לחוות דעת במכון דרישפטים (מאיפה אתה בארץ?) אולי תגלה שהתיקון זול ומהיר יותר ממה שחשבת...

מורי
28-10-07, 17:18
מנסיו העבר,בחברה לא מוכרים את הגומייה הנ"ל כחלק נפרד,אלא את כל גל ההינע.
קרוב לוודאי שאם נסעת ככה לאורך זמן כבר נגרם נזק למפרק.

לדעתי ,עדיף להביא דרייבשפט משומש מיבוא מאשר לשפץ את הקיים.

MMR
28-10-07, 20:33
מנסיו העבר,בחברה לא מוכרים את הגומייה הנ"ל כחלק נפרד,אלא את כל גל ההינע.
קרוב לוודאי שאם נסעת ככה לאורך זמן כבר נגרם נזק למפרק.

לדעתי ,עדיף להביא דרייבשפט משומש מיבוא מאשר לשפץ את הקיים.

ברור שיש כבר נזק- אחרת לא היו רעידות, לא?
לגבי משומש מיבוא, דווקא בגלל שזה חלק עם בלאי מכני נראה לי שיש סיכון בהחלפה כזאת, ותתקן אותי אם אני טועה.
מה העלות המשוערת של דריישפט חדש? ושיפוץ? (שמות של בתי מלאכה באיזור ראש"לצ יתקבלו בברכה).

מורי
28-10-07, 20:38
דרייבשפט חדש- כ-2000 ש"ח.

מיבוא במצב חדש-כ-900 ש"ח .

גם אני מראש"לצ...דבר איתי.

RONI
28-10-07, 20:41
משפץ דרייב שאפט, באזור ראשון.מוטי.
צור קשר
רוני 050-6578077
או משה7 [לא יודע אם רוצה לתת טלפון פומבי].

-->