MMR
27-10-07, 17:27
בזמן לחיצה על הגז ובעיקר במהירות גבוהה מורגשות ויברציות ורעש מעצבן אבל נסבל. העניין מחמיר כשהרכב עמוס ועולה באופן רציף פחות או יותר עם המהירות. הרעש פוסק עם עזיבת הגז. בנוסף- בהאצה איטית מהמקום יש מין גמגום ורעידות בין 0-5 קמ"ש.
קראתי את המדריך לאיתור רעידות ולפי הסימפטומים, וגם לפי התחושה שלי, הרעידות מגיעות מדרייבשפט אחורי (שינוי זוית העבודה שלו כשהרכב עמוס).
פירקתי אותו ושילבתי 4X4 (כלומר הנעה קדמית בלבד)- כל הסימפטומים שהוזכרו פסקו.
ישנו חופש מסויים של 2-3 מ"מ במפרק הקדמי (זה שצמוד לטרנספר), כמו"כ הגומי שאמור למנוע כניסת אבק ולהשאיר את הגריז ביוק קרוע. האם חופש כזה הוא מוגזם? אולי אפשרי שהבעיה היא בסרן אחורי ולא בדרייבשאפט? והאם מסוכן\מזיק לנסוע באופן זמני רק עם הנעה קדמית עד שאשפץ את הדרייבשאפט?
תמונות מצורפות.
קראתי את המדריך לאיתור רעידות ולפי הסימפטומים, וגם לפי התחושה שלי, הרעידות מגיעות מדרייבשפט אחורי (שינוי זוית העבודה שלו כשהרכב עמוס).
פירקתי אותו ושילבתי 4X4 (כלומר הנעה קדמית בלבד)- כל הסימפטומים שהוזכרו פסקו.
ישנו חופש מסויים של 2-3 מ"מ במפרק הקדמי (זה שצמוד לטרנספר), כמו"כ הגומי שאמור למנוע כניסת אבק ולהשאיר את הגריז ביוק קרוע. האם חופש כזה הוא מוגזם? אולי אפשרי שהבעיה היא בסרן אחורי ולא בדרייבשאפט? והאם מסוכן\מזיק לנסוע באופן זמני רק עם הנעה קדמית עד שאשפץ את הדרייבשאפט?
תמונות מצורפות.