haggzomr
29-10-07, 15:48
שלום לכולם יש לי ניבה 1700 מבוקרת מחשב חזרתי מטיול של יומיים בערבה ובדרך חזרה לחיפה היא החלה לזייף.
המצב דומה שכאשר לוחצים גז ברכב עם קרבורטורופתאום הוא מזייף ורק לאחר מספר שניות לאחר שהוא נחנק הרכב מתחיל להתעורר לחיים דומה מאוד למשאבת תאוצה לא תקינה.
לאחר שהגעתי לחיפה שמתי לב שחיברתי את הקניסטר (לפי מה שרשום באינטרנט) מיכל דמוי פחית בירה גדולה לתקע של מתח שמגיע ישירות למאוורר של המזגן ונסעתי עם המזגן דולק אבל מדחס מנותק (דרך שלי למנוע מהמנוע להתחמם במקום להתקין מאוורר נוסף) כך שהמאוורר אמור לעבוד כל הזמן אבל לא סמתי לב שהתקע של המאוורר לא מחובר וכך שהקניסטר קיבל כל הזמן מתח.
אני רוצה לדעת מה זה קניסטר מה השימוש שלו והאם הוא נהרס בגלל מה שעשיתי ואםם כן כיצד ניתן לתקן אותו.
בנוסף החלפתי כבר משאבת דלק ופילטרים ועשיתי הרבה בדיקות מסביב אבל לדעתי ויכול להיות שאני טועה אבל אולי כל זה נובע מהקניסטר.
מחכה לתשובה מושיעה.
המצב דומה שכאשר לוחצים גז ברכב עם קרבורטורופתאום הוא מזייף ורק לאחר מספר שניות לאחר שהוא נחנק הרכב מתחיל להתעורר לחיים דומה מאוד למשאבת תאוצה לא תקינה.
לאחר שהגעתי לחיפה שמתי לב שחיברתי את הקניסטר (לפי מה שרשום באינטרנט) מיכל דמוי פחית בירה גדולה לתקע של מתח שמגיע ישירות למאוורר של המזגן ונסעתי עם המזגן דולק אבל מדחס מנותק (דרך שלי למנוע מהמנוע להתחמם במקום להתקין מאוורר נוסף) כך שהמאוורר אמור לעבוד כל הזמן אבל לא סמתי לב שהתקע של המאוורר לא מחובר וכך שהקניסטר קיבל כל הזמן מתח.
אני רוצה לדעת מה זה קניסטר מה השימוש שלו והאם הוא נהרס בגלל מה שעשיתי ואםם כן כיצד ניתן לתקן אותו.
בנוסף החלפתי כבר משאבת דלק ופילטרים ועשיתי הרבה בדיקות מסביב אבל לדעתי ויכול להיות שאני טועה אבל אולי כל זה נובע מהקניסטר.
מחכה לתשובה מושיעה.