צפייה בגרסה מלאה : שאלה טכנית לג'יפ וויליס 66
לפני סגירת ראש מנוע של וויליס 66 כל 15 ההברגות בבלוק נוקו חלק מהברגים הוחלפו בחדשים אך למרות הכל יש בעיה בסגירת 2 ברגים קיצוניים אשר תופסים את פילטר השמן שאלה : האם יש למישהו מידע לגבי אורכי 2 הברגים הספציפיים האם אמורים להיות ברגים ארוכים יותר מהאחרים ? יש לי התחושה שהם קצרים היות והם יושבים על פלח ( התופס את הפילטר שמן) מה הפתרון אשמח לקבל תשובה
היכן מוצאים את שמיל אשמח לשוחח איתו 0546695640
תודה
ג'יאו
(כן ג'ו, התעוררתי. ;) ).
אין התייחסות בספר הרכב לאורך שונה לברגים אלו. אם תרצה ספר תוכל לקבל עותק על CD.
אני מבין שכשניקית את ההברגות בדקת גם שהן תקינות ולא אכולות?
ניסית לסגור ללא תושבת פילטר השמן?
בדקת עם קליבר את עומק הראש לעומת אורך הבורג?
שולח לך ה"פ עם מספר הטלפון שלי.
אני לא יודע אם מה שאספר כאן קשור, אבל שוה לבדוק:
בגיפ קצת יותר חדש (לא זוכר את השנה, שבעים ומשהו), היתה לי בעייה בסגירת הבורג הקיצוני.
התברר שהייתי צריך לנקות (כנראה עם מברז) את ההברגה הפנימית ולא רק את הבורג עצמו.
הסיבה היא שההברגה חודרת לחלל של ... (אולי זה היה משאבת המים) ולכן כשסוגרים צריך למרוח "דבק", והשאריות הישנות של הדבק מהסגירה הקודמת הן מה שהפריע לי.
בהצלחה
איתי
שלום לך.
כל הברגים, גוזונים אמורים להיות באותו אורך.
הם נכנסים לחלל בבלוק ,עד לעצירה עי עיבוי הבורגוזן באמצע,
אז מתחילה ההברגה שעליה הראש עם הפלח של מסנן השמן.
לא אמורה להיות בעיה ,אלא אם האורך לא נכון מלכתחילה.
ראה שרשור שלי,http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=15833&highlight=%F2%F9%EF+%EC%E1%EF
זה על השיפוץ מנוע של הגיפ שהיה...לי.
אמנם ראש שטוח ,אבל מאד דומה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.