PDA

צפייה בגרסה מלאה : כריות לעומת קפיצי סליל TD5



אסף ד.
17-11-07, 14:15
שלום שוב,

אולי אפשר לקבל הסבר בסיסי בנושא TD5 עם כריות וללא.
כיצד הרכב מושפע מבחינת נוחיות ועבירות?:confused:

ארז
17-11-07, 19:07
הכריות ברכב לחפות על כך שלנדרובר האריכו את הדיסקברי II בבערך 15 ס"מ לעומת הדור ה1, ישנה אופציה נשלטת להרים את הרכב דבר שכמובן מצוין בשטח טכני או מעברי בוץ עמוק, כמו כן הרכב מאזן את עצמו במקרה של העמסת משקל מאחורה.

הכריות נוחות מאוד, פי כמה מכל קפיץ שאני מכיר ,עצם זה שיש לך ברכב קפיץ(הכרית) עם קבוע קפיץ משתנה זה דבר מעולה.
איפה האבל? יש כמובן....המערכת לא אמינה במיוחד, אני נתקל בהרבה מאוד לקוחות הסובלים מבעיות אם באמצע טיול וגם אצלי בחניה קרה שאחת הכריות יצא לגמלאות סתם ככה...
אני ממליץ למי שרוצה להחזיק כרית ספייר ההחלפה קלה מאוד(זה כמובן לא מחפה על תקלה בקומפרסור),מי שרוצה פשטות ,ניתן לעשות הסבה לקפיצי סליל, אומנם נוח פחות אבל ניתן לשפר על הדרך את המהלך מתלה יותר מאשר עם הכריות(המקוריות)והאמינות באופן טבעי גבוה הרבה יותר.

-->