סולי
18-11-07, 13:53
שלום לכולם,
השיחרור קרב ואני מתחיל לחפש רכב..
רכב עם עלויות אחזקה נמוכות ואמינות גבוהה.
אני חושב ברצינות על רכישה של היילקס בעל הנעה אחורית בלבד, ולשפרו בהתאם לצרכים לאט-לאט.
אני אשמח ממכם לעזרה בהשלמת הפרטים החסרים לי לביצוע החלטה סופית.
אני מחפש אינפורמציה על השינויים שעבר היילקס 2על4 מודל 97, מול מודל 98, מעבר לשדרוג המנוע האטמוספרי לכזה מודגש. (הדגם הנמוך לא הפרה-ראנר)
שינויים כגון, היגוי, , משקלים, צמיגים, מתלים, שלדה, גיר, סרן אחורי (מפסק גלגלים, ויחסי העברה).
* בנוסף, פרטים על ההבדלים המכנים בין מודל 97, 2על4 ל4על4.
בעיקר גיר וסרנים, אך גם משקלים מותרים לנשיאה וגרירה.
סרנים - מעגלי חלוקה לחישוקים, רוחב, חוסן ויחסי ההעברה.
וסרני טויוטה בכלל , פראדו, 75, סדרה 80/100
בכתבה באתר לא היה מידע מספק.
*למי שערך בדיקות ומכיר את המנועים 3L ו-5L.
על השוני ביניהם ובין ה-2L
אשמח אם יפרוש את ממצאיו.
*מעבר לעובדה הברורה כי זה לא אפשרי חוקית.
אציין כי אני לא מתכנן שום שיפור לעת הרכישה,
אני זקוק למידע תיאורתי בשביל לדעת לבחור במודל מתאים כמה שיותר לשיפורים בעתיד.
תודה רבה לעוזרים,
אורי.
השיחרור קרב ואני מתחיל לחפש רכב..
רכב עם עלויות אחזקה נמוכות ואמינות גבוהה.
אני חושב ברצינות על רכישה של היילקס בעל הנעה אחורית בלבד, ולשפרו בהתאם לצרכים לאט-לאט.
אני אשמח ממכם לעזרה בהשלמת הפרטים החסרים לי לביצוע החלטה סופית.
אני מחפש אינפורמציה על השינויים שעבר היילקס 2על4 מודל 97, מול מודל 98, מעבר לשדרוג המנוע האטמוספרי לכזה מודגש. (הדגם הנמוך לא הפרה-ראנר)
שינויים כגון, היגוי, , משקלים, צמיגים, מתלים, שלדה, גיר, סרן אחורי (מפסק גלגלים, ויחסי העברה).
* בנוסף, פרטים על ההבדלים המכנים בין מודל 97, 2על4 ל4על4.
בעיקר גיר וסרנים, אך גם משקלים מותרים לנשיאה וגרירה.
סרנים - מעגלי חלוקה לחישוקים, רוחב, חוסן ויחסי ההעברה.
וסרני טויוטה בכלל , פראדו, 75, סדרה 80/100
בכתבה באתר לא היה מידע מספק.
*למי שערך בדיקות ומכיר את המנועים 3L ו-5L.
על השוני ביניהם ובין ה-2L
אשמח אם יפרוש את ממצאיו.
*מעבר לעובדה הברורה כי זה לא אפשרי חוקית.
אציין כי אני לא מתכנן שום שיפור לעת הרכישה,
אני זקוק למידע תיאורתי בשביל לדעת לבחור במודל מתאים כמה שיותר לשיפורים בעתיד.
תודה רבה לעוזרים,
אורי.