PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיית הנעה בסמוראי



עוזיאלי
21-11-07, 20:04
שלום
אני אמנם חדש בפורום אבל אני משוטט בפורום הזה כבר הרבה זמן.
ברשותי סמוראי קצר פתוח שנת 90'
היום ניסיתי להניע את האוטו,וכאשר לא הצלחתי גם בדרדור
ןגם עם כבלים פתחתי את את הקרבורטור ושפכתי מעט דלק ידנית.
האוטו הניע וכמעט מיד נכבה,
חזרתי על הפעולה כמה פעמים-כשהמקסימום שאני
מצליח זה לעשות סיבוב קצר עד שהוא נכבה שוב.
אני רוצה לציין שחיפשתי בפורומים קודמים די הרבה ולא מצאתי תשובה. בתודה.עוזיאל

idanw
21-11-07, 20:36
סביר להניח שהמנהלים יעבירו את ההודעה לפורום סוזוקי.
לפי מה שאתה אומר, לא מגיע דלק לקרבורטור, תעבוד לפי הסדר הזה:
1. יש דלק במיכל?
2. בדוק אם מסנני הדלק נקיים (אחד לפני הקרבורטור ולפעמים יש גם ליד מיכל הדלק) פשוט תחליף אותם!
3. איזה משאבת דלק יש לך? תסתכל מאיפה מגיע צינור הדלק לקרבורטור, אם המשאבה יושבת על המנוע, היא מכנית: פרק את צינור היציאה ותן סטרטר: אם לא יוצא זרם חזק של דלק, היא כנראה גמורה.
אם יש לך חשמלית, בדוק אם היא מקבלת זרם, אם כן, אולי היא גמורה.
4. ספר לנו מה גילית!

בהצלחה, עידן

צביקה קרבורטור
21-11-07, 22:01
עוזיאל שלום רב, וברוך בואך לפורום גיפולוג!
ראשית פעל לפי ההוראות המדוייקות והנכונות של ידידי עידן.
שנית בדוק וטען, או החלף את המצבר, שכתבת לי בהודעה פרטית, שהוא לקוי.
בדוק אפשרות לאחר שתבצע את הבדיקות לפי הסדר שעידן כתב, שאם הרכב מתניע קשה בעת התנעה ראשונה, של מנוע קר, שהצוק האוטומטי, ככל הנראה לא מתפקד כראוי, וכן משאבת התאוצה בקרבורטור פגומה,ומערכת הסרק סתומה, ויש לנקות קרבורטור.
אנא חזור לעדכן על התוצאות לאחר שתבצע את מה שעידן, הדריך אותך.
בברכה
צביקה

עוזיאלי
22-11-07, 20:34
עוזיאל שלום רב, וברוך בואך לפורום גיפולוג!
ראשית פעל לפי ההוראות המדוייקות והנכונות של ידידי עידן.
שנית בדוק וטען, או החלף את המצבר, שכתבת לי בהודעה פרטית, שהוא לקוי.
בדוק אפשרות לאחר שתבצע את הבדיקות לפי הסדר שעידן כתב, שאם הרכב מתניע קשה בעת התנעה ראשונה, של מנוע קר, שהצוק האוטומטי, ככל הנראה לא מתפקד כראוי, וכן משאבת התאוצה בקרבורטור פגומה,ומערכת הסרק סתומה, ויש לנקות קרבורטור.
אנא חזור לעדכן על התוצאות לאחר שתבצע את מה שעידן, הדריך אותך.
בברכה
צביקה

טוב,לאחר יום מלא הרפתקאות שכלל גם חדר מיון (א.נ.א.נ) הג'יפ מניע
בהחלט אפשר לומר שהתחלתי טירונות גיפאי 07... אז מה עשיתי-החלפתי פילטר דלק,תו"כ
ההחלפה שמתי לב שהצינורית שיוצאת מהפילטר סדוקה-החלפתי אותה בדיעבד התברר שבגגלה כנראה הכל התחיל-אין ואקום-אין שאיבה\שאיבה חלשה.
אחרי שהדלק עדיין לא זרם הבנתי שמשהו סתום,
כאופציה אחרונה החלטתי לנשוף לתוך הצינורית שבין המיכל לפילטר.מעשה שגרר תוצאות כאובות ומשמחות-
כאובות-זרם דלק נשפך לי ישר לאוזן :(ומפה הדרך למיון קצרה.
לאחר שהתברר שאין נזק ב"ה.. אצתי רצתי לבדוק את האוטו ולשמחתי גיליתי שכל הסיפור היה בגיפה שסתמה את היציאה של המיכל.חיברתי הכל ועכשיו הכל זורם.
תודה רבה לעידן וצביקה על העזרה,למדתי שיעור בגיפאות...

צביקה קרבורטור
22-11-07, 23:18
עוזיאל ברוך הבא למועדון, התחלת ברגל שמאל, כי פעלת מחוסר ידע מוקדם, וכמעט סיכנת את חייך, ואת האוזן שלך, החלפת המסנן מתחת לרכב, צריכה מיומנות, של החלפה , וסגירת מעבר הדלק, מהצינור המוביל מהטנק, משום שבגלל חוק כלים שלובים, הדלק נוזל בחופשיות ללא שום מעצור עם פירור המסנן, לכן דרושה זהירותומיומנות, לנתק את המסנן הישן ולהרכיב מסנן חדש, קרע בצינור הדלק מסבך מעט את המצב, משום שבתנאי בית, הלחץ וחוסר בכלי מסויים כמו פלייר פטנט, שיוכל לחסום זמנית את זרימת הדלק בקטע השלם של הצינור, יכולה לאפשר לך פסק זמן להתארגנות, ללא לחץ של דלק זורם לכל הכוונים, במקרה שלך לאוזן, ומניסיון במגע עם דלק, זה שורף מאד.
לסיום זהירות מונעת אסון!
בברכה
צביקה

-->