צפייה בגרסה מלאה : כמה הייתם משלמים תמורת הסבה להזרקה?
כמה כסף הייתם מוכנים לשלם בעבור
התקנת מערכת הזרקה ל cj שלכם
אתם מביאים רק את הרכב ומקבלים אותו לאחר שבוע מוזרק
מכוון ועובד כמו שצריך כולל אחריות ל 3 חודשים .
אתה מיתכוון ל TBI אני מניח,
אני לא הייתי מוכן לתת את הרכב שלי שיתקינו עליו מערכת הזרקה או משהו אחר ללא שאני מעורב בתהליך, זאת על מנת לדעת לגשת לפיתרון בעיות אם/כשיהיו בעתיד.
לגבי התקנה של TBI, באחד השירשורים בעל מוסך אמר שהוא עושה זאת בעבור 5000 ש"ח אם אני לא טועה.
אני אכן מתכוון ל tbi
אני מתכוון למערכת מושלמת ואין בעיה אפשרי לעשות הדרכה קצרה
בסיום ההתקנה כולל סכימות ופתרון תקלות שאגב כמעט ואין תקלות .
כמובן שיש אופציה של עזרה טלפונית
5000 שקל זה מחיר מצויין לעבודה של מוסך אני מדבר על עבודה של בן אדם פרטי
שעובד גם "קצת" יותר יסודי ממוסך כי יש לו את הזמן לזה
Demolition Man
25-11-07, 15:37
אני מעריך את עלות החלקים בסביבות 1500-2000 ש"ח תלוי על איזה פירוקיה נפלת, ובהנחה ואתה לוקח משאבה טבולה.
מתאם TBI בהגזמה 500 ש"ח, ואולי פחות אם תייצר כמות.
מכאן זה תלוי כמה אתה מתמחר שעת עבודה.
אם אתה מקצוען (3-4 התקנות בחגורה :wink: ) אז יקח לך 2 עד 4 ימי עבודה.
לפי 40 ש"ח לשעה, 1280 ש"ח ל 4 ימי עבודה.
לכן עם קצת קיזוז של עלות המתאם\עבודה\חלקים הייתי מגיע לסביבות ה 3700 ש"ח לא יותר.
אני יודע שתעשה את העבודה טוב יותר ממוסך (מקריאה בפורומים) אבל אתה לא מוסך ולכן יתכנו קונים פוטנציאלם שיתכן ויעדיפו לעשות את העבודה ב"מוסך מקצועי" ולכן התמחור.
ובתור עצה ללקוח הפוטנציאלי, ומתוך הבנה שלא כל אחד בעל יכולת טכנית: הייתי ממליץ לך להיות נוכך בהתקנה ככל שאפשר, ולשאול הרבה שאלות.
משאבה מתאם 500 ש"ח {in your dream}
אף מוסך לא יעשה לך תעבודה הזאת בטח לא במחיר שציינת
ולהיות נוכח לאורך כל ההתקנה נראה לי לא קשור {מה תבין מלהסתכל עליו מסדר תצמה או מריץ חוטים לכאן ולשם}
מה שכן בסיום ההתקנה תצטרך לקבל ממנו הדרכה כללית של מה מחובר ולאן כדי שבשעת תקלה תדע לאן לגשת .
הבחור הנ"ל התקין אצלי את ההזרקה ואני יכול להגיד לך שלדעתי רמת העבודה הגבוהה שבה הוא מתקין תמערכת הזו שווה לא פחות מ2000 ש"ח
השאלה היא לא אם העבודה של ברוך שווה 2000 ש"ח, אני בטוח שהיא שווה את זה והוא יעשה עבודה טובה יותר ממוסך שרוצה כבר להעיף את הרכב ולעשות רווח על הרכב הבא, השאלה היא האם לבעל CJ שווה להשקיע בהזרקה בערך 4000-5000 ש"ח שזה בערך הסכום שפחות ממנו לא בטוח ששווה להיתעסק בזה.
משאבה מתאם 500 ש"ח - לא יודע מה זה?
מתאם בין בית המצערת לסעפת היניקה עולה בסביבות 400 ש"ח, לכמות אולי אפילו פחות
ברוך, על איזה מחיר חשבת אם מותר לשאול?
כוונתי הייתה משאבה/מתאם
כשאני חיפשתי מתאם במשך חודש אני לא זוכר שמצאתי בסכום כזה
גם הבחור מחיפה דרש 650
4000 ש"ח להזרקת tbi היום במבט לאחור שווה כל שקל עולם אחר לגמריי.
חנן-ג'יפולוג
25-11-07, 17:47
מתאם, כולל משלוח מארה"ב, עלה לי 70 דולר. משהו כמו 270 ש"ח בעברית.
six 4 life
25-11-07, 18:46
חנן אשמח ללינק רציני ועדכני לגבי המתאם שאתה מדבר עליו
כי לא מזמן נעשתה עבודת מחקר ואין חיה כזו באינטרנט יותר.
יש התאמות לTBI אל סעפות אחרות. אל סעפת CJ, נאדה.
אשמח לראות שאני טועה.
חנן-ג'יפולוג
25-11-07, 18:49
כנס לכתבה על ההסבה להזרקה. הכול שם. אם זה עדכני? אין לי מושג.
six 4 life
25-11-07, 19:21
חלק מהצעדים שננקטו זה שימוש בלינקים ששם.
לא אקטואלי.
כוונתי הייתה משאבה/מתאם
כשאני חיפשתי מתאם במשך חודש אני לא זוכר שמצאתי בסכום כזה
גם הבחור מחיפה דרש 650
4000 ש"ח להזרקת tbi היום במבט לאחור שווה כל שקל עולם אחר לגמריי.
חבל שלא חזרת אלי לגבי זה אולי הייתי יכול לדבר איתו, לי הוא לקח כמו שאמרתי לך 405 ש"ח כולל מע"מ (350 לא כולל)
מתאם, כולל משלוח מארה"ב, עלה לי 70 דולר. משהו כמו 270 ש"ח בעברית.
הבחור היה ואינינו עוד, ליפני כחצי שנה פחות או יותר (אני גרוע בזמנים) עשיתי הזרקת דלק ב CJ שלי, לאחר שבועיים של שליחת שתיים או שלש מיילים לבחור מהכתבה (ללא תגובה עד היום) פניתי לעסק לעיבוד שבבי
גם מאני חשבתי על משהו כמו 4000 שקל (וזה לא רווח כ"כ גדול )
אבל אני יודע שבעלי cj שבד"כ הם תפרנים לא יהיו מוכנים להשקיע סכום שהוא בדרך
כלל רבע מהרכב עצמו על הרכב בשביל השיפור ולכן לא רשמתי כמה אני רוצה ורציתי לראות
את התגובות שלכם .
אשמח לעוד תגובות
six 4 life
26-11-07, 00:47
ברוך
כמו שאתה יודע וכתבת, לא מבעלי CJ תבוא הברכה.
בסכומים המדוברים (שהגיוניים לחלוטין בכל מובן של התקנה ע"י גוף חיצוני),
90% מבעלי הCJ יבהלו ויתקפלו כחילזון מפוחד אל תוך קונכייתו.
הסיבה היא לאו דווקא התפרנות, אלא התפיסה הקולקטיבית שברכב של 15,000 ש"ח, לא מצדיק להשקיע 4,000 על שיפור כמו מערכת הזרקה.
זו תפיסה שחלה על רבים מבעלי הCJ בארץ, וזו בעיה שלהם בלבד...
דיון מעניין.
אני עשיתי את כל תהליך ההזרקה ביחד עם חבר והעלות הכוללת היתה קצת פחות מ 2500 ש"ח, לא מעט ריצות והרבה שעות עבודה (כמה ימים), אנחנו נסענו לפירוקיה ופירקנו את הכל לבד, אחרי זה סידורים של מה שצריך והרכבה.
ועכשיו חזרה לדיון, רווח של בערך 1500 ש"ח על כל העבודה הזאת הוא רווח נמוך ללא כל ספק, לא חושב שאני הייתי עושה את כל העבודה הזאת בישביל כזה רווח, אבל כפי שאמרו, לא בטוח שבעלי רכבים כאלו ירצו להשקיע כזה סכום ברכב, אני חושב שרובם קונים אותם כרכב שטח זול ומנסים להשקיע כמה שפחות או שרוצים לעשות הכל לבד (כמוני).
מוני אורבך
26-11-07, 10:27
לדעתי כדאי לך לרדת מהרעיון.
ולא דווקא מסיבות כלכליות!
דווקא מבחינה כלכלית יתכן מאוד שזה ישתלם. אל תשכח שהיות ואתה קונה כמויות (לצורך הענין כ 20 מערכות) עלות החלקים תרד משמעותית.אם לא מפרוקיות בארץ אז מהדוד סם. בכמה? לא ברור אבל לא אופתע למספר של 50%. ומכאן תוכל להוריד מחירים ל סביבות ה 3000 ועדין לצאת ברווח סביר.
הבעיה היא מבחינה משפטית ובטיחותית. ידוע לך שכול טיפול ברכב דורש רשיון מוסך. מבחינה חוקית אתה תעבור על החוק. וגם אם תעשה את ההרכבה אצל חבר בעל מוסך עדין יש כאן בעיות בטיחותיות וחוקיות. שלא לדבר על האחריות.
לכן לפני שאתה עושה צעד כזה כדאי לך לבדוק שוק, חוקיות, מקום והרשאות.
2500 שקל לכל החלקים זו עלות סבירה
מנסיון זה יוצא קצת יותר יקר אם אתה מחליף את כל צנרת הדלק לחדשה (מגומי )
(וזה נדרש) ומתקין משאבה חיצונית וחזקה
האמת אני נהנה מזה וכיף לי לעשות את זה ולכן רציתי לבדוק אם יש מעונינים
כעיקרון זה לא כל כך משתלם לעשות רכב אחד אבל אם היו למשל 4 חברים(בתור התחלה) שמעונינים זה היה נשמע קצת אחרת
לדעתי כדאי לך לרדת מהרעיון.
ולא דווקא מסיבות כלכליות!
דווקא מבחינה כלכלית יתכן מאוד שזה ישתלם. אל תשכח שהיות ואתה קונה כמויות (לצורך הענין כ 20 מערכות) עלות החלקים תרד משמעותית.אם לא מפרוקיות בארץ אז מהדוד סם. בכמה? לא ברור אבל לא אופתע למספר של 50%. ומכאן תוכל להוריד מחירים ל סביבות ה 3000 ועדין לצאת ברווח סביר.
הבעיה היא מבחינה משפטית ובטיחותית. ידוע לך שכול טיפול ברכב דורש רשיון מוסך. מבחינה חוקית אתה תעבור על החוק. וגם אם תעשה את ההרכבה אצל חבר בעל מוסך עדין יש כאן בעיות בטיחותיות וחוקיות. שלא לדבר על האחריות.
לכן לפני שאתה עושה צעד כזה כדאי לך לבדוק שוק, חוקיות, מקום והרשאות.
לפי טענתך אז כמעט (99.999) מהפורום הזה
הם קרימנילים.
שעובדים ללא רשיון.
עמוס
איציק - 4X6ZH
26-11-07, 11:54
מה לעשות חוקית אסור לך לגעת ברכב .
אבל עמוס מי כמוך יודע שלמוסך אסור להתעסק עם מזגן ( מבלי שיהיה לו רשיון למיזוג )
ולמוסך מזגנים אסור להתעסק עם חשמלאות ( מבלי שיהיה לו רשיון לחשמלאות רכב )
בקיצור כל המדינה עוברת על החוק :lol: :lol: :lol:
*****
איציק
מוני אורבך
26-11-07, 12:01
לפי החוק הדרקוני בארץ כן!!! זה בדיוק המצב.
אבל...
אם אתה מתקן או משפר את הרכב האישי שלך אתה לא ממש מסתכן שהעין הכחולה תציץ לכיוון שלך. לעומת זאת ברגע שתתחיל לשפר רכבים באופן סידרתי תמורת תשלום, יש סיכוי של יותר מסביר שמשהו יפתח עין.
ואפילו אם אף אחד לא יפתח פה, מה יקרה אם חס וחלילה משהו ישתבש תהיה שריפה ברכב, או תאונה אחרת? במקרה זה המשטרה תתחיל לבדוק מי התקין, ומהר מאוד הם יגיעו למתקין...
Demolition Man
26-11-07, 14:08
בהנחה ובנו את נושא החוק.
אני חושב שיש כאן עוד בעיתיות, כאשר אתה בונה לבד מערכת הזרקה אין לך מחויבות לשלם את כל הכסף במכה אחת, במקרה שלך אתה דורש מהלקוח הפוטנציאלי לשלם הכל במכה אחת (מבעלי CJ תפרנים :mrgreen: )
ואולי כאן קיימת הבעיה. לעומת זאת אם תוכל לעשות התקנה בהמשכים....(פריסת תשלומים :grin: )
שכמובן תתומחר כך שלא תצא בהפסד, יש הרבה דברים שאפשר לעשות לפני "נקודת האל חזור" (פירוק קרבורטור ומפלג) כך שלקוח יוכל לפרוס את זה על תקופה של אפילו מספר חודשים.
סתם רעיון - לא יודע אם ישים או לא.
ללא קשר אם תצתרך עזרה בצריבת צ'יפים תזרוק לי שורה בה"פ.
חן.
AvigdorAharon
27-11-07, 07:59
לפי החוק הדרקוני בארץ כן!!! זה בדיוק המצב.
אבל...
אם אתה מתקן או משפר את הרכב האישי שלך אתה לא ממש מסתכן שהעין הכחולה תציץ לכיוון שלך. לעומת זאת ברגע שתתחיל לשפר רכבים באופן סידרתי תמורת תשלום, יש סיכוי של יותר מסביר שמשהו יפתח עין.
ואפילו אם אף אחד לא יפתח פה, מה יקרה אם חס וחלילה משהו ישתבש תהיה שריפה ברכב, או תאונה אחרת? במקרה זה המשטרה תתחיל לבדוק מי התקין, ומהר מאוד הם יגיעו למתקין...
לא הגזמת?
שהמשטרה תבדוק למה נשרף הרכב ואם ההזרקה הורכבה בשנת 1986 (לפני שנולד השוטר) והיא מקורית?
האם לחבר שהיה מעורב בתאונת דרכים עם נפגעים, בדקו מי התקין את הנעילה?
ברוך,
בהצלחה!!
אביגדור
מוני אורבך
27-11-07, 10:38
לא אבי, בתאונה המשטרה לא תבדוק.
אבל אם תהיה שריפה והבעלים ירצה להאשים משהו (מול חברת הביטוח או כול גורם אחר) מה אז?
למרות כל הנאמר, ברוך עלה והצלח!
AvigdorAharon
27-11-07, 15:08
אבל אם תהיה שריפה והבעלים ירצה להאשים משהו (מול חברת הביטוח או כול גורם אחר) מה אז?
מקיף ל CJ?
הרבה יותר יקר מהתקנת ההזרקה...
אביגדור
שלום לכולם
אני כרגע בעלים של אחד הגיפים שברוך
הרכיב לו מערכת הזרקה לפי דעתי לאחר כמה טיולים
עם הגיפ הבן אדם הזה אומן
six 4 life
04-01-08, 21:47
שלום לכולם
אני כרגע בעלים של אחד הגיפים שברוך
הרכיב לו מערכת הזרקה לפי דעתי לאחר כמה טיולים
עם הגיפ הבן אדם הזה אומן
אתה הבעלים של לא עוד אחד מהג'יפים שהוא עבד עליהם, אתה על הכלי האישי של הבחור בכבודו ובעצמו במשך 5.5 שנים יפות.
לצערינו הוא ויתר. מקווים שאתה לא. מגיע לו בית אוהב, ג'יפ מיוחד.
תהנה...
צר לי לאכזב אותכם , אבל......
לא הייתי מוכן לשלם שקל בודד עבור הזרקה , מכיוון שאינני רוצה הזרקה ב סיקס שלי.
אחת הסיבות שאני נוסע עם ה CJ שלי כבר כמעט 7 שנים , היא שאין בו מחשב.
אז להכניס מחשב הזרקה ??
שלילי בטון , בזנ"ט מנתר...
קרבורטור אורגינלי מכוון כמו שצריך , וזהו !!
six 4 life
05-01-08, 18:06
אני מכל התגובה שלך שומע רק דבר אחד (שאותו כתבת)- פחד מרכב ממוחשב.
ממה אתה מפחד? חיישנים? מחשב?
מחשב בשטח לא ילך, אלא אם כן ההתקנה פרטיזנית.
חיישנים?
TBI שמותקן בצורה נכונה עובד על 3 חיישנים סה"כ, שעלות שלושתם יחד לספייר לא תעבור 150-200 ש"ח תקינים מפירוק.
בנוסף, גם כשכל החיישנים שבקו, אתה עדין יכול לנסוע עם הרכב הביתה, כשאתה על TBI.
מעבר לכל זאת אם אתה עדין בפוביות קשות לאחר התקנת TBI, אתה יכול לנסוע עם הBBD כספייר ברכב, ובשטח במקרה הכי גרוע שקיים ובו (תיאורטית) הלך לך המחשב- 7 ברגים ואתה מרכיב את הקרבורטור חזרה לרכב.
אין חיסרון בקדמה, יש רק התפשרות בגלל פחד.
ארז , אני כתבתי שאני "מפחד" מהזרקה ??
איפה כתבתי את זה ??
אני רוצה את הרכב שלי פשוט כמה שאפשר ללא מיחשוב.
הרכב שלי נוסע כמו שעון שוויצרי עם BBD מכוון.
יש לי BBD נוסף מנויילן בג'יפ , מכוון , למקרה הצורך.
אבל , ברוך השם, כבר 6.5 שנים שהוא נוסע בלי שום תקלה.
הרכב שלי נוסע כמו שעון שוויצרי עם BBD
אבל , ברוך השם, כבר 6.5 שנים שהוא נוסע בלי שום תקלה.[/QUOTE][QUOTE
גם בשיפועים?גם בחורף ?גם לאחר עמידה ממושכת ?
נשמע קרבורטור מעניין .
[QUOTE
גם בשיפועים?גם בחורף ?גם לאחר עמידה ממושכת ?
נשמע קרבורטור מעניין .[/QUOTE]
אם תשים לב , הצטרפתי לאתר לפני 3 שנים והספקתי לכתוב.......6 הודעות.
אני לא מדבר הרבה , אני עושה.
ואכן , בכל מזג אויר , בכל מצב , מניע בנגיעה , וזהו.
אתה מוזמן להתרשם בשטח....
six 4 life
08-01-08, 18:59
השאלה היא כל כמה חודשים אתה מפרק ומשפץ/ משכיב כמה מאות במכון קרבורטורים כדי שהוא ישאר ככה... ;)
ואל תטעה- אני בעד קרבורטורים, יש כמה דוגמאות של קרבורטורים מדהימים
אבל הקרטר זה זבל עופות, בטח כשמורכב על רכב שטח ובטח ובטח שעל מנוע בנפח כזה.
לצורך העניין מעבר מקרטר למוטוקראפט 2100/ הזרקת TBI, זה מעבר שאחריו אתה מגלה עוד חצי מנוע שלא ידעת שהיה קיים. מנסיון לא של ג'יפ אחד ולא 2.
ערן המסוקס
08-01-08, 21:21
אויי.. דיי עם זה שוב.
רשמתי פה פסקה שלמה, ועצרתי את עצמי.
שורה תחתונה - על מנוע סטנדרטי, קרטר מורכב נכון (לרוב*) יעשה את העבודה בצורה מעולה ואמינה מאוד.
מוטוקרפט פותר כמעט לחלוטין בעיות בשיפועים. הזרקה פותרת לחלוטין ואפשר להתהפך בלי לדאוג שהמנוע יכבה.:razz: אני חושב שפה מסתכמים היתרונות של התחליפים למוצר המקורי.
* תמיד ישנו בלאי סביר לרכיב שכבר שעובר בגילו לעיתים את גילו של הנהג. אז נדרש שיפוץ יסודי יותר.
אויי.. דיי עם זה שוב.
רשמתי פה פסקה שלמה, ועצרתי את עצמי.
חבל שלא עצרת בעצמך עוד קצת, כאחד שמעולם לא החליף את הקרבורטור למשהו אחר אין לך את הידע או הסמכות ליעץ למישהו בעניין.
אשר, אל תתעצבן.
מי שיושב בחושך וממלמל שטויות זה הוא ולא אתה.
העובדה:
כל מי ששומע מנוע של CJ עם מוטוקראפט בצורה חלקה ומושלמת, קל וחומר אחד שעושה סיבוב על רכב עם סט-אפ שכזה - פשוט מכניס את היד לכיס עמוק-עמוק וקונה סט.
עשו את זה עשרות חברים -כולל עבדך.
אני רק לא מבין למה לא עשיתי את זה קודם. הרכב משתנה מקצה לקצה. תגובת מצערת מעולה, עבודת מנוע חלקה, תאוצות שהכרתי רק בסופות... רק יתרונות.
תן לו להמשיך לסבול עם הקרטר. הם ראויים אחד לשני.
כרגיל עוד שרשור שמגיע בסופו של דבר להשוואה המצחיקה בין קרבורטור למערכת הזרקה
אני חושב שאשר אמר את הכל !!!
אני אכן לא מבין את הפחד שיש לאנשים משינויים כאלו
המוטורקראפט משנה את המנוע מקצה לקצה , נותן מענה מצויין בשיפועים
ראיתי את זה פועל ולא בג'יפ אחד , אני אישית מעדיף את ההזרקה כי לדעתי היא יותר אמינה ויותר קבועה ז"א שאין צורך לשחק בכיוונים שלה וכו' והיא הרבה יותר מודרנית.
מי שרוצה לחשוב שהקרבורטור המקורי של הסיקס הוא טוב ומתאים למנוע הזה שימשיך לחשוב
הקרבורטור המקורי הוא באמת זבל עופות וכל מי שעובר למשהו אחר ממנו מוטורקראפט\ הזרקה
מצטער על זה שהוא לא עשה את זה קודם !!!
מכאן זה תלוי כמה אתה מתמחר שעת עבודה.
אם אתה מקצוען (3-4 התקנות בחגורה :wink: ) אז יקח לך 2 עד 4 ימי עבודה.
לפי 40 ש"ח לשעה, 1280 ש"ח ל 4 ימי עבודה.
משעשע.....והכי טוב זה המשפט שקדם לחישוב המלומד שלך, אם הוא מקצוען נראה לך שהוא יקח 40 ש"ח לשעת עבודה של מוסך?
ולבחור שמעוניין למכור ערכות הזרקה, אין לי מושג בנושא,אז בטח לא אוכל להגיד דבר מבחינה מקצועית, אבל אחריות זה משהו שעולה לצרכן כסף, בחישוב לא נכון זה יכול לעלות לך הרבה מאוד כסף, ממה שאני מבין בתמחור אתה זול מידי, גם בלי אחריות אתה עדיין זול מידי,בטח שאם אתה מעוניין לתת אחריות על המוצר שלך, קח בחשבון אחוז מסויים של אחזרות ותיקונים חוזרים ותגלה שאת האחריות אתה צריך לגלם במחיר המוצר שלך.
בעלי סיקס תפרנים ולא יקנו? לא נורא לפחות לא תפסיד כסף....
בכל מקרה בהצלחה.
ארז אתה צודק במאה אחוז
אחריות אכן עולה כסף לצרכן ואני יודע את זה מהמקצוע שאני מתעסק בו כיום
אני הצעתי אחריות של 3 חודשים שהיא בעצם על העבודה ,
נדיר מאוד שמשהו מתקלקל במרכות האלו , בכל אופן ירדתי מהעניין כי אכן לאור
השרשור הנ"ל התענינו כמה אנשים ודי נבהלו מהמחיר ומזה שהרכב צריך להשאר אצלי לכמה ימים .
AvigdorAharon
09-01-08, 07:03
מוטוקרפט פותר כמעט לחלוטין בעיות בשיפועים. הזרקה פותרת לחלוטין ואפשר להתהפך בלי לדאוג שהמנוע יכבה.:razz: אני חושב שפה מסתכמים היתרונות של התחליפים למוצר המקורי.
ועוד "חסרון" למוטורקראפט: צריכת הדלק עולה!
...פתאום אפשר לעקוף רכבים בהילוך רביעי במהירות תלת ספרתית...
אביגדור
ערן המסוקס
09-01-08, 10:11
לא יודע לגבי צריכת הדלק. בינתיים אחרים עם מוטוקרפט באמת הראו נתונים פחות טובים בהרבה מאצלי, אבל אולי זה רק כוונים. בינתיים אני מסתפק בכך שהרכב שלי מגיע רק ל150 קמ"ש.
AvigdorAharon
09-01-08, 11:26
תגובתי היתה צינית:
בגלל שכאן ניתן להאיץ בהילוך רביעי בפרט, ובכל ההילוכים בכלל, צריכת הדלק עולה...
עזוב, ה BBD עבר מן העולם.
ד"א, לפני ההחלפה למוטורקראפט, מדדתי את הזמן הלוקח לג'יפ להגיע מ 70 ל 100 קמ"ש בהילוך רביעי, כאשר הג'יפ מצויד לטיול של 3 ימים. התוצאה היתה יותר מ 30 שניות!!!
אביגדור
ערן המסוקס
09-01-08, 12:04
כי הקרבורטור הקודם היה מכוון בצורה ענייה. הקרבורטור הנוכחי מכוון בצורה עשירה יותר. אפשר להגיע לכוון כזה גם עם הBBD, ואז הוא גם שותה יותר דלק כמובן. בסל"ד הנמוך והבינוני מעולם לא היתה בעייה לBBD. הבעיות מתחילות לצוץ בסל"ד הגבוה ועל מנועים מוגדלים ומשופרים.
חבל שאנחנו משתלטים פה על השרשור.
אני מקווה בעתיד הקרוב (ברגע שאשים את ידי על מוטוקרפט) לערוך השוואה מתועדת היטב בוידאו, בין ביצועי הקרטר מול המוטו. לא אתפלא אם המוטו ינצח, השאלה היא באיזה הפרש, וכמה משלמים על צריכת הדלק המוגברת, אם בכלל (ג'יפ לטיולים ארוכים בכל זאת).
AvigdorAharon
09-01-08, 15:22
ערן, אני פורש!
אביגדור
"לא יודע לגבי צריכת הדלק. בינתיים אחרים עם מוטוקרפט באמת הראו נתונים פחות טובים בהרבה מאצלי, אבל אולי זה רק כוונים. בינתיים אני מסתפק בכך שהרכב שלי מגיע רק ל150 קמ"ש."
ערן ידידי אני לא יודע איך הגעת ל150 אם השעון מראה עד 140 ??? (בשעון מקורי) וגם אני לא מאמין שהצלחת עם BBD להגיע למהירות הזאת גם עם מוטוקרפט לבד קשה לי להאמין שהוא היה מצליח להגיע בלי מערכת הצתה משופרת וכ'ו אבל אני לא מבין את העקשנות שלך לגבי זה כי המוטוקרפט הוא פשוט כמו אם לא יותר מהBBD וזה עוזר בשיפועים שזה אחד המחלות של הCJ ועובדה שהרבה אומרים שזה הרבה יותר טוב מהBBD שהיה להם בעבר ולך לא היה מוטוקרפט אז למה לא לנסות??,ודרך אגב אני מוכן להיפגש איתך בתור בעל מוטוקרפט ולהראות לך הביצועים של המוטוקראפט הרבה יותר טובים מהביצועים של הBBD
אור
ערן המסוקס
09-01-08, 19:46
ערן ידידי אני לא יודע איך הגעת ל150 אם השעון מראה עד 140
המחוג עובר את הסקאלה במרחק השווה בערך לעוד 10 קמ"ש.
---------------------------------
הפעם היתה תנועה כבדה..
http://www.youtube.com/watch?v=x2geoj38XeA
אני מקווה שלא יתלו אותי על זה.. :o
המחוג עובר את הסקאלה במרחק השווה בערך לעוד 10 קמ"ש.
הפעם היתה תנועה כבדה..
אז תחליף את הגג"ש ביציאה מהטרנספר לספידומטר לכזה שיראה לך את המהירות הנכונה (70?) ;)
ערן המסוקס
09-01-08, 20:21
חכמולוג :grin:
בדקתי את מד המהירות מול ג'יפיעז, אבל לא היה סיכוי שאצליח לצלם.
six 4 life
09-01-08, 20:49
אז תחליף את הגג"ש ביציאה מהטרנספר לספידומטר לכזה שיראה לך את המהירות הנכונה (70?) ;)
אני חושב הוא בטח סגר מקדחה על הקצה של הכבל ספידומטר הפעיל אותה נדנד את הג'יפ עשה בלאגן וצילם בשידור חי :twisted:
אה ושם סאונד-טראק של CJ מושך הילוכים... :lol:
ערן אתה דפוק :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
קבל צל"ש יקיר הפורום על העקשנות :lol: יודע מה - אני מצטרף אליך, יחי הBBD! הלאה המוטורקרפאסיטים, fuck Ford, גם ככה המניה בזבל והולכים לסגור אותם ולמכור לטויוטה!!!
למכירה הזרקת TBI במצב טוב מרופא, ההזרקה יד חמישית עם נהג יחיד (אף פעם לא הבנתי את זה), אפשרות החלפה בקרבורטור BBD
:D
איזה ראש מנוע יש לך, מיכסה פלסטיק או אלומיניום?
ערן המסוקס
09-01-08, 22:20
מכסה אלומניום.
מצטער על העיגול הלבן שמפריע לראות את מד המהירות. זאת ההשתקפות של פנס היד שגם אותו החזקתי( יחד עם המצלמה) בשביל לשפר תאורה על הדש בורד. :shock:
ערן, אתה לא נורמלי.
נוהג ב-CJ במהירות 140 קמ"ש על כביש ציבורי, ביד אחת מצלמה, ביד השנייה פנס, עם מה בדיוק אתה מחזיק את ההגה? זה כמו הבדיחה ההיא על המאהב הגדול?
וזה בג'יפ CJ. לא צריך להסביר לכם איזה הגה יש ל-CJ, איזה ברקסים יש לו וכמה הוא יציב ולא משייט...
אתה מתאבד שיעי, אתה מסוכן לציבור...:lol: תודיע לפני שאתה מגיע, כדי שנכניס את הילדים למקלט.
מה אני אגיד לכם?
היו לי שני CJ. שניהם עם קרטר BBD. שניהם סבלו לעיתים מהבעיות המיוחסות לו, אבל בסך הכל לא היה כל כך נורא.
ה-89' CJ8L היה בסדר, יוצא מג"ב עם המנוע המקורי במצב סביר למדי. נסע טוב, אבל לא משהו מיוחד.
ה-CJ5 '78 לעומת זאת, היה חיה רעה. היה לו מנוע משופץ מוצלח במיוחד, וגם מכוון היטב. הג'יפ הזה האיץ כמו משוגע ועבר 140 די בקלות אפילו. פחד אלוהים.
אני באמת לא מכיר את מאייד מוטורקרפט, אבל אני נהגתי לפני כמה חודשים לא מעט בג'יפ של ערן, על תקן של התרשמות אובייקטיבית. המנוע שלו עם ה-BBD המחורבן הזה עובד חלק ונעים כמו שעון שוויצרי ומושך כמו בהמה.
ערן המסוקס
11-01-08, 02:11
זה בסדר, סידרתי מאז את הברקסים, הג'יפ עוצר בקו ישר :p
(אני מעביר לך את המעטפה בהקדם האפשרי, לפי מה שסיכמנו) 8)
[QUOTE=דרור ברלי]ערן, אתה לא נורמלי.
נוהג ב-CJ במהירות 140 קמ"ש על כביש ציבורי, ביד אחת מצלמה, ביד השנייה פנס, עם מה בדיוק אתה מחזיק את ההגה? זה כמו הבדיחה ההיא על המאהב הגדול?
במקרה של ערן, הוא מחזיק את ההגה עם השיניים, בול בגובה! :twisted:
חנן-ג'יפולוג
11-01-08, 08:14
חזרו בבקשה לנושא השרשור.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.