צפייה בגרסה מלאה : האם אפשר להשתיל מנוע TD5 בלנדרובר משנת 95 ומעלה?
האם אפשר להשתיל מנוע TD5 בלנדרובר משנת 95 ומעלה?
האם הגיוני לקנות לנדרובר עם מנוע דיזל TDI ולהחליף לTD5?
אפשר ?
הכל אפשר ...
השאלה באיזה מאמץ , ומה יהיו התוצאות ...
אין הגיון בזה , החשמל לא מתאים , המחשב לא מתאים , אולי אפשר לגרום לזה שהרכב יסע - אבל זה לא יהיה כדאי.
תישאל את השאלה המקורית - למה אתה רוצה לעשות הרכבה מוזרה כזו ?
אמיר.
השאלה האמיתית
חולה לנד רובר,יש לי נסיון עם v8
מפחד לקנות לנדרובר עם TDI כי שמעתי רק דברים רעים עליו
לעומת זאת הTD5 גם עליו נסעתי,וחוץ מהזחילה הבעיתית שלו בסרק אוLOW(שניתנת לפיתרון)
הוא היה ממש מפתיע לטובה
הבעיה לנדרובר משנת 99 ומעלה עולה מעל 100 אלף שח(96 שווה בערך60)
הסברתי את עצמי?
וכמה יעלה מנוע? והמחשב ?ההתאמות והעבודה?
אפילו רגלית הגז שונה - אלקטרונית....
אולי תשתיל V8 שיהיה מעניין.
מה הבעייה בסרק או ב low?
מנוע בין 10ל14
עבודה עוד 4?!?
בהשקעה של 20,25 אחרי קניה ב-60,65אולי אפילו ממודלים זולים יותר,
יש לי לנדרובר TD5 שעלה לי85 אלף + -
הבעיה בLOW ובסרק היא תחושת הקרטוע(בעיטות)של הרכב
ב-V8זה לא קורה,הזחילה היא איטת ומונוטונית
TD5 אפשר להשיג בסביבות ה 90K יש לך מודל 2000 ואמינות יותר גבוהה
כבעל של TD5 ולפניו של TD300 אין גמגומים ואין קרטועים בכלל אולי נפלת על רכב לא תקין.
תחשוב עוד פעם ותשקול צעדיך טוב מאוד ואני בטוח שיעלה לך יותר אם תחליף רק המנוע
מנוע בין 10ל14
[OK]
עבודה עוד 4
[ממש לא ...]
בהשקעה של 20,25 אחרי קניה ב-60,65אולי
אתה ממש לא כל כך בכיוון - איפה כל שאר ההתאמות - איפה מחשב רכב ?
רק צמות למנוע TD5 עולות סדר גודל של 4K....בלי עבודה
אתה לא נימצא בסדר גודל נכון ...SORRY
יהיה לך יותר משתלם לקנות TD5 - גם לי לא ידוע על "בעיטות" - אולי נסעת על רכב עם תקלה.
אמיר.
לי ידוע על כמה TD5 2001 למכירה (נכון ללפני כמה חודשים)
במחירים של 90K
זה הרבה יותר משתלם - אל תכנס לסיפור הזה של ההתאמות.
אמיר.
המנוע עצמו זה הכסף הקטן. איפה מיכל דלק? משאבה (4000 לפחות) ? דוושת גז? צמות חשמל (עוד כמה אלפים) ? מערכת קירור? ועוד ועוד... עזוב, יותר זול לקנות TD5 מראש.
אסף.
או לחלופין מנוע אינטרנשיונל עם טורבו בעל גאומטריה משתנה נטול מחשבים וחזק יותר מהTD5, והכי חשוב לא מצריח שינוים בכלום
http://www.prinsmaasdijk.nl/landroverengine/indexframehs28.html
יש למישהו מושג כמה יעלה כזה מנוע בארץ?
מה קורה עם רישוי? כמה משמעותית תוספת הכוח? ואמינות?
the 2.8 engine seems like a good solution if it possible to install in israel legaly.
what about spare parts for it? is it used in any other vehicle here?
i saw on the internet an installation of a BMW diesel engine in a defender - what about that?
have a muddy week :)
Gilad
באוטו-דיל יש TD5 מודל 2001 מוזהב.
המחירון כיום 106, במודעה בעיתון "מסכימים" למכור אותו ב 80,
אם תבוא עם 75, ישמחו לשלוח אותו איתך....
אני יכול למנות לך לפחות 4 מודל 97 שיסכימו להיפטר ממנו תמורת 40.
התיאור שלך (מודל 96 זה 60...) מלמד שאתה לא ממש קשור למציאות, לפחות בכל הנוגע למחירים. הרכב נסחר לפחות 30 אחוזים מתחת ל"מחירון".
הרכב נסחר לפחות 30 אחוזים מתחת ל"מחירון".
בטח שהיה לך לנדרובר הוא נסחר מעל המחירון, אולי אפילו היה רכב מצויין...
באוטו-דיל יש TD5 מודל 2001 מוזהב.
המחירון כיום 106, במודעה בעיתון "מסכימים" למכור אותו ב 80,
אם תבוא עם 75, ישמחו לשלוח אותו איתך....
אני יכול למנות לך לפחות 4 מודל 97 שיסכימו להיפטר ממנו תמורת 40.
התיאור שלך (מודל 96 זה 60...) מלמד שאתה לא ממש קשור למציאות, לפחות בכל הנוגע למחירים. הרכב נסחר לפחות 30 אחוזים מתחת ל"מחירון".
בוא תמצא לי110 97 ב40K, יותר מזה אני מוכן לקנות גם רכב לא במצב נסיעה ב30K
אז זו בדיוק הבעיה, רכבים טובים ושמורים נמכרים ב30% מעל מחירון
the 2.8 engine seems like a good solution if it possible to install in israel legaly.
what about spare parts for it? is it used in any other vehicle here?
i saw on the internet an installation of a BMW diesel engine in a defender - what about that?
have a muddy week :)
Gilad
יש כבר כמה רכבים (דיפנדר ודיסקברי) שמסתובבים עם המנוע הזה בארץ.
מבחינת רישוי אין בעיה כי הוא מגיע כ22L שזה הTDI300
מבחינת נסיעה זה נוסע מדהים וחזק ומרגיש הרבה יותר טוב מהTD5 ואפילו מTD5 עם צ'יפ
עלויות? באיזור ה40K על הרכב ובהתחשב בעובדה שהמנוע מגיע עם כל הנלווים חדשים (משאבת הזרקה, טורבו, מים, אלטרנאטור, ואקום, מזרקים וכו') המחיר לא כזה בשמים.
זה המנוע הבא שלי כשהנוכחי יחזיר נשמתו לבורא עולם
בוא תמצא לי110 97 ב40K, יותר מזה אני מוכן לקנות גם רכב לא במצב נסיעה ב30K
אז זו בדיוק הבעיה, רכבים טובים ושמורים נמכרים ב30% מעל מחירון
אם לא הבנת, הכוונה היתה לדיסקו. ברור לי ש 110 זה רכב אחר לגמרי. זה המצב בדיסקו.
(ואת הדיסקו שלי, מכרתי 30% מתחת למחירון...)
את הרכב הזה (http://www.auto-deal.co.il/ShowPicture.asp?id=5195717) מפרסמים בעיתון (ידיעות אחרונות) ב- 80 - בעיתון של אתמול. מחירון 106.TD5 מודל 2001.
הלוואי והיו 97 ב-40, הייתי קונה ללא היסוס,אבל למיטב חיפושי המחיר נע בין 65ל55
על כלים שרובם די חבוטים.
כל השאלה מתייחסת אך ורק לדיפנדר.
אם מישהו שומע על TD5 שנמכר בסביבות ה90K ,אני אשמח לדעת מזה.
או לחלופין מנוע אינטרנשיונל עם טורבו בעל גאומטריה משתנה נטול מחשבים וחזק יותר מהTD5, והכי חשוב לא מצריח שינוים בכלום
http://www.prinsmaasdijk.nl/landroverengine/indexframehs28.html
נראה מרשים מאוד...אתה אומר שזה אמור לעלות בערך 40K?
מעניין מהי צריכת דלק,ואיפה מטפלים במנוע כזה בארץ.
אתה מכיר מישהו עם מנוע כזה בארץ?
נראה מרשים מאוד...אתה אומר שזה אמור לעלות בערך 40K?
מעניין מהי צריכת דלק,ואיפה מטפלים במנוע כזה בארץ.
אתה מכיר מישהו עם מנוע כזה בארץ?
שגיא מגזר
שגיא מגזר
08-9292664
הרכיב כבר כמה מנועים כאלה על דיסקברי/ דיפנדר
נוסע ומרגיש מצוין
מבלי להכנס לויכוח המנומס בין שני המלומדים מעליי -
צחי
הקביעה המוחלטת שלא ניתן לרשום בארץ באופן חוקי מנוע אינטרנשיונל מבוססת על ניסיון אישי שלך או של מכר או שאתה מעריך זאת על סמך היכרותך את מערכת הרישוי בארץ ???
למיטב הבנתי - מנוע אינטרשיונאל = למנוע TDI 300 חדש ומשופר במקצת.
לא מייצרים כיום יותר את מנוע הTDI300 - אני רוצה מנוע חדש ולא מפירוק - האפשרות היחידה היא מנוע אינטרנשיונאל שהוא למעשה מנוע tdi300 .
חוץ מזה, אם אכן מנוע אינטרנשיונאל זהה בעיקרו למנוע ה TDI 300 - כל מכונאי יוכל לטפל בו ולא רק שגיא מגזר.
יוני
בתכלס, המנועים שהרכיב שגיא, עברו רישוי רשמי וכשר ??
נכון, שאלת קיטבג אבל היא חשובה לי אישית. ניתן לענות בהודעה פרטית.
שלמה
שלמה,
לא מזמן קיבלתי מידע,אני כבר לא זוכר ממי.שבטורקיה יש מפעל המייצר רכבי TDI300 עבור הצבא הטורקי,לכן ויתכן ויש אפשרות לרכוש בטורקיה מנוע חדש.עלה לי הרעיון שאפשר לשלב טיול עם החלפת מנוע.יש לי לקוח טורקי שהבטיח שכאפנה אליו יברר את הנושא(כרגע פוליטית לא נוח לי לפנות אליו).לכן אם יש לך קשר טורקי נסה לבצע בדיקה.
דרור הראל
נ.ב
אני לא נוגע ב"גזר" גם עם מקל
דרור, אתה לא צריך לגעת בגזר אתה יכול ליבא לבד או דרך סוחר מנועים.
שלמה, קוד המנוע הוא 22L שהוא אותו הקוד של הTDI300
יוני
"קוד מנוע" ?? מה זה ??
האם רשימות הרישוי למנועים מחולקות לפי קודים ?? מי קובע את הקודים ?? יצרן המנוע ?? יבואן הרכב ?? או משרד הרישוי ??
שלמה
המנוע המדובר מיוצר על ידי יצרן הTDI300 המקורי- אינטרנשיונל, והוא משתמש בטכנולוגיה של הPOWERSTROKE שאנחנו מכירים מהטנדרים של פורד. המנוע הזה מבוסס על הTDI300 הישן, מדובר כמעט באותו בלוק, ולכן ההתאמה לרכב טובה (אגב, יש לו שתי גרסאות- אחת עם טורבו רגיל, ואחת עם טורבו בגאומטריה משתנה).
קוד מנוע הוא הקוד שיצרן המנוע נותן, ומוטבע על לוחית שנמצאת על המנוע, לצורך זיהויו. זהו למעשה ה"שם" הטכני (לא המסחרי) של המנוע.
לגבי רישוי- משרד הרישוי דורש נפח זהה, קוד זהה, ויצרן זהה בתור אישור שמדובר באותו המנוע. יכול להיות שהם מקבלים שהמנוע המדובר תחליפי/ זהה למקורי. אני לא יודע, אני מציע שתפנה למשרד התחבורה עם השאלה (רצוי לצרף נתונים של מנוע אמיתי, נתונים שיכולים להיות חלק מהצעת מחיר). למעשה, שאילתה כזו יכולה להיות בקשה לרשיון ייבוא, שתוגש על ידי יבואן מנועים. אולי כדאי לפנות לחברת המזרח עם השאלה, למרות שקשה לי להאמין שהם מאשרים משהו שאינו סטנדרטי.
אסף.
חנן-ג'יפולוג
14-12-07, 08:19
צחי ויוני, חבל על המאמץ שאתם משקיעים בכתיבה. כל ירידה בסגנון צהוב, לא עניינית, אחד על השני, תימחק יחד עם כל התגובה, כמו שקרה גם להודעות הקודמות שלכם.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.