gaddi
08-12-07, 23:44
שלום לכולם,
התייעצות לגבי רעידות שהופיעו היום בסיום נסיעת שטח:
ג'יפ צ'ירוקי XJ 99 , 4.0 בנזין, ללא תוספות \ שינויים, 70,000 ק"מ ללא בעיות עד היום.
לאחר סיום נסיעת שטח בוצית היום וחזרה לכביש הופיעו רעידות די חזקות מגוף הרכב.
הרעידות הינן רוחביות (ימין שמאל) ומהירות: תדירות מוערכת כ 6-8 רעידות בשניה. הרעידות מתחילות כשהרכב מגיע לכ 80 קמש, מגיעות לשיא באזור 90 קמש ונחלשות באזור 100 והלאה. ההרגשה היא כמו נסיעה בדרך לא סלולה.
מידע נוסף שעשוי להיות רלוונטי:
במהלך נסיעת השטח השתתף הרכב ב 3 חילוצים מהבוץ – פעם כמחולץ ופעמיים כמחלץ – הכל עם רצועות המחוברות בשקלים לנקודות העגינה הסטנדרטיות של הרכב כולל מספר משיכות חזקות (נסיונות להזיז רכב תקוע ב"מכה") שדי טילטלו את הג'יפ - ייתכן וקשור לעניין (?)
לפני העלייה נשטף היטב המרכב משאריות בוץ ונופח אוויר בגלגלים.
האם איזון גלגלים \ כיוון פרונט יכול להיות הפתרון? רעיונות נוספים?
ג'יפאי מתחיל. מחיפוש שערכתי בפורום היו התייחסויות לרעידות שמתוארות אחרת ובכל מקרה התשובות היו מתקדמות מדי עבורי.
תודה
גדי
התייעצות לגבי רעידות שהופיעו היום בסיום נסיעת שטח:
ג'יפ צ'ירוקי XJ 99 , 4.0 בנזין, ללא תוספות \ שינויים, 70,000 ק"מ ללא בעיות עד היום.
לאחר סיום נסיעת שטח בוצית היום וחזרה לכביש הופיעו רעידות די חזקות מגוף הרכב.
הרעידות הינן רוחביות (ימין שמאל) ומהירות: תדירות מוערכת כ 6-8 רעידות בשניה. הרעידות מתחילות כשהרכב מגיע לכ 80 קמש, מגיעות לשיא באזור 90 קמש ונחלשות באזור 100 והלאה. ההרגשה היא כמו נסיעה בדרך לא סלולה.
מידע נוסף שעשוי להיות רלוונטי:
במהלך נסיעת השטח השתתף הרכב ב 3 חילוצים מהבוץ – פעם כמחולץ ופעמיים כמחלץ – הכל עם רצועות המחוברות בשקלים לנקודות העגינה הסטנדרטיות של הרכב כולל מספר משיכות חזקות (נסיונות להזיז רכב תקוע ב"מכה") שדי טילטלו את הג'יפ - ייתכן וקשור לעניין (?)
לפני העלייה נשטף היטב המרכב משאריות בוץ ונופח אוויר בגלגלים.
האם איזון גלגלים \ כיוון פרונט יכול להיות הפתרון? רעיונות נוספים?
ג'יפאי מתחיל. מחיפוש שערכתי בפורום היו התייחסויות לרעידות שמתוארות אחרת ובכל מקרה התשובות היו מתקדמות מדי עבורי.
תודה
גדי