PDA

צפייה בגרסה מלאה : מה אתם רואים בתמונות (עזרה באבחון תמונות של פלאג)



סוזי המשתוללת
11-12-07, 13:31
מצורפות 5 תמונות של פלאג אקראי מהמנוע של הטרופר
מבקש את חוות דעתכם המלומדת
פרט שולי אבל חשוב - מדובר בפלאג של בוש מסוג פלטיניום ולכן האלקטרודה לא בולטת
http://www.boschautoparts.com/Products/SparkPlugs/

איציק - 4X6ZH
11-12-07, 14:35
ל 4 מיצי יש 8 ציצי ואין חלב :-)
כל עוד התמונות לא באיכות צלם חתונות אין על מה לדבר .
בפלג הצבע מספר את הסיפור
וכל השפיצים והליכלוך מסביב זה התפאורה של הסיפור
בתמונות שלך זה ממש לא ברור .
****
איציק

נמרוד
12-12-07, 00:25
אי אי אי זה כואב, שמוליק הוא קרא לך צלם חתונות :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

lizard
12-12-07, 06:59
לא, משתמע מדבריו שהתמונות באיכות נמוכה מזו של צלם חתונות.

סוזי המשתוללת
12-12-07, 22:27
יאללה תתחילו לחפש באינטרנט תמונות של יצרנים יותר טובות
ואח"כ ניראה אותכם מוציאים איכות כזו מדגימה של מצלמת וידאו :grin:
ועכשיו לחלק הרציני תסתכלו קצת מעבר לנצנוצים ברקע
הצבע שאתם רואים הוא בגדול הצבע (לכל אחד יש מסך אחר אבל על זה אין לי שליטה )
למשל מהתמונה הזו http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=7215 ניתן לראות שהקטודה (ככה קוראים לזה לא ? ) לא נאכלה באופן שווה אלא יותר בחלקה הימני
בתמונה הזו http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=7218 (כשמתעלמים מהנצנוצים !)רואים קטודה לא נמצאת מול האלקטרודה - כאילו שהיא נאכלה יותר בצד ימין
בתמונה הזו http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=7218 רואים בפירוש כיצד הפלא אכול בצורה לא שווה
בתונה הזו http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=7214
רואים את הצבע של הפלאג בלי תאורה נוספת (אם כי לא בוצע white balance למהדרין שביניכם)ובגדול הוא חום בהיר ללא משקעים למעט אלו שרואים בתמונה הזו http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=7218 משקעי פיח קלים בטבעת של הקטודה
אם יש לכם משהו להחכים אותי אשמח לשמוע

ערן המסוקס
13-12-07, 01:13
כמה קילומטרים עשה הפלאג הזה על המנוע?

איציק - 4X6ZH
13-12-07, 08:19
מה בדיוק אתה מצפה לראות בלאי סימטרי לאקלטרודה
ובכלל לפלגים האלה ( טיטניום ) בעל אורך חיים מטורף לפעמים 120.000 ק"מ בדרך כלל 40.000-60.000 .
מערכת בקרה לעוצמת הניצוץ
זה ממש סביר לבלאי כזה .
****
איציק

tzagi
13-12-07, 08:34
מה בדיוק אתה מצפה לראות בלאי סימטרי לאקלטרודה

****
איציק


מה מעניין פה?
איו כזה דבר"בלאי סימטרי"
התא שרפה למעשה מורכב מ2 צדדים, חם וקר
הצד הקר הוא הצד של שסטום היניקה והצד החם זה צד שסטום האגזוז
הניצוץ טיבעית יחפש את הדרך הכי קלה לעבור מנקודה א לנקודה ב PATH OF LEAST RESISTANCE

כמובן שצד הפלג שקרוב יותר לשסטום הפליטה, יהיה שרוף יותר מהצד השני.

סוזי המשתוללת
13-12-07, 21:44
אז אני מבין שהכל תקין ועליי רק להחליף פלאגים כי המרווח כבר גדול מדי (למעלה מ2 מ"מ) כשלפי היצרן צריך עד 1.1

ישי.פ
14-12-07, 20:38
התא שרפה למעשה מורכב מ2 צדדים, חם וקר
ממתי יש שני צדדים חם וקר??? אני לא זוכר שסיפרו לי על זה!?!?!?

איציק - 4X6ZH
14-12-07, 20:57
מי בדיוק חייב לספר לך על זה ?
או אולי אתה חושב שצריך ללמד אותך את כל מה שאתה לא יודע על מנוע שריפה פנימית .
אתה יכול לפתוח שרשור ולבקש הסבר
אבל למה בסגנון אני לא זוכר שסיפרו לי על זה ?:shock:
*****
איציק

ישי.פ
15-12-07, 03:26
אין צורך להעלב!! אבל לא נראה לי שההפרשים בתא שריפה כל כך משמעותיים!

tzagi
15-12-07, 05:12
האמת, שבמנועים בארץ
התא שריפה מצופה ניקסיל, ורק לכן ההבדלים לא משמעותיים :-)

-->