צפייה בגרסה מלאה : פרוייקט בתהליך: הסופה של "יוסי במות" מאילת
אהלן....
בימים אלו התחלנו לעבוד על עוד פרוייקט בסדנה, מדובר על סופה המשתתפת במרוצי עבירות של קבוצת "יוסי במות" מאילת.
העבודה שלנו כוללת:
1 מערכת מתלים 4-link מאחורה עם בולמי fox קוייל אובר בעלי מהלך של 14"
2 מערכת 5-link מקדימה עם בולמי fox קוייל אובר בעלי מהלך של 14"
3 בניית היגוי חדש ומחוזק
4 החלפת יחס העברה בסרני דנה 60(ק+א) ל1:4.88
5 חיזוק חיבורי הבודי והשילדה ועבודות שונות....
כמה תמונות מתחילת העבודה:
מפשיטים את הרכב וממקמים אותו על הליפט(בגובה עבודה)
http://img147.imageshack.us/img147/5514/img1945largesz3.jpg
מתחילים לבנות את הגשר של הלינקים העליונים במתלה האחורי
http://img520.imageshack.us/img520/2999/img2020largeyk9.jpg
http://img178.imageshack.us/img178/251/img2049largewp6.jpg
החיבור של הלינקים בצד הסרן מתבצע עם מיסבים, בצד השילדה עם גומיות.
בתמונות ניתן לראות את המיסב, את הספייסרים שלו ובית המיסב שבהמשך ירותך למוט רדיוס.
את בית המיסב והספייסרים אנחנו מיצרים בחריטה CNC
http://img178.imageshack.us/img178/3112/img2105largeun4.jpg
http://img178.imageshack.us/img178/6950/img2108largelk2.jpg
http://img520.imageshack.us/img520/2093/img2110largeun1.jpg
אגב למי שבונה לבד ומעוניין בלינקים כאלו מCNC עשיתי ספיירים(לא זול בכלל, אבל שווה בהחלט...)
עוד קצת מהמערכת מתלים האחורית, כאמור 4-LINK עם זרועות ארוכות כשבצד הסרן יש מיסבים.
http://img241.imageshack.us/img241/8753/img2096largeeb5.jpg
http://img241.imageshack.us/img241/7331/img2102largevj1.jpg
התחלת הבנייה של הלינקים העליונים:
http://img241.imageshack.us/img241/6382/img2144largebp3.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/6117/img2149largedu5.jpg
מרשים מאוד.
אתה יכול, אם אתה יודע, לפרט מה הייתה הבעיה במתלה הקודם או המקורי? (נדמה לי שהם על סלילים כבר כמה שנים).
בנוסף, לא רואים בבירור, האם הלינקים העליונים מחוברים בצד השלדה רק בצד אחד לשלדה ולא כמו בלינקים התחתונים. האם זה יהיה כך ?
שתי שאלות:
1. מה הסיבה לכיסוחה/חיסולה/החרבתה של מערכת המתלים הקודמת שבנה לרכב גיא מפרוג'יפ??
2. מה הסיבה לבחירת קצות מוט נקבה ולא זכר?
אהלן...
לגבי המערכת הקודמת תצטרכו לשאול את הלקוח, אין לי מושג.
את הלינקים אני מחבר בהתאם לחישובים שלנו, לכל אחד יש את המיקום שלו בהתאם לגאומטריה של המתלה ופחות חשוב מבחינת התאמת השילדה(הלקוח לא מעוניין שנשנה את השילדה)
הלינקים העליונים מחוברים רק בצד אחד של השילדה כהלינק עצמו חזק מאוד ומרותך לשילדה לאורך גדול של שטח.
http://img404.imageshack.us/img404/3803/img2192largehe7.jpg
לגבי הבחירה בנקבה, יש כמה סיבות:
1 עלות כלכלית, יותר זול לי ליצר על תושבת המיסב(שמושתלת בתוך המוט רדיוס) בורג(הברזה חיצונית) מאשר אום(הברזה פנימית).
2 חוזק המיסב עצמו, בית המיסב בנקבה עבה יותר.
אני מתאר לעצמי שמתישהו באחד הפרוייקטים אני אנסה לראות אך זה יעבוד עם מוט רדיוס אום(מתאים לזכר)...בנתיים אני מאוד מרוצה מהשיטה הנוכחית...
התכוונתי לזה שנראה בתמונות הקודמות כאילו הבורג מחובר רק בצד אחד. בתמונה שעכשיו שמת ראוים שזה לא המצב.
בהחלט מרשים, ממך אי אפשר לצפות לפחות :-)
כשאני מסתכל על התמונות זה נראה כל כך פשוט וקל
כאילו זה בא לכם שם באוברלנד בטבעיות
אולי כדאי שתתחילו לבנות רכבים לצבא !!!
לגבי הבחירה בנקבה, יש כמה סיבות:
1 עלות כלכלית, יותר זול לי ליצר על תושבת המיסב(שמושתלת בתוך המוט רדיוס) בורג(הברזה חיצונית) מאשר אום(הברזה פנימית).
2 חוזק המיסב עצמו, בית המיסב בנקבה עבה יותר.
אני מתאר לעצמי שמתישהו באחד הפרוייקטים אני אנסה לראות אך זה יעבוד עם מוט רדיוס אום(מתאים לזכר)...בנתיים אני מאוד מרוצה מהשיטה הנוכחית...
תנסה. באנג נקבה, שנכנס לתוך צינור, עולה בוודאות מוחלטת פחות לייצר מאשר הזכר הארוך שאתה ייצרת. הוא קצר יותר בהגדרה - כי החלק העובד בו נכנס לתוך הצינור. ובניגוד למה שכתבת, קידוח והברזה של הברגה פנימית פשוט יותר מאשר הברזה של חיצונית, ובמקרה זה אני די בטוח שלא הבריזו לך את ההברגה אלא חרטו אותה.
אבל לא רק המחיר משחק, אלא גם החוזק. החלק החלש הוא הזכר - והוא בכל מקרה באותו גודל לצורך העניין. כשאתה קונה מיסב קצה זכר (איכותי כמובן, כמו הFK) הפלדה חזקה וההברגה איכותית, כשאתה חורט זכר על פלדה רגילה ובלי טיפולים מראש החלק פחות טוב. עדיף תמיד לייצר את הנקבה ולהשתמש בבורג זכר מוכן מאיכות גבוהה וידועה.
רוביקון אקספרס משתמשים במיסבים משלהם עם בתים מרותכים אז מתאים להם השיטה הזאת, הם חוסכים בקנייה של מיסבי קצה איכותיים גדולים כמו הJMX16T שאתה מכיר שמחירם לא כלכלי עבור ייצרן המוני יחסית כמו רוביקון. אתה בפרויקטים שלך תחסוך כמה גרושים וגם תבנה חזק עוד יותר כשתעבור לסידור המקובל של מיסב זכר ובאנג נקבה חרוט בתוך צינור. כמובן שהכל צריך להלקח בפרופרוציה, גם ככה הברגה בקוטר כזה היא אוברקיל ברור במקרה הזה ובלתי סביר שיקרה לה משהו אי פעם.
six 4 life
27-12-07, 23:49
1. מה הסיבה לכיסוחה/חיסולה/החרבתה של מערכת המתלים הקודמת שבנה לרכב גיא מפרוג'יפ??
לי אישית שי סיפר שמאז שנבנתה המערכת הקודמת הרכב לא הפסיק להשבר תחרות אחרי תחרות.
לי אישית שי סיפר שמאז שנבנתה המערכת הקודמת הרכב לא הפסיק להשבר תחרות אחרי תחרות.
הנה לכם סיפור מחומשר וחמשיר מסופר לרגל המאורע המעציב דלעיל:-
מערכת מתלים שכל הזמן נשברת
לבטח משהו היא אומרת
למשל האם אני ממש דפוקה?
אוי, איזו בוקה ומבולקה!
שילמו עלי הרבה כל כך
והנה אני רק בום וטראח
אוי לי ואבוי לנהגי היקר
שבוכה כל פעם שנשבר
האם הוא אותי יזרוק
או סתם יצבע ירוק?
האם הוא את כספו יקבל
או שזה כבר הלך לעזאזל
אכן אכן מצב של ביש
ומי אותי עכשיו ילביש?
האם זה ארז השמן
או אולי ארנון הדשן?
מכל מקום ועל כל פנים
על כולנו זאת להפנים
נכון כי טוב שם טוב משמן טוב
אך לעיתים טוב שמן משם טוב
והמסקנה?
מה לעשות מה לעשות
שאני יפה כזאת
שיפה כמוני אין
מן הים עד הירדן
אלא שלא די להיות יפה
צריך להיות גם אופה
ומי שקנה יופי
וויתר על האופי
אין לו אלא על עצמו להתלונן
ואז ללכת לשכן
לילה טוב עם חלומות פז
ויום חדש לא מבוזבז
ואידך זיל גמור
ברוך אתה הולך וחושף עוד טפח מכשרונותיך
ממש בחור פיוטי :grin:
בוקר טוב....
נתחיל מזה שאשמח אם לא תכניסו אותי לכל מיני בעיות/מריבות/טענות/שמועות וכו' עם אחרים, באמת אין לי מושג מה הבעיה הייתה עם המערכת, אני עסק ולקוח ביקש מערכת חדשה.
נמרוד אכן הבית נעשה בחריטה, אל הCNC לקחנו מיסב זכר ונקבה +שרטוט של מה שאנחנו רוצים, בית זכר יצא זול יותר.
לגבי חוזק, אתה כנראה צודק, אבל גם הבית הזה מאוד חזק.
עוד עניין, מה שאתה אומר כנראה נכון למיסבי FK או אחרים ברמתם, לצערי רוב הלקוחות מעדיפים לחסוך בנושא הזה ומבקשים זולים יותר(שוב, אני עסק, הלקוח מקבל כמה אופציות והוא בוחר בניהם), כאן כבר יש יתרון למיסב נקבה(פשוט עבה יותר).
באיזה מיסבים אתה משתמש? אם זה לא מידע חסוי וכדומה :-)
בדקתי מיסבים של הירשמן (אני מקווה שהשם נכון) של 20 מ"מ - 0.75 אינץ' - ומצאתי ב200 שקל לפני מע"מ ולפני הנחה. אני בטוח שאפשר להשיג גם בארץ ביותר זול.
CCCVI ב120 שקל וeurosnodi (שוב אני מקווה שהשם נכון) ב170 שקל ליחידה. החנות היא דולם בע"מ ברח' מקווה ישראל. לדעתי הם לא היבואנים אז בטח מהיבואן זה יעלה זול יותר.
יש לי את הקטלוג של הCCCVI.
לheavy duty rod end מסוג CHS, נקבה, בקוטר של 20 מ"מ יש את הנתונתים הבאים:
dynamic KN - 34
static KN - 40
לheavy duty rod end מסוג COS, זכר, יש נתונים זהים, רק שהוא שוקל 50 גרם פחות.
למוטות רדיוס אני משתמש במיסבי MTR תוצרת יפן, מיסב מאוד אכותי בגודל 25 מ"מ.
הבעיה שכל עוד אתה לא קונה מיסבים תעופתיים, כל שאר המיסבים מגיעים עם חופש מובנה בתוכם, החופש הזה מורגש מעט מאוד בהתחלת עבודת המתלה, אבל לאט לאט גדל ומביא בסופו של דבר לבלאי גבוה.
אז למה לא לקנות מיסב תעופתי? כי מחירים גבוה מאוד, כמו הFK האמריקאים והלקוחות לא מוכנים לשלם על כלאו מחירים(כמובן שיש כאלו שכן מוכנים או מביאים בעצמם וזה מצויין).
http://img409.imageshack.us/img409/8383/img2155largeab1.jpg
בתמונה אגב ניתן לראות את פונטציאל המהלך של המערכת, מכיוון שהרכב הולך להיות עם קוייל אוברים של 14" נראה לי שהחוליה החלשה תהיה הדרייבשפט(מה שכמובן לא יקרה, כי יהיו רצועות הגבלה)
באיזה מיסבים אתה משתמש? אם זה לא מידע חסוי וכדומה :-)
בדקתי מיסבים של הירשמן (אני מקווה שהשם נכון) של 20 מ"מ - 0.75 אינץ' - ומצאתי ב200 שקל לפני מע"מ ולפני הנחה. אני בטוח שאפשר להשיג גם בארץ ביותר זול.
CCCVI ב120 שקל וeurosnodi (שוב אני מקווה שהשם נכון) ב170 שקל ליחידה. החנות היא דולם בע"מ ברח' מקווה ישראל. לדעתי הם לא היבואנים אז בטח מהיבואן זה יעלה זול יותר.
יש לי את הקטלוג של הCCCVI.
לheavy duty rod end מסוג CHS, נקבה, בקוטר של 20 מ"מ יש את הנתונתים הבאים:
dynamic KN - 34
static KN - 40
לheavy duty rod end מסוג COS, זכר, יש נתונים זהים, רק שהוא שוקל 50 גרם פחות.
אם אתה משווה למיסב FK בגודל מקביל (3/4 אינץ' שהם 19 מ"מ) אזי העומס המותר עליו הוא 13 טון לעומת 3.4-4 טון במיסבים במידה 20 מ"מ שהבאת כאן. הבדל עצום. מדובר על מיסבים מסחריים באיכות לא גבוהה, אני לא הייתי משתמש בהם לאפליקציות של ספורט מוטורי, מה גם שמיסב FK בגודל 3/4 המקביל עולה 35-40$ בחנויות אינטרנט אמריקאיות, ככה שאין כאן הפרש מחיר גדול. ואם מיבאים במזוודה, ומדובר על פריטים קטנים יחסית, אז זה אפילו יותר זול.
ארז - כמו שכתבתי, אין לי ספק מהתבוננות בתמונות וגם מהביקורים בסדנא שאתם בונים חזק מעל ומעבר לנדרש... מעבר לנקבות חרוטים ומיסבי קצה זכר הוא צעד מתבקש בעתיד גם משיקולי הנדסה וגם כי זה יוזיל לך את העלויות.
יפה מאוד ושוב יש לארז פרויקט המעלף אותנו .רק ארז שאלה למה אתה לא מייצר גם דברים לרכבים קצת יותר זולים מדיסקברי לנדקרוזר פטרול כמו סופה סמוראי ויטרה ניבה היילקס .?
GodsFather
29-12-07, 00:36
מי אמר לך שהוא לא מייצר ?
חפור קצת בפורום ותראה כתבה על טמבון עם כננת שהוא בנה לסמוראי.
ההבדל בין בעל פטרול לבעל סמוראי הוא ,לרוב, ההכנסה החודשית.
אי אפשר לצפות לעבודה כל כך איכותית בזול ולכן מי שיכול להרשות לעצמו עבודה כזו הוא בדר"כ מי שיכול להרשות לעצמו פטרול או ל"ר3 או האמר או מתחרה מקצועי שיש לו גב כלכלי יותר מסטודנט שקנה רכב ב20K ורוצה לכבוש את העולם איתו אבל אין לו כסף לדלק.
ניבה עולה היום 5-9 אלף שקל , תחשוב על מחיר של טמבון ברמת איכות של סדנת אוברלנד - זה כמו לקנות עוד ניבה... אז למה ?
דרופ-קיט לסמוראי מתוצרת אוברלנד ? על מיגונים עוד אפשר לדבר, למרות שגם פה יהיו הערות על מחיר שרק מי שמכיר את טיב העבודה יכול להצדיקו ולהבין שאכן יש סיבה לשלם - אבל מי ישלם? דפקת סרן , תקנה אחד מפירוק , יהיה לך יותר זול , כולל העבודה.
על סופה עוד אפשר להתדיין, אבל גם כן גבולי מאד.
אני חולם על היום שבו אוכל להכנס לאוברלנד ולהעמיד את רכב חלומותי על הליפט שלו ולבצע בו את זממי.
למה אתה לא מייצר גם דברים לרכבים קצת יותר זולים מדיסקברי לנדקרוזר פטרול כמו סופה סמוראי ויטרה ניבה היילקס .?
GodsFather , תודה שניסית...
ROZEN , ארז בונה לרכבים שהלקוחות שלו מספקים , חוץ מזה אתה לא מבחין שמה שעל הליפט זה לא דיסקברי\לנקרוזר\פטרול?! מזהים מיד לפי הצבע שזה דיפנדר...
****************************
חוץ מזה , מה שהולך פה ובפורום הבונים בכלל - ימות המשיח... מה שדובר (בעלמא) לפני כמה חודשים לגבי מערכות מתלים לסופה מתגשם לנו מול העיניים בכזאת טבעיות וברמה כל כך גבוהה וב-2 ורסיות שונות בתקופה כל כך קצרה - בקצב הזה לא רחוק היום שיבנו פה מערכות מתלים פחות קיצוניות לסופות טיולים מן השורה.(ואני רוצה להאמין שברמה בנייה כזאת נוכל לאשר אותם מול הרשויות)
עברתי על כל כתבות הפורום ושם לא נרשם שום דבר על טמבון לסמוראי או דברים לסופה מבקש תיתנו לי תלינק כדי שהוכל לסתום את הפה?
אם אתה משווה למיסב FK בגודל מקביל (3/4 אינץ' שהם 19 מ"מ) אזי העומס המותר עליו הוא 13 טון לעומת 3.4-4 טון במיסבים במידה 20 מ"מ שהבאת כאן. הבדל עצום. מדובר על מיסבים מסחריים באיכות לא גבוהה, אני לא הייתי משתמש בהם לאפליקציות של ספורט מוטורי, מה גם שמיסב FK בגודל 3/4 המקביל עולה 35-40$ בחנויות אינטרנט אמריקאיות, ככה שאין כאן הפרש מחיר גדול. ואם מיבאים במזוודה, ומדובר על פריטים קטנים יחסית, אז זה אפילו יותר זול.
ארז - כמו שכתבתי, אין לי ספק מהתבוננות בתמונות וגם מהביקורים בסדנא שאתם בונים חזק מעל ומעבר לנדרש... מעבר לנקבות חרוטים ומיסבי קצה זכר הוא צעד מתבקש בעתיד גם משיקולי הנדסה וגם כי זה יוזיל לך את העלויות.
נמרוד לא חשבתי לרגע אחרת.
מצאתי באמריקה איזו חנות שטוענת שהם מוכרים FK RSMX12 ב32 וחצי דולר ליחידה אבל הם פשוט לא עונים לאימיילים אז זה בעייתי מבחינתי.
ואם מיבאים במזוודה, ומדובר על פריטים קטנים יחסית, אז זה אפילו יותר זול.
אני לא יכול(ולא מעוניין), לעשות כאלו דברים, אני עסק, עלות המיסבים האלו גודלת מאוד אם אתה מדבר על צורה חוקית להביא אותם, כרגע בארץ אין טעם להביא כמות גדולה(שתקטין עלויות) כי אין מי שיקנה את המיסבים האלו מלבד שימוש עצמי של הסדנה(ושוב גם כאן רוב הלקוחות יבחרו במיסבים הפחות אכותיים).
בכל מקרה לקחתי את דבריך ברצינות ואני מתכוון להביא לארץ כמות כלשהי של FK (או למצוא מיסבים באכות ומחיר דומה פה בארץ)
לפני שאתה מחליט להביא מיסבי FK, אם תוכל לפרסם בכמה תמכור אותם, אולי אזמין דרכך כמה.
עברתי על כל כתבות הפורום ושם לא נרשם שום דבר על טמבון לסמוראי או דברים לסופה מבקש תיתנו לי תלינק כדי שהוכל לסתום את הפה?
אתה קראת את הכותרת של השרשור הזה ?!?
:mrgreen:
חוץ מזה , מה שהולך פה ובפורום הבונים בכלל - ימות המשיח... מה שדובר (בעלמא) לפני כמה חודשים לגבי מערכות מתלים לסופה מתגשם לנו מול העיניים בכזאת טבעיות וברמה כל כך גבוהה וב-2 ורסיות שונות בתקופה כל כך קצרה - בקצב הזה לא רחוק היום שיבנו פה מערכות מתלים פחות קיצוניות לסופות טיולים מן השורה.(ואני רוצה להאמין שברמה בנייה כזאת נוכל לאשר אותם מול הרשויות)
אכן תענוג בתקופה האחרונה... הסופה של ירון (רדיאטור מודיעין) עם מערכת מתלים של פרויקטים 4X4 עובדת יפה מאד - צפו לפיצ'ר ביום שישי הקרוב. ואני מחכה כבר לראות את הסופה הכתומה של שי עם המתלים החדשים... עכשיו רק צריך תחרויות (מיקי, פרסלני, שומעים? :-D ).
ברוך בקרוב ניפתח שרשור למה פורקה הסופה של צוות "יוסי במות והבלות אילת" לאחר סיום העבודה של גיא מפרוגיפ !!!
חנן גולומבק
01-01-08, 20:21
ברוך בקרוב ניפתח שרשור למה פורקה הסופה של צוות "יוסי במות והבלות אילת" לאחר סיום העבודה של גיא מפרוגיפ !!!
או שייקה סוף סוף ישפך דם בפורום ה "פוליטקלי - קורקט " הזה. :cool:
GodsFather
01-01-08, 20:42
משהו אומר לי שהשרשור הזה לא יהיה כמו השרשור עם המתלם ושני החבר'ה מפה... נקווה שהוא לא יצהיב את הפורום הזה.
ונחזור לדברים יותר מעניינים....
העבודה נמשכת, מקדימה אני שם מתלה 3-link עם פנהרד
http://img172.imageshack.us/img172/7470/img2319largemo5.jpg
תושבת הזרוע העליונה
http://img172.imageshack.us/img172/944/img2324largeyp2.jpg
כאן אפשר לראות קצת מהמלך המטורף שיהיה לרכב הזה, הליפט מגביל את הסרן מלרדת עוד...
http://img177.imageshack.us/img177/5006/img2329largego7.jpg
http://img172.imageshack.us/img172/8155/img2340largedg1.jpg
שאלת תם.
עם הנסיון המוכח שלך על הרנגלר שבנית לו מתלים חדשים, למה לא הלכת על תצורה דומה ומוכחת?
מאיר רוטברג
08-01-08, 08:34
[QUOTE=tayrie]GodsFatherחוץ מזה , מה שהולך פה ובפורום הבונים בכלל - ימות המשיח... מה שדובר (בעלמא) לפני כמה חודשים לגבי מערכות מתלים לסופה מתגשם לנו מול העיניים בכזאת טבעיות וברמה כל כך גבוהה וב-2 ורסיות שונות בתקופה כל כך קצרה - בקצב הזה לא רחוק היום שיבנו פה מערכות מתלים פחות קיצוניות לסופות טיולים מן השורה.(ואני רוצה להאמין שברמה בנייה כזאת נוכל לאשר אותם מול הרשויות)[/QUOT
ארז ואני בחנו את האופציה לבצע את המהלך הזה על הרכב שלי בתשלום כמובן ולהעביר את כל ה "ויה דלרוזה" מול הרשויות על מנת לאשר את המתלים כחוק,
כאשר חפרנו לעומק העניין הבנו שזה בגדר הבילתי אפשרי ,
יש רק אחד שיכול לעשות זאת בלי בעיה
וזה תע"ר
גם שם הייתי והם סרבו
מיכה ,אם אני אוהב שניצל ופירה, אני אוכל רק אותם?( או בשפה נורמאלית, צריך לגוון בחיים, ככה מתקדמים)
מאיר תרשה לי לתקן אותך, יש לי את היכולת להעביר בצורה חוקית מערכת מתלים עם קפיצי סליל לסופה דור 1 , זו לא בעיית חוקיות, זו בעיית עלויות שהרוב המוחלט של הלקוחות לא ירצה לשלם...
אז מה עשינו היום.....
את מוטות ההיגוי אנחנו מעלים למעלה כמה שיותר, היום הגיעו מהCNC התושבות החדשות שלהם
http://img242.imageshack.us/img242/9416/img2349largeqm0.jpg
http://img175.imageshack.us/img175/3180/img2416largeap2.jpg
כאן ניתן לראות את התושבת החדשה מעל למוט המקורי שעדיין מחובר לסרן
http://img98.imageshack.us/img98/7589/img2420largekk2.jpg
הבדלי גבהים:
http://img242.imageshack.us/img242/9420/img2422largead8.jpg
הסרן האחורי עבר ניקוי יסודי וצביעה, בתמונה ניתן לראות את התושבות של הלינקים העליונים
http://img98.imageshack.us/img98/7386/img2311largeuk1.jpg
הדיפ' מותקן בתוך הסרן אחרי התקנת 1:4.88 ונעילת דטרויט
http://img98.imageshack.us/img98/9229/img2312largehj6.jpg
הסרן הותקן ובדקנו שוב את הפתיחה(שמוגבלת כאן בגלל הליפט) מול הסגירה
(תמונה קצת לא ברורה, אבל אפשר לראות איזה זויות המתלה הזה מסוגל להגיע...)
http://img242.imageshack.us/img242/8950/img2380largeih7.jpg
http://img242.imageshack.us/img242/3460/img2374largeud5.jpg
ארז גיוון זה מצויין :-)
פשוט תענוג לראות את העבודה המדהימה שלכם.
תמונות שהולכות מצויין עם הקפה של הבוקר...
ארז תודה רבה.
ארז, פרוייקט מדהים !! עושה רושם שיש המון מה ללמוד מכם.
בהצלחה וכל הכבוד.
ירון.
יפי יפה מאוד .ועכשיו יש לי שאלה לכל מתכננים לבנות או בונים רכב עבירות כיום מה שארז עושה לסופה הזאת ומה שצות רדיטור מודיעין עשה לסופה שלהם זה הבאת רמת רכבי העבירות בישראל לרמה גבובה מאוד אך לדעתי הרמה הגיע רק עד ההקבלה בארץ הדוד סם לרמת הרכבים באמצע שנות ה90 ואילו היחיד לדעתי שהתקרב לתכנון עיצוב והצלחה בהבאת רכב לרמת שנות ה2000 הוא ברוך הצפרדע . השאלה היא האם משהו מתכנן משהו קיצוני יותר מסופות כאלה ?
כל הכבוד!!!
תודה על הפרסום והשיתוף מדהים!!!
שוב תודה ובהצלחה
ארז
בימים האחרונים היו הרבה התפתחיות, התחלנו לפרק את פנים הרכב ולהכינו לקבלת כלוב ההתהפחות החדש ,אל הכלוב יתחברו מגדלי הבולמים האחוריים(שנכנסים לתוך המרכב בגלל אורכם)
http://img176.imageshack.us/img176/5821/img2651largeof5.jpg
ההיגוי הורכב על הרכב
http://img176.imageshack.us/img176/327/img2660largeln0.jpg
http://img409.imageshack.us/img409/5559/img2663largeqs0.jpg
המיסב והספייסרים שלו מקרוב
http://img176.imageshack.us/img176/3162/img2629largezo3.jpg
סיימנו עם כל המדידות של הסרן הקדמי עם ההיגוי שלו והתחלנו לרתך הכל....
תושבת מוט רדיוס:
http://img184.imageshack.us/img184/469/img2734largeyj2.jpg
בתוך תושבת הפנהרד השתלנו צינור לחיזוק המבנה:
http://img184.imageshack.us/img184/2489/img2737largenf4.jpg
בית המיסב במוטות רדיוס או ההיגוי מרותך בנוסף לריתוך ההקפי גם ב4 חורים:
http://img184.imageshack.us/img184/5254/img2705largeix0.jpg
http://img112.imageshack.us/img112/6030/img2708largetg6.jpg
תושבת מוט רדיוס פנימי:
http://img112.imageshack.us/img112/4633/img2728largeie2.jpg
http://img146.imageshack.us/img146/4200/img2730largeon7.jpg
לירן ליטבק
22-01-08, 14:25
יוסי סוף הדרך שיהיה בהצלחה !!!!!!!!!!
צוות מוסך מכבי
צחי לירן ליטבק ;)
שיקה מגיע לך כצת נחת .
לפי התמונות והיכולת המוקרנת מהם, נראה שהגעתה למקום הנכון.
כל הכבוד על היסודיות בעבודה וההבנה בגאומטריה של ארז .
אני מקווה ששי סוף סוף יוכל להנות מרכב עבירות לאחר שנה קשה
ומתסכלת שעבר בעונת 2007.
בהצלחה מיקי
ניצן שירזי
25-01-08, 22:29
באמת מקווה שאתה מיישר קו עם הרכב ,ואני כותב את זה כי לדאבוני הרב ליוויתי אותך אישית בשנה שעברה בכל "הפרויקט" של בניית הרכב ולא אכנס לשמות או פרטים , עברנו ביחד ימים כלילות על מנת לנסות להגיע לתוצאה כלשהי , ולצערי הרב הרכב לא החזיק מעמד יותר מיקילומטרים בודדים במהלך התחרות . לא אכנס לעובי הקורה לעניין המקצועיות שבדבר אולם מבחן התוצאה ידבר בעד עצמו וזאת ימים יגידו!!! בהצלחה שלך בידידות ואהבה צ'יף מרשל ניצן
לדאבוני הרב ליוויתי אותך אישית בשנה שעברה בכל "הפרויקט" של בניית הרכב ולא אכנס לשמות או פרטים , עברנו ביחד ימים כלילות על מנת לנסות להגיע לתוצאה כלשהי , ולצערי הרב הרכב לא החזיק מעמד יותר מיקילומטרים בודדים במהלך התחרות .
למה לא להיכנס לשמות ולפרטים, מאסטר צ'יף?
הרי לשם כך(בין היתר) נועד הפורום - שאנשים ידעו מה הצליח ומה נכשל, מי עושה עבודה טובה
ומי מורח ודופק את הלקוחות שלו, מי מציג מצגים כאילו הוא יודע מה צריך לעשות ואיך עושים את זה, בזמן שהוא יודע טוב מאד שהוא בכלל לא יודע ובכל זאת לא איכפת לו ממי שאוכל אותה, ובכלל
ממה וממי כדאי להיזהר וכן הלאה.
כבר היה לנו כאן שרשור אחד של מנוע מהולל של סופה שאמור היה להיות אלוף העולם במומנטים וכ"ס,
חדשן ברמות בינלאומיות, כאשר בסופו של דבר ההר הוליד עכברונצ'יק עם מנוע מפוצלח והלקוח איבד את החשק שלו להתעסק בכלל בג'יפים שלא להזכיר את הנזק הכספי הגדול שסבל.
משום מה הכל הושתק וכל יודעי הדבר, כולל מנהיגי הפורום הזה, מילאו פיותיהם מים.
מי שיודע מי חירבן לידידנו את המנוע וסיפר לו סיפורי סבתא על מה שהמנוע יהיה ועל מה שהוא יעשה למנוע, רק הוא ועוד מתי מעט יודעים, אבל כל האחרים יכולים עדיין ליפול לתוך אותה מלכודת, וזה יהיה מאד חבל.
אז קדימה, לא להסתיר ולא לחוס על כבוד של מישהו אשר מצידו לא טרח לחוס בכלל על כבודו וכיסו של שי משה, שהוא אחד הבחורים היותר טובים ויותר מסורים בענף העבירות ובספורט המוטורי בכלל.
מה כל המסתוריות הזאת? זאת מדינה חופשית אז דברו באופן חופשי. אם לא, צורה לכולנו ולפורום הזה.
six 4 life
25-01-08, 23:56
מצטרף לאמור לעיל' בכל תוקף. לא בריא מה שקורה כאן בכל נושא ההחרשות כשנעשית פאדיחה רצינית, כמו בשתי הדוגמאות הנ"ל.
כבר היה לנו כאן שרשור אחד של מנוע מהולל של סופה שאמור היה להיות אלוף העולם במומנטים וכ"ס,
חדשן ברמות בינלאומיות, כאשר בסופו של דבר ההר הוליד עכברונצ'יק עם מנוע מפוצלח והלקוח איבד את החשק שלו להתעסק בכלל בג'יפים שלא להזכיר את הנזק הכספי הגדול שסבל.
משום מה הכל הושתק וכל יודעי הדבר, כולל מנהיגי הפורום הזה, מילאו פיותיהם מים.
מי שיודע מי חירבן לידידנו את המנוע וסיפר לו סיפורי סבתא על מה שהמנוע יהיה ועל מה שהוא יעשה למנוע, רק הוא ועוד מתי מעט יודעים, אבל כל האחרים יכולים עדיין ליפול לתוך אותה מלכודת, וזה יהיה מאד חבל.
אני מגיב על הקטע הזה כדי להגן על האינטגריטי של הפורום:
הסיפור ההוא לא הושתק. הכל כתוב בפורום. ואם אתה "לא זוכר" - מי שחירבן את המנוע ההוא הוא אחד אמיר "לרדו" ענבל, והוא שילם מחיר יקר. ולו רק באובדן של חברים שנתנו בו אמון. ובינהם אני. הוא ירד מהבמה, לפחות בתחום הג'יפים, כבר תקופה ארוכה. סיפור לא נעים, לא למי שהפסיד המון כסף ולא לאמיר ששרף את עצמו בתחום שכל כך אהב. הוא עבר מקבילה של לינץ' וירטואלי - בצדק - ואני לא מקנא בו.
עוד מקרה של יציאת צדק לאור התרחש אך בתקופה האחרונה, ואני מדבר על פרשת המתלם וקפיצי הסופות.
ולגבי השרשור הנוכחי - זו מדינה חופשית. אנחנו מנהלי הפורום לא מונעים ולא מעודדים, בעלי העניין יעשו כרצונם, וכל עוד רמת התבטאות תשמר והפורום לא יפגע - לא תהיה התערבות.
-----------------
ועכשיו בבקשה, השרשור הזה נמצא בפורום הפרויקטים, הוא טכני במהותו, ושייך למי שהתחיל אותו. אם בעלי העניין ירצו לשתף את ברוך בצרות שלהם - יעשו זאת בשרשור אחר.
ח'ברה, בבקשה ממכם ,אני פתחתי את השירשור הזה בפורום בונים, בכדי לשתף את הגולשים בעבודה שלי, אני ממש לא מעוניין להכנס למלחמות שאני לא שייך אליהם, מעכשיו כל תגובה שלא תהיה בהקשר לעבודה שלי תמחק על ידי.
אנחנו פה בגלל הרכב,לא?
הסרן הקדמי עבר כמה חיזוקים:
http://img168.imageshack.us/img168/7650/img2766largehb9.jpg
ניקוי יסודי לפני צבע:
http://img251.imageshack.us/img251/4896/img2769largemx4.jpg
הסרן מוחזר לרכב אחרי צבע:
http://img168.imageshack.us/img168/6458/img2784largepz0.jpg
בנתיים מתחילים לעבוד על כלוב ההתהפחות, בגלל המצב הגרוע של הבודי ,הכלוב יחובר לשילדה:
http://img168.imageshack.us/img168/6140/img2787largecs4.jpg
http://img251.imageshack.us/img251/3046/img2790largeqq0.jpg
ארז
מה אתה יודע על בניית טנקים?(משהו אומר לי שהרבה)
באמת,
אתה נותן לאוברקיל שם רע.
מה שעשית שם זה מעל ומעבר לנחוץ, בהרבה.
כמב ספולים(20lb) יצתרכו למות לפרויקט הזה?
ח'ברה, בבקשה ממכם ,אני פתחתי את השירשור הזה בפורום בונים, בכדי לשתף את הגולשים בעבודה שלי, אני ממש לא מעוניין להכנס למלחמות שאני לא שייך אליהם, מעכשיו כל תגובה שלא תהיה בהקשר לעבודה שלי תמחק על ידי.
1. אתה צודק במאה אחוז - השרשור אכן נסב על עבודה שלכם, ואין ספק שהיא יפה, מקצועית וראויה לכל קרדיט.
2. אם שי רוצה להרחיב על מה שהיה בעבר(וזה לשיקולו שלו בלבד), נכון וראוי שיפתח שרשור אחר, באופן ששרשור זה יישאר יפה ונקי כפי שהוא.
3. יש לך גישה וסמכות למחוק הודעות?!? האם לכל אחד שיש לו שרשור בפרוייקטים יכול למחוק הודעות או שזאת פריוילגיה השמורה ליחידי סגולה עם קשרים בחלונות הגבוהים? :roll: ?
בנתיים מתחילים לעבוד על כלוב ההתהפחות, בגלל המצב הגרוע של הבודי ,הכלוב יחובר לשילדה:
ברכב תחרויות כלוב לא צריך להיות מלכתחילה מחובר לשילדה?
8)
למה לא להיכנס לשמות ולפרטים, מאסטר צ'יף?
הרי לשם כך(בין היתר) נועד הפורום - שאנשים ידעו מה הצליח ומה נכשל, מי עושה עבודה טובה
ומי מורח ודופק את הלקוחות שלו, מי מציג מצגים כאילו הוא יודע מה צריך לעשות ואיך עושים את זה, בזמן שהוא יודע טוב מאד שהוא בכלל לא יודע ובכל זאת לא איכפת לו ממי שאוכל אותה, ובכלל
ממה וממי כדאי להיזהר וכן הלאה.
כבר היה לנו כאן שרשור אחד של מנוע מהולל של סופה שאמור היה להיות אלוף העולם במומנטים וכ"ס,
חדשן ברמות בינלאומיות, כאשר בסופו של דבר ההר הוליד עכברונצ'יק עם מנוע מפוצלח והלקוח איבד את החשק שלו להתעסק בכלל בג'יפים שלא להזכיר את הנזק הכספי הגדול שסבל.
משום מה הכל הושתק וכל יודעי הדבר, כולל מנהיגי הפורום הזה, מילאו פיותיהם מים.
מי שיודע מי חירבן לידידנו את המנוע וסיפר לו סיפורי סבתא על מה שהמנוע יהיה ועל מה שהוא יעשה למנוע, רק הוא ועוד מתי מעט יודעים, אבל כל האחרים יכולים עדיין ליפול לתוך אותה מלכודת, וזה יהיה מאד חבל.
אז קדימה, לא להסתיר ולא לחוס על כבוד של מישהו אשר מצידו לא טרח לחוס בכלל על כבודו וכיסו של שי משה, שהוא אחד הבחורים היותר טובים ויותר מסורים בענף העבירות ובספורט המוטורי בכלל.
מה כל המסתוריות הזאת? זאת מדינה חופשית אז דברו באופן חופשי. אם לא, צורה לכולנו ולפורום הזה.
ברוך אל תהייה כזה צדיק מתחסד !! גם אתה יודע את הסיפור בין שי מושה לבין גיא מפרוגיפ אז עם אתה מעונין גם אתה יכול לפתוח את הידע הנרחב שלך לפני באי הפורום הזה . אני בעצמי יכול לומר שכאשר שי יחליט מרצונו לפתוח שרשור ולספר את שעל ליבו גם אני יגיב שם , בינתיים בוא נהנה מפורום הבונים ונלמד איך בונים דברים יפים ולא איך מלכלכים . נב על תשכח שלי יש 44 ולך אין !!!
ברכב תחרויות כלוב לא צריך להיות מלכתחילה מחובר לשילדה?
לא מחייב, תלוי בתקנון.
3. יש לך גישה וסמכות למחוק הודעות?!? האם לכל אחד שיש לו שרשור בפרוייקטים יכול למחוק הודעות או שזאת פריוילגיה השמורה ליחידי סגולה עם קשרים בחלונות הגבוהים? :roll: ?
ברוך תודה על המחמאות, לגבי מה ששאלת,לא יודע אם שמת לב, אבל אני מנהל פורום,ככזה יש לי סמכות למחוק הודעות, מה שאני ממש לא מעוניין להגיע אליו אז בבקשה בואו נחזור לפסים מקצועיים ונשאיר את השירשור הזה/פורום הזה לעבודות מקצועיות.
לגבי הכלוב, על פי התקנון אין חובה לחבר את הכלוב לשילדה, ראה הכלוב שבניתי לצוות גיפולוג ,כלוב תקני שאינו מחובר לשילדה.
כאמור התחלנו את הכלוב,אמיר משייף את הצינור לאחר החיתוך:
http://img147.imageshack.us/img147/1286/img2823largenf4.jpg
קשת מרכזית:
http://img147.imageshack.us/img147/3736/img2805largemh2.jpg
ארנון מודד את הקורות האורכיות לשם התאמה לקשת המרכזית:
http://img171.imageshack.us/img171/6344/img2812largefh2.jpg
יושב בול:
http://img263.imageshack.us/img263/4886/img2815largevo7.jpg
מקרוב:
;http://img171.imageshack.us/img171/4661/img2816largerg3.jpg
http://img147.imageshack.us/img147/3739/img2817largejf9.jpg
הקשת האורכית:
http://img263.imageshack.us/img263/1097/img2821largenp5.jpg
ארז, האם הכיפוף שבקצה הקשת האורכית, עם מנת לחבר אותה מתחת לרדיוס הכיפוף של הקשת המרכזית, נובע מהתקנון?
עבודה מאוד מרשימה (לא שאפשר לצפות לפחות ממכם). בבקשה עוד תמונות :-)
מאיר רוטברג
26-01-08, 20:23
[QUOTE=ארז]כאמור התחלנו את הכלוב,אמיר משייף את הצינור לאחר החיתוך:
קשת מרכזית:
ארנון מודד את הקורות האורכיות לשם התאמה לקשת המרכזית:
יושב בול:
מקרוב:
;http://img171.imageshack.us/img171/4661/img2816largerg3.jpg
שאלה טכנית ,
ככל שאני יודע אתה משתמש ב "נוצר"
מדוע יש חתך אורכי בצינור האם זה כדי לתת "פתיחה" טובה יותר לאוזניים??
ברור שאין זה משנה לחוזק אחרי הריתוכים אבל מעניין לפחות אותי לדעת ,
כמו כן צדקת בהחלט שניקית את השרשור משאלות שאינן קשורות ישירות לעבודות שלך,
קבל "שאפו" על כך שלא נגררת לכך וכן על כך שהינך מפרגן לבעלי מקצוע אחרים בשרשורי בניה שונים ,
ברוך , אם תשאל את שאלותיך המקום הנכון תקבל תשובות מלאות לכך,
8)
גם אתה יודע את הסיפור בין שי מושה לבין גיא מפרוגיפ
ממש לא וזה גם לא מענין אותי, אלא אם יש בזה משהו שיועיל כאן לכולם.
אל תשכח שלי יש 44 ולך אין !!!
אבל אל תשכח שאני הרבה יותר יפה ממך...........
ממש לא וזה גם לא מענין אותי, אלא אם יש בזה משהו שיועיל כאן לכולם.
אבל אל תשכח שאני הרבה יותר יפה ממך...........
בעיני המתבונן בלבד
מה אתם אומרים על הגורילה הזה?
http://img509.imageshack.us/img509/5177/img2870largeqn3.jpg
מדובר על FOX קוייל אובר 2.5" על 14" מהלך, בתמונה הבאה השוואה מול FOX 2" עם 14" מהלך, רק עכשיו אפשר להבין באמת איזה גורילה...
http://img171.imageshack.us/img171/5559/img2873largeur9.jpg
זה לא מיכל חיצוני, זה ג'ריקן....
http://img171.imageshack.us/img171/3978/img2875largers9.jpg
תתחדשו :-) נראה יפיפה. תכשיט אמיתי (ובטח לא עולה פחות מאיזו טבעת יהלום רצינית :-D)
כמה דבר כזה צריך לעלות?
תתחדשו :-) נראה יפיפה. תכשיט אמיתי (ובטח לא עולה פחות מאיזו טבעת יהלום רצינית :-D)
כמה דבר כזה צריך לעלות?
עזוב אותך מעלות, אתה בטוח שזה עומד בכל התקנונים האפשריים? ;)
על ארז אפשר לסמוך בעיניים עצומות שהוא בונה לפי התקנון 8-)
התחלנו לעבוד על המתלה האחורי, הבולם הם כאמור FOX 2.5" עם מהלך של 14".
חיתוך השילדה בכדי לתת מקום לבולם(לא להעיר הערות על חוזק השילדה-חכו לסוף זה יחוזק)
http://img402.imageshack.us/img402/5760/img2515largeqh2.jpg
http://img528.imageshack.us/img528/4231/img2516largewl6.jpg
ממקמים את הבולם האחורי:
http://img528.imageshack.us/img528/7746/img3089largedk0.jpg
http://img528.imageshack.us/img528/1364/img3090largenf3.jpg
הדגמה של הצלבה אופינית.....
http://img444.imageshack.us/img444/2527/img3093largekz9.jpg
מאחורה(תנסו לדמיין את הגלגל ותבינו כמה גדול המהלך ברכב הזה)
http://img444.imageshack.us/img444/8405/img3095largecd5.jpg
יש עוד....(כשאחזור מהעבודה...)
ממשיכים עם הכלוב, הכלוב כאמור מחובר ישירות לשילדה.
בתמונה הX העליון:
http://img405.imageshack.us/img405/6500/img3064largeau1.jpg
הX הראשי עם חיזוקים:
http://img174.imageshack.us/img174/65/img3068largeio8.jpg
מרתכים כמה שיותר על הרכב עצמו:
http://img174.imageshack.us/img174/8789/img3071largefk9.jpg
האלכסון האחורי, בינו לבין הקשת הראשית יצאו התושבות לבולמים האחוריים:
http://img128.imageshack.us/img128/9127/img3078largehd1.jpg
אתה בטוח שזה בולם "2.5 ??
זה נראה כמו "2, גם לפי הציר וגם לפי הגליל.
arnonshoshani
11-02-08, 18:40
ברוך אתה יכול לבוא ולמשש אותו בסדנא כמו כן יש תמונה שלו ליד בולם 2" בעמוד הקודם
חנן גולומבק
18-02-08, 07:33
ארז תמונות :?
ממשיכים.....
מקדימה מותקנים אותם בולמים כמו האחוריים-FOX 2.5 עם מיכל חיצוני בעלי מהלך של 14".
הבעיה עם בולם באורך הזה (ובעובי הזה)שפשוט אין מקום בתוך תא המנוע....
התושבת העליונה היא למעשה קשת המרותכת בצידה התחתון לשילדה ,בחלקה העליון יהיה גשר שיתחבר לקשת ממול.
בתמונה תחילת התושבת העליונה
http://img511.imageshack.us/img511/4507/img3182largeig3.jpg
http://img184.imageshack.us/img184/9459/img3181largelc9.jpg
גם בסרן האחורי הבולם נכנס לתוך גוף הרכב, התושבת בולם היא למעשה חלק מכלוב ההתהפחות
בתמונה הבולם עם הקפיצים שלו
http://img260.imageshack.us/img260/5426/img3179largezu4.jpg
המיסב של הבולם יושב בין 2 צינורות שבתוכם רותכה הברגה וספייסר למיסב הבולם, מעל ל2 הצינורות עשינו גשר שמימנו יצאים צינורות חיזוק אל הכלוב ואל התושבת ממול.
http://img184.imageshack.us/img184/6060/img3175largete0.jpg
http://img221.imageshack.us/img221/3540/img3176largezo0.jpg
הספייסר שמושתל בתוך הצינורות:
http://img184.imageshack.us/img184/8185/img3178largesm8.jpg
התושבת של הבולם האחורי - אלגנטי, פשוט ויפה. אהבתי.
הבולמים הקדמיים, התושבת העליונה נכנסת למעשה עד למכסה המנוע.
התושבת בנויה מקשת המרותכת לשילדה ו2 התושבות מחוברות אחת לשניה.
בתמונה החיבור העליון של הבולם,ניתן לראות כמה גבוה היא בתוך תא המנוע:
http://img233.imageshack.us/img233/7241/img3213largefn8.jpg
כמעט מצב עמידה(טיפה סגור):
http://img233.imageshack.us/img233/7637/img3216largekx0.jpg
http://img90.imageshack.us/img90/4741/img3227largelb8.jpg
פתיחה כמעט מלאה:
http://img402.imageshack.us/img402/8052/img3229largend0.jpg
הגשר בין 2 התושבות:
http://img90.imageshack.us/img90/8305/img3225largeqm1.jpg
http://img90.imageshack.us/img90/9152/img3222largeud8.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/828/img3221largevu3.jpg
מרשים ביותר עבודה ותכנון ברמה !
טל
ארז תענוג לעיניים, אני מת לאיזה סיבוב ועל הדרך סיים כמה תמונות . . .
מצטער על קצב התמונות הנמוך....
כמה תמונות של העבודה בתוך תא המנוע, רוב המכלולים לא היו מעוגנים לשום דבר או שהעיגון שלהם נרקב מהחלודה, יצרנו תושבות חדשות המחוברות לכלוב ולתושבות הבולמים.
http://img443.imageshack.us/img443/2576/img3286largerm4.jpg
http://img205.imageshack.us/img205/2350/img3287largewd8.jpg
http://img339.imageshack.us/img339/9039/img3308largeia7.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/618/img3310largegx7.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/6352/img3312largecz1.jpg
מיכל הדלק נפרד ממקומו הטבעי ועבר לתוך הרכב, מקמנו אותו במרכז הרכב מאחורי הנוסעים.
המיכל ימוגן מכל צדדיו בקירות אלומניום, מה שיאפשר העמסת ציוד על המיכל במידה ורוצים
http://img120.imageshack.us/img120/3827/img3282largedz4.jpg
http://img205.imageshack.us/img205/9522/img3283largere0.jpg
http://img120.imageshack.us/img120/6412/img3322largegv0.jpg
התקן לגלגל ספייר: הגלגל (36") יושב בתוך תא משלו מעליו יש שער שנסגר עליו ורצ'אט יעגן את העסק.
התא:
http://img205.imageshack.us/img205/1971/img3323largeqf6.jpg
השער:
http://img120.imageshack.us/img120/1058/img3315largetp6.jpg
הצירים של השער הם בוקסות חרוטות כשמשני צדדי הבוקסה ישנם טבעת אוקולון להקל על התנועה והחיכוך:
http://img155.imageshack.us/img155/6366/img3317largedy0.jpg
הגלגל נעול בהתקן שלו:
http://img205.imageshack.us/img205/4078/img3278largezy4.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/8063/img3281largeuw4.jpg
ארז, תענוג לראות. כל הכבוד!
עבודה מדהימה
העבודה נעשית לפי שרטוטים ?
של מי הרעיונות ארז? של הלקוח או שלך ?
עבודה מדהימה כבר אמרתי ?
עבודה מדהימה
העבודה נעשית לפי שרטוטים ?
של מי הרעיונות ארז? של הלקוח או שלך ?
עבודה מדהימה כבר אמרתי ?
חברים אני באילת ובאמת ולא יודע מה הולך שם אני מקבל מידע רק בפורום .
ארז השמן בבטן...:lol: :p :grin: אבל הוא יודע לתכנן
חבל על הזמן, איזה פרויקט ממש עושה חשק.
קבלו ח"ח עצבני, ישר כוח בהמשך הדרך.
בברכה יואב
מאיפה אפשר לקנות צמיגי סימקס ?כמובן לא בארץ
סימקס או שהתבלבלתה והתכוונתה מקסיס?
הוא לא התבלבל.
http://www.simextyres.co.nz/simex-article.asp?article=-2092972571&catpage=1&pagename=/simex-offroad.asp
אפשר לקנות בכל אירופה, הכי "נוח" לדעתי, זה בתורכיה.
http://www.lr.pl/grafiki/obrazki/simex_extreme_trekker_2.jpg
חטפנו קריזה....
http://img291.imageshack.us/img291/9153/img3784ee3.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/523/img3785gl5.jpg
http://img380.imageshack.us/img380/3447/img3786cw3.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/2919/img3782ny7.jpg
מתחילים לבנות את השילדה החדשה....
http://img291.imageshack.us/img291/7783/img3789by5.jpg
החיזוק הרוחבי הראשון:
http://img380.imageshack.us/img380/7218/img3792al5.jpg
התחלת הפגוש האחורי החדש, בתוך הפגוש תהיה כננת WARN 9500
http://img380.imageshack.us/img380/7406/img3787yn3.jpg
http://img380.imageshack.us/img380/265/img3790kz3.jpg
שי & ארז
יש עוד שבועים ארוע עבירות
האם הרכב הזה יסע פעם?.... :twisted:
סתםםם אני מקווה ששי יוכל להנות ממנו כבר בקרוב.
מה גרם לשינוי גישה?
אולי זה ?:!:
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=9004...
יפה,יפה ... נו ארז מה שנותר זה לצבוע את הסופה בירוק והכל מושלם!!
:lol: :lol: ;) :
אולי זה ?:!:
אם כבר אז רדיאטור מודיעין היו ראשונים שפרסמו על סוג כזה של סט אפ אבל אני בטוח שלארז יש את השיקולים שלו.
"ליזרד"...
בלי כוונה , אתה רק מחזק את דבריי...
שני הרכבים נבנו באותה הסדנא..
אני יודע. היית צריך לשים את התמונה של הרכב שלרדיאטור מודיעין. טוב לא משנה ולא קשור לשירשור.
אני מקווה שארז יכתוב על השיקולים שלהם למה לקצר ככה את השלדה.
אגב זה שינוי מאוד נפוץ ברוק קרולרים אבל כנראה בגלל הדרישות מהרכב ומהתקנון אז השינוי לא מלא ולא יהיה כמו בקרולרים בארה"ב למשל.
את השינוי רציתי כבר הרבה זמן השילדה המקורית הפריע למתלה לעבוד ובמיוחד למיקום הבולמים הגדולים.
ושחר דורון....קצת צניעות ונימוס לא יזיקו לך
ג'יפים מקוצרי שלדה היו תמיד גם בארץ ובוודאי שבחו"ל (גם הג'יפ של גיא מפרוג'יפ מקוצר באותה דרך...). אף אחת מהסדנאות המצויינות שיש לנו בארץ לא ממציאה שום דבר. כולנו גולשים באותו אוקינוס אינטרנט.
כמה תמונות מהמשך העבודה, בונים את הטמבון האחורי,כאמור בתוכו תהיה כננת 9500 ואוזני גרירה
http://img73.imageshack.us/img73/7185/img3808bj6.jpg
בודקים שהגלגל לא פוגע בפגוש האחורי בזמן הצלבה
http://img73.imageshack.us/img73/6602/img3810mc0.jpg
צינורות השילדה מתחברים לפגוש האחורי
http://img206.imageshack.us/img206/8263/img3835yo6.jpg
אוזני הגרירה מרותכות לפגוש
http://img206.imageshack.us/img206/6639/img3866yp1.jpg
הכננת האחורית
http://img206.imageshack.us/img206/3443/img3834vs0.jpg
תחזור לתמונות בגודל נורמלי,,,,
עוד תמונות מהעבודה....
צומת חיזוקים מהשילדה המקורית לחדשה
http://img110.imageshack.us/img110/1777/img3836ce9.jpg
http://img110.imageshack.us/img110/5051/img3859oh4.jpg
http://img110.imageshack.us/img110/8673/img3827qd4.jpg
קישורים בים צינורות השילדה
http://img110.imageshack.us/img110/8694/img3828yv6.jpg
http://img102.imageshack.us/img102/8670/img3829vg1.jpg
http://img102.imageshack.us/img102/4672/img3830py7.jpg
http://img102.imageshack.us/img102/5471/img3831yf4.jpg
ארזיש לסופה הזו בודיליפט או משהו דומה? המרחק בין השלדה לבודי די גדול, אצלי בסיקס לדעתי אין כזה מרחק, אני מודה שאין לי נסיון עם שלדה של סופה, לכן אני שואל.
מיכה, בתשובה לשאלתך-
http://img291.imageshack.us/img291/2919/img3782ny7.jpg
אם תשים לב לתושבות הבודי-אכן, בודיליפט (התמונה הופיעה לפני מס' הודעות)
קובי
האמת שבאחת התמונות האחרונות ראיתי משהו שחשבתי שהוא בודי ליפט. מעניין שדווקא במצב שכזה בודי ליפט דווקא תורם ועכשיו אני מבין למה בכלל עושים את השינוי שלדה הזה. ברכב שלי למשל, חיתוך של השלדה יתן אולי 2-3 ס"מ זניחים. פה זה בטח נותן עוד 3-4 אינצ'ים.
מיכה היקר
הרעיון בחיתוך השילדה הוא להצר אותה ולא להגביה אותה ולכן זה ממש לא משנה
אם יש בודי ליפט או לא.(ספציפי לרכב הנ"ל).מצד שני אם היו מחליפים את הסרן האחורי
שהוא דנה 60 של סופה לסרן פול סייז(דנה 60 או 70 או 14 BOLTFF)סביר להניח שלא היו צריכים
להצר את השילדה.
אסף
לדעתי בסופו של דבר מה שיגביל אותך זה בית הגלגל.
חוץ מזה, בסרן כמו דנה 60 של סופה נכון שהצרה (מלשון צר) של השלדה תעזור אבל שוב בכמה ס"מ זה כבר יעזור ?(אני שואל לא שאלה רטורית) לדעתי הגלגל ישתפשף בבית גלגל לפני שבכלל תתקרב לשלדה. אולי אני טועה אבל לא בהרבה.
ברכב החדש של אספיר אכן נראה שהשלדה מוצרת אבל ברכב הזה נראה לי, מבלי להתעמק יותר מידי, שהמידות יחסית זהות אבל השלדה פשוט יותר עליונה, מה שהגיוני לעשות כשיש בודי ליפט וכשיש מקום להעלות את השלדה.
מה שיפה בכל הענייןזה שיש 101 דרכים שונות וכל אחת מהן יצירתית ושונה.
אני בכלל חשבתי לעשות משהו אחר לגמרי אבל זה הרבה עבודה והאמת שגם לא בטוח שהתקנון מאפשר. אולי בעתיד.
לבנתיים אני בחרתי בסרן GM14 רחב, קפיצים ארוכים יחסית וכנראה גם חיתוך מסויים של הבודי (נקווה שלא). אם זה יספיק או לא, אני מקווה שנדע תוך כמה חודשים.
arnonshoshani
10-05-08, 09:19
מיכה השינוי בשלדה הוא בשביל לפנות מקום לתנועת הבולמים לא הסרן.
בהצלפות קיצוניות הבולם נדע בגלגל ולכן נדרש לכנס אום למעלה קצת ולכן היה קודם כירסום בשלדה ולאחר בדיקה נוספת זה לא הספיק ודרש להגביל מהלכים. דבר שנגד את הבנייה של הרכב הנ"ל. לכן אחרי התייעצויות רבות עם הבעלים וארז הוחלט לחתוך לגמרי את השילדה.
אוקי :-)
משעשע, אני חשבתי בגלל סיבה אחת, אסף לוי על סיבה אחרת ומתברר שהסיבה האמיתית שונה לגמרי.
כמו שכתבתי, 101 דרכים לעשות אותו דבר.
לא היה יותר פשוט להכניס את הקפיצים בין הקורות שלדה? עד כמה זה היה מפריע ליציבות?
הוצאנו את הכלוב מחוץ לרכב בכדי לסיים את עבודות הריתוך והתאמת הכיסאות וקיר האש
http://img392.imageshack.us/img392/4539/resizeofimg3962bs0.jpg
http://img392.imageshack.us/img392/1689/resizeofimg3965ng2.jpg
הכיסאות והחגורות על הכלוב
http://img364.imageshack.us/img364/9590/resizeofimg3987kn1.jpg
את חיבור הכלוב עם תושבות הבולמים הקדמיים עשינו נתיקים לשם התקנה ותחזוקה קלה יותר
http://img392.imageshack.us/img392/2309/resizeofimg3988yn3.jpg
נבנו קשתות קלות עבור פרסום הספונסרים בצדדי הרכב
http://img364.imageshack.us/img364/5359/resizeofimg3989pw0.jpg
http://img299.imageshack.us/img299/4326/resizeofimg3990xj7.jpg
תושבות להיליפט
http://img299.imageshack.us/img299/5263/resizeofimg3991hi7.jpg
http://img392.imageshack.us/img392/9841/resizeofimg3992wv6.jpg
שמתי לב ששיניתם את התושבות בולמים האחוריות.
אפשר לדעת למה? :-)
מיכה כמה דביל אתה יכול להיות?
התשובה למה ששאלת נמצאת כמה שורות למעלה, כן,כן אלו אותם השורות שבהם אתה מבלבל את המוח(גם שם? לא יכול להיות...)
מיכה כמה דביל אתה יכול להיות?
התשובה למה ששאלת נמצאת כמה שורות למעלה, כן,כן אלו אותם השורות שבהם אתה מבלבל את המוח(גם שם? לא יכול להיות...)
ארז אני יכול להיות דביל הרבה מאוד, תודה רבה לך.
אין בעד מה...שמח לעזור....
סוף סוף הרכב באילת, מתחילים לעבוד על החשמל.
בניית לוח שעונים וניקוי צמת חותים מקורית.
GodsFather
01-09-08, 23:22
שי, מה בתכנון מבחינת שיפור מערכת החשמל ?
כמה תמונות מסיום העבודות(לבנתיים, הרכב עוד חוזר אלינו הרצה של המתלה וההיגוי).
הכננת האחורית מושתלת בתוך השילדה והמגן שלה...
http://img397.imageshack.us/img397/4755/resizeofimg4233eq3.jpg
צבע יסוד לכלוב
http://img60.imageshack.us/img60/4100/resizeofimg4249qo6.jpg
מדרגות צד
http://img397.imageshack.us/img397/3711/resizeofimg4253lh4.jpg
הכלוב הצבוע על הרכב
http://img60.imageshack.us/img60/3882/resizeofimg4256dp4.jpg
http://img60.imageshack.us/img60/3276/resizeofimg4257ai8.jpg
http://img397.imageshack.us/img397/4737/resizeofimg4258rs4.jpg
חיפוי אלומניום עבור הספונסרים
http://img60.imageshack.us/img60/488/resizeofimg4298wx1.jpg
תא המטען על קיר האש ותושבת ההיליפט והגלגל
http://img397.imageshack.us/img397/2739/resizeofimg4302ww9.jpg
http://img60.imageshack.us/img60/928/resizeofimg4300zt4.jpg
מגן הגחון ותיבת ההגה
http://img60.imageshack.us/img60/2665/resizeofimg4316nw6.jpg
מעמיסים את הרכב על המשאית
http://img60.imageshack.us/img60/6734/resizeofimg4319wk4.jpg
הכל יפה מאד, אבל אני חייב לשאול - הסרן הזה עקום או שיש משהו פגום בתמונה??
זה הסרן שהגיע עם הרכב ובעל הרכב רוצה שישאר עליו.
זה הסרן שהגיע עם הרכב ובעל הרכב רוצה שישאר עליו.
לך תבין אנשים. הבן אדם משקיע ים כסף. והאוזיניג דנה 60 הוא לא מחליף. .
זה הסרן שהגיע עם הרכב ובעל הרכב רוצה שישאר עליו.
רצונו של אדם כבודו.
כדאי לשאול את הסרן איזה פרחים הוא אוהב, מכיוון שימיו ספורים.
GodsFather
27-09-08, 14:11
איזה יופי!
איך ההרגשה בנסיעה ?
יפה מאוד .לפני שעתיים נכנסתי לאתר אמריקאי ועכשיו פה ואני כמעט ולא רואה תהבדל יפה מאוד לאט לאט אנחנו פה בארצינו סוגרים את הפערים בתחום הספורט המוטורי אם שאר העולם אם זה הגיפ הזה אם זה הרכבים של הצפרדע אם זה הרכבים של רמות כמובן הרכבים של עידו כהן פרויקטים 4x4 ואם שחכתי משהו אז סליחה כל הכבוד המשיכו ככה בסוף יהיה ספורט מוטורי לא יעזור לפוליטיקאים הם יהיו חייבים לאשר תספורט הזה .
תמונות
שי !!!!
יופי ! מדהים ! אחרי הרבה חודשי הריון .... נראה "תינוק" בריא
הכנת את מר גלזר ?
והכי חשוב שנראה אתכם ב20/10
:D:D:D:D:D:D:D:D:D
והכי חשוב שנראה אתכם ב20/10
:D:D:D:D:D:D:D:D:D[/quote]
גם אני :confused::confused::confused::p:p:p
לפי המצב יש מצב
נהנתי לעקוב אחרי ההריון... והתוצאה מרשימה לא פחות. תתחדשו,
אגב מה כל כך הבהיל את ארז:wink:?
סוזי המשתוללת
28-09-08, 12:08
מה כל כך הבהיל את ארז?
מלפנים עמדה מראה והוא ראה שהוא בגודל של האוטו :mrgreen::twisted:
שי,
נראה מדהים, תתחדש ותהנה.
ירון ואמנון.;)
חנן גולומבק
28-09-08, 21:56
שייקה תתחדש . בהצלחה במרוצים.
ובהזדמנות זו שנה טובה לכל הבונים (והבונות).
http://img58.imageshack.us/img58/7600/resizeofimg4440ap4.jpg (http://imageshack.us)
http://img58.imageshack.us/img58/resizeofimg4440ap4.jpg/1/w360.png (http://g.imageshack.us/img58/resizeofimg4440ap4.jpg/1/)
http://img354.imageshack.us/img354/892/resizeofimg4442cj7.jpg (http://imageshack.us)
http://img354.imageshack.us/img354/resizeofimg4442cj7.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img354/resizeofimg4442cj7.jpg/1/)
http://img354.imageshack.us/img354/4825/resizeofimg4443cm6.jpg (http://imageshack.us)
http://img354.imageshack.us/img354/resizeofimg4443cm6.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img354/resizeofimg4443cm6.jpg/1/)
http://img354.imageshack.us/img354/3043/resizeofimg4447ch2.jpg (http://imageshack.us)
http://img354.imageshack.us/img354/resizeofimg4447ch2.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img354/resizeofimg4447ch2.jpg/1/)
http://img354.imageshack.us/img354/6149/resizeofimg4450gi3.jpg (http://imageshack.us)
http://img354.imageshack.us/img354/resizeofimg4450gi3.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img354/resizeofimg4450gi3.jpg/1/)
http://img530.imageshack.us/img530/455/resizeofimg4459xg0.jpg (http://imageshack.us)
http://img530.imageshack.us/img530/resizeofimg4459xg0.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img530/resizeofimg4459xg0.jpg/1/)
http://img354.imageshack.us/img354/2956/resizeofimg4463qg2.jpg (http://imageshack.us)
http://img354.imageshack.us/img354/resizeofimg4463qg2.jpg/1/w360.png (http://g.imageshack.us/img354/resizeofimg4463qg2.jpg/1/)
six 4 life
03-10-08, 12:47
:shock:וואו...
יה דרומי אחד
...אתה נמצא גם בעבודה??? או שרק מותח את הקפיצים כל הזמן...
..טוב לפי התמונות אני מבין שאתה כבר בדרך אלינו..... :D:D:D:D:D:D:D
אל תעבור את ה 80קמ"ש , יש ניידות בדרך ......
פשוט תענוג לראות!!:shock:
נראה מצויין, אם כי אני ספקן לגבי קירבת הקפיץ לגלגל בזמן עבודת המתלה.
למיטב הבנתי ושיפוטי מהתמונה הזאת, לא משנה כמה קיצונית ההצלבה בתמונה,
בזמן תחרות ובעומס של נסיעה קשה בשטח עם מכות וקפיצות, הקפיץ יגע בגלגל.
אתה כבר תדע לפי הסימנים על הגומי ועל הקפיץ - מאד מקווה שלא.
ברוך אתה מן הסתם צודק, התמונה די ברורה... אבל זה משהו שאפשר לתקן בהרבה דרכים אם הם לא תיקנו את זה בינתיים מאז שהתמונה צולמה (אני מאמין שכן). ואם לא לשנות עכשיו תושבות, דרך נכונה ויעילה תהיה על ידי הגבלת מהלך הסגירה, כמובן על ידי אייר-באמפ של פוקס אם כבר :D, כמה מ"מ או ס"מ פחות מהלך סגירה לא ישנו כלום.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=11961&d=1223554407
יפה מאוד ארז.
תענוג לראות.
עוד קצת תמונות....
למי שיש עין חדה, ניתן לראות בתמונות את הסדנה החדשה(עברנו דירה במזל טוב...),לרכב בנינו כנפיים קדמיות ואחוריות מפח.
http://img145.imageshack.us/img145/resizeofimg4695py7.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img145/resizeofimg4695py7.jpg/1/)
מפרקים את הכנפיים המקוריות:
http://img145.imageshack.us/img145/8851/resizeofimg4690qx3.jpg (http://imageshack.us)
http://img145.imageshack.us/img145/resizeofimg4690qx3.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img145/resizeofimg4690qx3.jpg/1/)
בנייה:
http://img407.imageshack.us/img407/8928/resizeofimg4683eb7.jpg (http://imageshack.us)
http://img407.imageshack.us/img407/resizeofimg4683eb7.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img407/resizeofimg4683eb7.jpg/1/)
http://img388.imageshack.us/img388/383/resizeofimg4678ik8.jpg (http://imageshack.us)
http://img388.imageshack.us/img388/resizeofimg4678ik8.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img388/resizeofimg4678ik8.jpg/1/)
http://img388.imageshack.us/img388/4306/resizeofimg4681cm5.jpg (http://imageshack.us)
http://img388.imageshack.us/img388/resizeofimg4681cm5.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img388/resizeofimg4681cm5.jpg/1/)
http://img145.imageshack.us/img145/851/resizeofimg4686zc8.jpg (http://imageshack.us)
http://img145.imageshack.us/img145/resizeofimg4686zc8.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img145/resizeofimg4686zc8.jpg/1/)
אחוריות:
http://img145.imageshack.us/img145/5296/resizeofimg4702vb2.jpg (http://imageshack.us)
http://img145.imageshack.us/img145/resizeofimg4702vb2.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img145/resizeofimg4702vb2.jpg/1/)
http://img145.imageshack.us/img145/7421/resizeofimg4701ef8.jpg (http://imageshack.us)
http://img145.imageshack.us/img145/resizeofimg4701ef8.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img145/resizeofimg4701ef8.jpg/1/)
צבוע...
http://img522.imageshack.us/img522/6664/resizeofimg4703fy2.jpg (http://imageshack.us)
http://img522.imageshack.us/img522/resizeofimg4703fy2.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img522/resizeofimg4703fy2.jpg/1/)
http://img145.imageshack.us/img145/3601/resizeofimg4708zx3.jpg (http://imageshack.us)
http://img145.imageshack.us/img145/resizeofimg4708zx3.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img145/resizeofimg4708zx3.jpg/1/)
http://img145.imageshack.us/img145/1729/resizeofimg4709oy5.jpg (http://imageshack.us)
http://img145.imageshack.us/img145/resizeofimg4709oy5.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img145/resizeofimg4709oy5.jpg/1/)
ברכות לשי ולצוות יוסי במות על הזכיה במקום הראשון בקטגוריה. מתחילים לראות תוצאות מהשדרוג... שאפו!
קובי
שלום לכולם .
נהנתי לראות את שלבי הבניה .
ואף את חורי הריתוך ,אלה שבמרכז הפלטות .
תודה על הרעיון ,נראה מקצועי מאוד .
נהנתי ,תודה.
ממשיכים
1 מנוע 500 סוסים 8v קריזלר
2 גיר אוטומט מחוזק
3 ?
4 ?
תמונות בקרוב
ממשיכים
1 מנוע 500 סוסים 8v קריזלר
את זה הייתי רוצה לראות!!
לא מכיר חיות כאלו(קרייזלר עם 500 סוסים) בארץ, אבל אשמח להתבדות.
אגב, שי, בארץ הסוסים מתרבים בקצב כל כך מהיר עד שאתה לא ממש מספיק לספור אותם :p
תגיד לי מי המוכר, ואומר לך כמה סוסים יש לך באמת....:cool:
ועוד אגב - כשמדברים על כל כך הרבה סוסים, המספר כבר לא באמת משנה - מה שמשנה הוא עובי הרגליים שלהם....
כלומר, אתה אמנם רוצה הרבה סוסים אבל צריך אותם עם רגליים עבות ולא דקות = הרבה מומנט.
six 4 life
02-07-09, 15:08
1 כח סוס אמיתי- 10 כוחות סוס ישראליים.
ועוד אגב - כשמדברים על כל כך הרבה סוסים, המספר כבר לא באמת משנה - מה שמשנה הוא עובי הרגליים שלהם....
עובי הרגליים 80 קג"מ
נ"ב איך מעלים סירטון
היי עבדו עליך!!! במקום הזרקה יש לך פלטה עם שרשרת....
סתםםםם
תתחדש, נראה מגניב ביותר. הלוואי עלי.
חנן גולומבק
26-07-09, 18:14
נ"ב איך מעלים סירטון
שים קישור ל YOU TUBE
six 4 life
26-07-09, 19:16
להרים מנוע של 150-200 ק"ג ע"י חיבור לסעפת יניקה מאלומניום ועוד על 4 הברגות עדינות- זה למשל, גאוני:rolleyes:.
תתחדש ותהנה!
יריב קלר ברוך
27-07-09, 22:17
תתחדש ותהנה יש לך מנוע פגז עם הטופ של הקטלוג .
http://www.youtube.com/watch?v=7chaKljXchg
סרט בדיקת מנוע
GodsFather
28-07-09, 09:50
רעשי סוסים צוהלים :)
אבל רק לי נראה שהרכב מתנדנד טיפה יותר מידי בפניה ובהמשך ממנה ?
יריב קלר ברוך
15-10-09, 21:13
תתחדש אחלה מערכת כמו שלי;)
שי, אתה וואחד סתום!!
ממש דומה למה שהיית יכול לקבל ברבע המחיר....:(
כנראה שאתה שייך לאלה שאוהבים לשלם הרבה - בחיי שיש כאלה :!: :!:
בכל מקרה תתחדש ושיהיה לך לבריאות ובהצלחה.
יריב קלר ברוך
16-10-09, 13:46
שי, אתה וואחד סתום!!
ממש דומה למה שהיית יכול לקבל ברבע המחיר....:(
כנראה שאתה שייך לאלה שאוהבים לשלם הרבה - בחיי שיש כאלה :!: :!:
בכל מקרה תתחדש ושיהיה לך לבריאות ובהצלחה.
תגובה מוזרה ולא לעניין שי רכש מערכת חדשה ומושלמת לרכב ללא צורך באיסוף חלפים כמו סעפת ודיסרבוטור של קרייזלר בקיצור שי תתחדש ותהנה
זהו סימתי את הסרן האחורי
הוחלף מ-דנה 60 ל- דנה 70 וכמובן דיסק ברקס
תודה לארנון שושני על העזרה בסרטוט הממוחשב לחיתוך ליזר
בשעה טובה, תתחדש.
דנה 70 הוא אחלה סרן שבעולם. תוכל עכשיו להתחרע איתו בראש שקט עם כל גלגל שתרצה.
למה יש 10 אוזניים מהקטנות? יש אצלך 4 מוטות רדיוס לא?
למה יש 10 אוזניים מהקטנות? יש אצלך 4 מוטות רדיוס לא?
כן. 4אוזנים למוטות תחתונות חור 14 4 אוזנים לבולמים חור 2\1 ושתים ספיר
האוזנים העליונות יוצרו במקום
איפה מקמתם את נשם בית הסרן?
עידו לוריה
05-11-09, 21:35
יפה מאוד , תתחדש
.
עידו
חנן גולומבק
01-05-10, 09:45
אתמול זכיתי לסיבוב בבהמה של שי, הגעתי למדרגה של מטר וחצי ורציתי לסגת, שי צועק לי סע סע יא פחדן, ננתי בגז כאילו אין לי 3 ילדים בבית, המפלץ לא הרגיש כלום (אולי את הביצים שלי שרעדו). היה כייף לא נורמלי,
שייקה תודה.
טוב בצער רב הסופה הכתומה למכירה
מפרט טכני
מנוע 8 צילינדר 500 כ"ס חדש
הדרסים
מערכת הזרקה רב נקודתית חדשה של הדלברוק
מגבר הצתה MSD
כוהל MSD
מחשב ניהול מנוע הדלברוק
קיט אטימה לכוהל ולמפלג
גיר אוטומט מחוזק 4 הילוכים
תיבת הגה מחוזקת
סרן אחורי דנה 70 נעול (הוחלפו כול המיסבים ) יחס 4.88
סרן קדמי דנה 60 מחוזק (החלפו כול המיסבים )יחס 4.88
נעילות ARB קומפרסור ניפרד
4 בולמים של בילשטיין 14" על 2.5 כולל מיכלים חיצונים
2במפ סטופ אחורים של בילשטיין
4 בלמים דיסק ברקס
מגבר בלם הידראולי
צינורות ברקס מותאמים לרכב
מיכל אוויר +קומפרסור חשמלי
כלוב תיקני +תושבות לכסאות וחגורות
כננת קידמית 8274WARN מחוזקת עם מנוע גדול
כננת אחורית9500XP WARN
כסאות ספרקו AVO2
חגורות 5 נקודות של ספרקו
קשר פנימי
2 קסדות
קשר חיצוני קארדו
דש בורד פיבר גלס מיוחד לאוטו
פנל עליון אלומינים לכול המפסקים
מתקן גלגל ספייר +היליפט
5 צמיגים מקסיס 37.12.5.16
2 טרטריפים 1 חשמלי ואחד מכני
מערכת חשמל חדשה ואטומה למים נישלטת מהפנל מעל הנהג והנווט כולל מפסקים אטומים פיוזים קופצים ומנורת ביקורת לד לכול מפסק מנורות הזהרה לדברים חשובים לוח שעונים חדש ואיכותי כולל שעון לחץ דלק 2 משאבות דלק הכנות לכננת נישלפת פיקוד לכננות מהלוח
מערכת מיתלים 4 ליינק חזקה במיוחד (אפילו אני לא הצלחתי לשבור אותה) מיסבה קצה חדשים
כול החלק האחורי נחתח וניבנה שילדת צינורות +תושבת לכננת אחורית פגוש אחורי +2עוגנים חזקים
ויש עוד מלאי של חלקים וחלפים וצמיגים
למחיר ושאלות שי 0505416200
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.