צפייה בגרסה מלאה : בעיית לחץ שמן
השעון צנח לתחום האדום.
כאשר נותנים גז השעון זז.
בעבר השעון הזה עשה לי בעיות ומשחק עם השעון פתר את הבעיה (בפעם הקודמת - הפעם לא).
האם יש דרך לבדוק רמת תפקוד החיישן (האם מישהו מכיר את רמות המתחים שאמורים להגיע לשעון) לפני שמחליפים או לחליפין מתחילים לחפש בעיית שמן??
בספריית ג'יפולוג, בספר הסרוק של הסופה, עמוד 10-84 יש את טבלאות ההתנגדות הרלוונטיות.
עצלן :wink:
אולי זה רק יוניט?
עולה כמה עשרות שקלים ולוקח כמה שניות להחליף. בד"כ זו הבעיה. עזוב את השעון לנפשו.
דרור, מה? נדבקת בוורסיה הישראלית למכונאות? מחליפים מכלולים בתור דיאגנוזה?
יש טבלאות עם ערכים, מודדים, רואים מה לא תקין, ורק אז מחליפים.
אהלן אייל ,
בדיקה קלה ואתה יודע היכן התקלה....
תבצע קריאת שעון במתן מינוס לגוף ,נתק את החוט שהולך ליוניט חבר אליו חוט
פשוט ותן מינוס.במידה והשעון תקין ,המחט תגיע לקצה הסקלה ,במידה ולא... תדע
שהבעיה בשעון.
מניסיון שלי, הבעיה בד"כ ביוניט,זו רגישה ונוטה לזייף.
דבר שני, שמן מנוע ישן + פילטר שמן סתום יגרמו לירידת הלחץ, אולי זה גם
הזמן להחליפם לחדשים.
שחר.
חנן, אתה מחמיא לפאקינג-יוניט המחורבן הזה כשאתה קורא לו "מכלול"...
מה שאייל מתאר קרה גם אצלי, וידוע שהיוניט הזה רגיש ונוטה להתקלקל במהירות.
בשביל לנסות, לקחתי יוניט ששכבה אצל אבינועם במגירה והחלפתי עם שלי, וראה זה פלא - קריאת לחץ השמן חזרה לערכים תקינים ויפים. רק אז קניתי חדש.
משהו כמו 15 שניות לפרק את הישן, להרכיב את החדש ולהלביש עליו את החוט.
חנן, לא מצאתי בספר מידע רלוונטי :cry: :cry: :cry:
נראה לי שאני הולך לקנות יוניט כזה ולהחליף...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.