צפייה בגרסה מלאה : שרשרת טרנספר 231 רועשת?
נאמר לי ששרשרת הטרנספר שלי רועשת .
אכן יש רעש כלשהו בנסיעה מהירה 2X4 .
יש שמן , אין בעיות בשילוב ובנסיעה בשטח.
האם צריך להחליף את השרשרת כל כמה זמן?
אם השרשרת כבר מאוד שחוקה ,יכולה לגרום נזק לא עלינו?
אשמח עזרה תודה ראם.
סליחה, לא ראיתי שרשמת בהתחלה.
אז מפה כנראה שתצטרך לפרק ולבדוק את החלקים הפנימיים. אם השרשרת שחוקה ייתכן שגם הגלגלי שיניים שחוקים, הנזק? יכול להתחיל מהעובדה שלא תוכל לסוע באוטו ועד לנזק לקייס של הטרנספר.
כדאי לפתוח לבד? ,
לא לפרק לגורמים ,רק לבדוק ת'מצב ולהחליף שרשרת אטמים על הדרך.
ידוע לך אולי עלויות ? רק חלקים כמובן (שרשרת ונלווים ).
אם אתה לא יודע, אז אל תפרק לבד.
קודם כל תוריד את ספר האחזקה לסופה מהסיפרייה שבאתר, בנוסף תעזר בחבר שכן מכיר את העבודה, תצטייד בסט אטמים ובמפתח מומנט, הקייס עשוי אלומיניום וההברגות שלו רגישות.
עדיף לברר מראש על זמינות ועלויות של טרנספר חילופי ועלויות של קיט שיפוץ וזמינות שלהם ע"מ שלא תתקע עם האוטו מושבת לתקופה ארוכה.
כדאי אם כבר אז לחשוב בכיוון הNP241
יש לך אולי מושג על עלויות ?
או קיטים ?
[/u]
אגב בספר אין שום איזכור על החלפת השרשרת ,או טיפול בה .
ram ,
שרשרת לטרנספר NP 231 לא זולה ועולה בסביבות ה 1500 ש"ח.
בדרך כלל שהשרשרת שחוקה / גמורה תהייה לך תופעה של רעשים די ברורים
וחזקים כאשר תשלב ל LOW. אני לא יודע מה המצב אצלך , בשביל זה צריך
לפרק ולבדוק בעין , גם את מצב הג"גשים.
תן לעוד מישהו לבדוק , קבל עוד הבחנה , אל תסתפק באחת.
לגבי NP 241 אם יש לך ת'כסף ...השמיים הם הגבול ואין לך בעיה.
שחר.
טוב אז כנראה שלא במפתיע צדקתם בעצתכם לי לפנות למקצוענים.
המצב לא מאיר פנים
השרשרת מרעישה בנסיעה , ועכשיו התווספו עוד כמה צלילים שעושים לי צורם בכיס.
בכל סוף הילוך כשעוברים לניוטרל נשמעת מכה,
לא רוצה לנחש אפילו איזה הוצאה לפניי ,
בכל אופן תודה רבה על התגובות וחג פורים שמח.
רם.
כדאי לדעת עלויות של החלפה, אבל גם אחרי שתבדוק עלויות של טרנספר מפירוק/חדש, כדאי שתראה מה המצב אצלך.
גם אם אין לי עם מי לעשות את זה, תפתח את הטרנספר לבד ותבדוק את מצב הגגשי"ם והמיסבים. צרף תמונה של הגגשים מהצד ומלמעלה.
בסה"כ מדובר בשיפוץ טרנספר. לא צריך לעשות מזה משימה בלתי אפשרית. אם איבן-מחמוד מסוגל, גם אתה מסוגל!!!
רק דבר אחד חשוב. לפני שאתה נכנס לזה תקרא את הספר כדי שתבין מול מה אתה עומד.
בהצלחה.
אורי טל.
תיקח תרשים "פיצוץ" של הטרנספר ותפתח אותו.
לי שלח בזמנו אמיר לרדו תרשים כזה ולמרות שהוא לא היה מדוייק ב100% לא היתה בעיה לפתוח ולסגור את הטרנספר.
קח בחשבון שישנן טבעות קפיציות שראשית לא מופיעות בתרשים ושנית שצריך "פלייר הפוך" (עניין של בערך 25 ש"ח) וזה עושה את החיים ליותר קלים.
בזמנו מחיר השרשרת היה בסביבות 800 ש"ח בסוף לא הייתי צריך. אל תיבהל מזה, זה לא כל כך נורא.
אם אתה מחליט להחליף ל 241, תבדוק אם אין שינוי בגשר הגיר בעקבות שינוי גודל. בעניין זה אני לא יודע וממליץ שתשאל את אסף קציר.
בהצלחה.
יוני5
241 דורשת שני שינויים- גשר גיר מתאים, ומתאם (מין דיסקה באורך של בערך 20 מ"מ) על הפלנג' ביציאה הקדמית. אם קונים תיבה מפירוק- כדאי לקנות אותה עם הגשר והמתאם (לשים לב כשמפרקים את הדרייבשאפט הקדמי, שהמתאם נשאר על התיבה ולא על הגל)
קיימות תיבות כאלה מפירוק- מסופות צבאיות (כולן) ומג"ב (חלק) מעל שנת 96. אלה הסופות שיש במגרשי הפירוקים הגדולים (כדוגמת סמו), ומיועדות לפירוק.
אסף.
טוב אז קודם כל תודה רבה על התגובות .
ובכן לאחר כמה שיקולים בעיקר כלכליים הוחלט לוותר על ההחלפה ל241.
למרות החששות ושוב משיקולים כלכליים החלטתי לפתוח את התיבה לבד (בעזרת הספר כמובן)
ולהחליף לבד .
לולא הספר, בסופו של התהליך בטח הייתי נשאר עם משהו יותר דומה לפסל של קדישמן ,ותודו זאת גם אומנות.
אבל בצעדים קצרים ומדודים הושלמה העבודה נסגרה התיבה הושקתה בשמן וחוברה חזרה.
יש לציין שהבעיה הרצינית ביותר היתה איך לפרק את מגן התיבה ,
שני ברגים בלבד השתחררו ,כל השאר נפתחו קצת ,אך ארבעה ברגים הסתובבו על ריק .
הפתיחה נעשתה עם פטיש אוויר ,יכול ליהיות שהפטיש טחן את ההברגה ?
מה הייתי אמור לעשות כדי להמנע מהמצב הזה ?
יש לציין שבסוף רק בעזרת חימום ואלימות פיזית ומילולית הוצאו הברגים.
בכול אופן שוב תודה על התגובות .
רמי
אז מה בסוף היתה הבעיה?
החלפת שרשרת גג"שים/מיסבים?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.