התחברות

צפייה בגרסה מלאה : האם הגימיני יציב על הכביש



guylevyy
07-01-08, 16:19
חבר'ה אני רוצה לקנות גימיני אבל בגלל שאני נוסע כל שבוע הלוך חזור
ת"א ב"ש אני די חושש לקנות- בנסיעת מבחן שמתי לב כי סטייה קטנה עם ההגה במהירות של 110 קמ"ש
האוטו יכול לאבד שליטה.
אולי מישהו עם ניסיון בגימיני יכול לתת לי דעה אוביקטיבית על העיניין הזה.

Viper
07-01-08, 17:01
*** תשאירו למערכת את ניהול הפורום. לא מוצא חן בעינייכם מה שכתבו ? תשלחו ה"פ לכותב, או ה"פ למנהלי הפורום (ולמי שלא הבין - מה שהיה כתוב כאן, נמחק) ***

ואם מתלבט- אז בין מה למה? יהיה לנו הרבה יותר קל לעזור לך אם תמקד את שאלותיך.

MMR
07-01-08, 23:53
חבר'ה אני רוצה לקנות גימיני אבל בגלל שאני נוסע כל שבוע הלוך חזור
ת"א ב"ש אני די חושש לקנות- בנסיעת מבחן שמתי לב כי סטייה קטנה עם ההגה במהירות של 110 קמ"ש
האוטו יכול לאבד שליטה.
אולי מישהו עם ניסיון בגימיני יכול לתת לי דעה אוביקטיבית על העיניין הזה.

אני עושה בדיוק את המסלול שציינת באופן קבוע (קצב של כ-4000 ק"מ בכל חודש) בלי בעיות מיוחדות.
הרכב פחות יציב מפרייבט, אבל זה נכון לכל רכב שטח.
מרגיש פחות בטוח ב-110? סע יותר לאט...

ברששת
08-01-08, 08:41
אני עושה בדיוק את המסלול שציינת באופן קבוע (קצב של כ-4000 ק"מ בכל חודש) בלי בעיות מיוחדות.
הרכב פחות יציב מפרייבט, אבל זה נכון לכל רכב שטח.
מרגיש פחות בטוח ב-110? סע יותר לאט...

צודק 100%. הגימיני הוא גיפון חמוד עם כל היתרונות והחסרונות שלו. אם אתה צריך רק רכב לנסיעות כביש לך על רכב קומפקטי סטנדרטית גם יהיה יותר נוח ויותר זול לתחזוקה. מצד שני אם אתה גם חובב שטח ומתעתד לבדוק את החצץ מקרוב, קבל זאת באהבה. כל גיפ פחות נוח ויציב מרכב כביש ועל אחת כמה וכמה גימיני שהמושג בקטן הוא המוטו שם.
לאן אתה ממהר. 100 קמ"ש לא טוב?

popolo
08-01-08, 12:10
למי שנוסע אחת לשלושה שבועות מהקריות לקרית גת גם ב 110 קמ"ש הרכב יציב ומתנהג טוב
לשיפור בעלות של כ 5000 ש"ח החלפת קפיצים ומשככים של אולדמן ישפרו את התנהגות הכביש והשטח .
כרכב שטח (לאחרונה אני מתרגל זאת במסגרת קורס מובילי טיולי ג'יפים) הקטן עולה ויורד מדרגות כעז הרים ללא רגשי נחיתות מול רעיו המשלישים את המחיר.

jozi
08-01-08, 19:50
במסגרת איזה קורס ?

yaniv228
10-01-08, 22:43
כולה ג'ימיני....

למה להגיע למהירות כזו גבוהה ?

יש לך נסיעות ארוכות?
אל תקנה ג'ימיני

או שתקנה ותלמד לנסוע יותר לאט...
תאמין לי אני כבר התרגלתי

לאט לאט אתה מגלה שפשוט אין סיבה לנסוע מהר

ג'ימיני במהירות של 110, עד שהבחנת במפגע על הכביש
לא תספיק לסטות עם האוטו ולפני שתשים לב כבר עלית עליו
במיוחד עם יש לך MD
:-D

שמור על עצמך
ולילה טוב

PAUL
16-01-08, 02:15
אני לא בא לצחוק או משהו כזה, אבל מהנסיון שלי עם הג'ימני ליסוע 110 זאת לא הבעיה, להגיע ל110 זאת הבעיה.

סיפור אמיתי, אני וחבר (הוא בג'ימני)חוזרים מהדרום, הכבישים פנוים לחלוטין, אני לא עובר 110 והוא כל הזמן יוצא לי מתווך קליטה של הקשר. הוא והשותף שלו לנסיעה העידו הרגל דבוקה לרצפה כל הדרך.
רק בירדיות הוא נזכר להאיץ.

מה שאני מנסה להגיד, אם אתה רוצה שטח מתפשרים בכביש. והג'ימני טוב בכביש כמו של רכב שטח בעל שני סרנים אחר.

בכל מקרה בונבונירה של אוטו.

eran4x4
16-01-08, 08:06
אני לא בא לצחוק או משהו כזה, אבל מהנסיון שלי עם הג'ימני ליסוע 110 זאת לא הבעיה, להגיע ל110 זאת הבעיה.

סיפור אמיתי, אני וחבר (הוא בג'ימני)חוזרים מהדרום, הכבישים פנוים לחלוטין, אני לא עובר 110 והוא כל הזמן יוצא לי מתווך קליטה של הקשר. הוא והשותף שלו לנסיעה העידו הרגל דבוקה לרצפה כל הדרך.
רק בירדיות הוא נזכר להאיץ.

מה שאני מנסה להגיד, אם אתה רוצה שטח מתפשרים בכביש. והג'ימני טוב בכביש כמו של רכב שטח בעל שני סרנים אחר.

בכל מקרה בונבונירה של אוטו.

לא ברור לי מה התצורה של הג'ימיני של החבר שלך ועל איזה תקלות קשר או איכות מכשירים אתה מדבר.

בכל מקרה בג'ימיני ליסינג שהיה אצלי למשך שנתיים - גיר ידני - צמיגים וכל השאר מקורי
הרכב מגיע ל 130 בקלילות וגם ליותר מזה
אני לא בא להמליץ לאף אחד באיזה מהירות לסוע.
הרכב בתצורתו המקורית הוא ממש לא בעל אחיזה של רכב ספורטיבי וגם לא של פריווט שבנוי ויושב טוב על הכביש אבל עדיין בהחלט נוסע יפה מאוד, מאיץ יפה וכולי.

הנקודה המסוכנת והבועטת שלו זה זריקות זנב בסיבובים, צרוף של כביש רטוב או חלקלק מכל סיבה אחרת עם גז קליל בסיבוב והסיכוי שלך לזרוק זנב מאוד משמעותי.

גיא
16-01-08, 09:18
ג'ימני 2000 אוטומט גם נסע 130 בקלילות. אם לא מפריע לך הרעש של המנוע.

חוצמיזה, 110 זה מהר מידי לכל רכב שטח.

והכי חוצמיזה .... איזה קורס ?!?!?

OFF-RoaD
16-01-08, 20:59
מעשה שהיה כך היה:

במהלך טיול באיזור רמון, נסיעה לכיוון אילת על צי המערכת - גבול מצרים, אני נוסע בגימיני של דוד שלי, בין 70 ל100 קמ"ש, תלוי בשיפוע הקרקע ;-). על אחד הרכסים, איפשהו בין ה90 ל100, משב רוח חזק מאוד, שגרם לכל הרכבים האחרים ל"מכה קטנה בכנף", אשכרה העביר את האוטו על שלושת יושביו לנתיב השמאלי של הכביש. פשוט - שניה הייתי בנתיב, שניה אחרי זה בנתיב שלידו. ההרגשה הייתה שהאוטו באוויר.

idanw
16-01-08, 23:53
והכי חוצמיזה .... איזה קורס ?!?!?

כנראה שזה... (http://www.x-cool.co.il/default.aspx?siteid=12&pageid=226&lang=1)

גיא
17-01-08, 00:36
אלוהים ישמור .....

-->