PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה בקרבורטור של סמוראי



ofer01020304
21-01-08, 18:38
שלום לכולם אני מעוניין להחליף את הקרבורטור שלי לקרבורטור של סובארו האם זה אפשרי? ואם כן האם יש שינויים לעשות ,או קרבורטור של איזה סובארו צריך לשים
ותודה מר:-P אש

Viper
21-01-08, 21:28
אפשרי והרבה כבר עשו את זה.
חפש בפורום- ותקבל את כל התשובות שאתה זקוק להן: מתאם לתושבת מניפולד וכד'.
בהצלחה!

גל_כ
04-02-08, 18:21
שלום לכולם אני מעוניין להחליף את הקרבורטור שלי לקרבורטור של סובארו האם זה אפשרי? ואם כן האם יש שינויים לעשות ,או קרבורטור של איזה סובארו צריך לשים
ותודה מר:-P אש

ממליץ שתתיעץ עם צביקה (חפש בפורום משתמש בשם צביקה קרבורטור), הוא מומחה לקרבורטורים, ואם אני לא טועה ביצע התקנה כזו בעבר.

GodsFather
05-02-08, 00:15
צביקה לא מבצע כאלה התקנות, הוא מומחה בקרבורטורים ותיקונם, אבל לא בקומבינות כמו שמדובר פה.

צריך להכין תושבת מיוחדת כדי להתאים את הקרב' הזה לסמוראי. כדי לבטל את מעבר המים שיש בסוברו ואין בסמוראי.

מה אתה מנסה להשיג בשינוי הזה ?

צביקה קרבורטור
05-02-08, 08:20
צביקה לא מבצע כאלה התקנות, הוא מומחה בקרבורטורים ותיקונם, אבל לא בקומבינות כמו שמדובר פה.

צריך להכין תושבת מיוחדת כדי להתאים את הקרב' הזה לסמוראי. כדי לבטל את מעבר המים שיש בסוברו ואין בסמוראי.

מה אתה מנסה להשיג בשינוי הזה ?
שלום רב!
מרגע זה אני ממנה את אמיר לדוברי, לא הייתי יכול לנסות לנסח אחרת, את כל מה שכתב ידידי אמיר, כל מילה שלו נכונה.
תודה אמיר.
בברכה
צביקה

אבי 1
07-02-08, 01:55
לילה טוב.בקרבורטורים אומנם אני לא תותח כמו צביקה.אבל אין בעיה בכלל לעשות הסבה לקרב של סובארו.ולא נדרש שום מתאם.פשוט להרחיב את קוטר הגוזון מ10 ל12 בקרב של הסובארו.אתה יכול להתקשר ואני אסביר לך.ודרך אגב.נראה לי כמעט בוודאות אמיר שאתה שרשרת בנושא הזה הרבה.ודווקא אז נראה לי שהיית בעד.מה עוד שהקר של סובארו בהרבה יותר חזק.אבי 0542247010

Zuki-Land
07-02-08, 20:21
אבי שלום.
לא מדוייק לאמר שכל שצריך לעשות על מנת להרכיב קרב' סובארו על סעפת סמוראי (1.3) כל שצריך הוא להגדיל את החורים.
אכן הצעד מתבקש, אך בנוסף בקרב' הסובארו קיים מעבר מים בתחתית שלא קיים בקרב' הסמוראי, ולכן הרוב מכינים מתאם (פלטה) שתפקידה הוא בגדול= לסגור את המעבר הזה.
אנחנו אישית משתמשים בשיטה קצת שונה וללא מתאם, ואכן יש שיפור בסחיבת הזוקון.

בברכה,
ושלום רב לכולם:-)
Zuki-Land.

צביקה קרבורטור
07-02-08, 21:24
אבי שלום.
לא מדוייק לאמר שכל שצריך לעשות על מנת להרכיב קרב' סובארו על סעפת סמוראי (1.3) כל שצריך הוא להגדיל את החורים.
אכן הצעד מתבקש, אך בנוסף בקרב' הסובארו קיים מעבר מים בתחתית שלא קיים בקרב' הסמוראי, ולכן הרוב מכינים מתאם (פלטה) שתפקידה הוא בגדול= לסגור את המעבר הזה.
אנחנו אישית משתמשים בשיטה קצת שונה וללא מתאם, ואכן יש שיפור בסחיבת הזוקון.

בברכה,
ושלום רב לכולם:-)
Zuki-Land.
צוקי לנד שלום רב וברוך בואך לפורום!
למה צריך פלטה לסגור מעבר מים, כשאין מעבר מים כלל בסעפת המקורית של סמוראי?
בברכה
צביקה

six 4 life
07-02-08, 21:35
צביקה המעברים לא חופפים אחד מול השני, ולכן צריכים לסגור את המעבר המדובר.

צביקה קרבורטור
07-02-08, 22:47
צביקה המעברים לא חופפים אחד מול השני, ולכן צריכים לסגור את המעבר המדובר.
six 4 life שלום רב!
מעברי המים אינם שימושיים בהרכבת קרבורטור סובארו ,על סעפת היניקה, הקרבורטור של סמוראי לא ניזון מי קירור מהסעפת, לכן הרכבת אטם תחתון מספיקה ללא מתאם או ספייסר.
ברכה
צביקה

Zuki-Land
07-02-08, 23:32
היי, מצטער על התגובה המאוחרת.

SIX אתה צודק חלקית, הקרבורטור אכן לא יושב בהתאמה מלאה מעל הסעפת ולכן בא המתאם ו/ אופציה אחרת, אם כי- אין חובה לסגור את המעבר הזה, והקרבורטור יתפקד כרגיל גם איתו.

צביקה היי
אני אישית כשמבצע הסבה שכזו כך או כך מבטל את המעבר הזה בדרכי שלי, ליתר ביטחון, סוג של פדנט.
כמו שאמרת, אין חובה לבצע את זה, אבל אני אישית לא פוסח על המעבר הזה בהסבות כאלו.

בברכה:).

mistaarvim
12-02-08, 18:09
צביקה לא מבצע כאלה התקנות, הוא מומחה בקרבורטורים ותיקונם, אבל לא בקומבינות כמו שמדובר פה.

צריך להכין תושבת מיוחדת כדי להתאים את הקרב' הזה לסמוראי. כדי לבטל את מעבר המים שיש בסוברו ואין בסמוראי.

מה אתה מנסה להשיג בשינוי הזה ?

אמיר 1 לכמה אתה עושה עם הקרב' של סובארו?

ואיך מבטלים את התופעה שהאוטו נכבה בעליות\ירידות בקרב' של הסוברו

צביקה קרבורטור
12-02-08, 18:34
אמיר 1 לכמה אתה עושה עם הקרב' של סובארו?

ואיך מבטלים את התופעה שהאוטו נכבה בעליות\ירידות בקרב' של הסוברו
הגיפ של אמיר צורך בסביבות 1:9, וזאת בזכות הטיפול המסור שהוא קיבל בקרבורטור, ולאו דווקא בגלל שהקרבורטור של סובארו.
על מנת לבטל את התופעה של כבוי ועליות בירידות של סמוראי בעל קרבורטור, יש לשפצו ולכוונו אצל מקצוען, כל טיפול חובבני שיעשה אצלבעל סמוראי, ותהיה רמת הידע והניסיון שלו בשיפוץ קרבורטור גבוה ככל שתיהה, היא לא ערובה לפתרון הבעיות שנזכרת.
כל לקוחתי בעבר שהתלוננו בעבר, על הבעייה, דווחו שהבעייה נעלמה לאחר השיפוץ.
את המסקנות תסיק בעצמך.
בברכה
צביקה

six 4 life
12-02-08, 20:33
הגיפ של אמיר צורך בסביבות 1:9, וזאת בזכות הטיפול המסור שהוא קיבל בקרבורטור, ולאו דווקא בגלל שהקרבורטור של סובארו.
על מנת לבטל את התופעה של כבוי ועליות בירידות של סמוראי בעל קרבורטור, יש לשפצו ולכוונו אצל מקצוען, כל טיפול חובבני שיעשה אצלבעל סמוראי, ותהיה רמת הידע והניסיון שלו בשיפוץ קרבורטור גבוה ככל שתיהה, היא לא ערובה לפתרון הבעיות שנזכרת.
כל לקוחתי בעבר שהתלוננו בעבר, על הבעייה, דווחו שהבעייה נעלמה לאחר השיפוץ.
את המסקנות תסיק בעצמך.בברכה
צביקה


יסלח לי כבודו
אך מכל התשובה המצוטטת, כל שהסקתי זהו פירסום לא כל כך סמוי.
יש לך פיתרון לבעיה שהבחור התריע עליה?
במקום לעשות לו שחור בעיניים ("כל טיפול חובבני שיעשה אצלבעל סמוראי, ותהיה רמת הידע והניסיון שלו בשיפוץ קרבורטור גבוה ככל שתיהה, היא לא ערובה לפתרון הבעיות שנזכרת"), ולייעץ לו מהן הסיבות שבגללן הוא צריך ללכת למכון קרבורטורים "מקצוען"- ייעץ לו כיצד לפתור אותה.

סלח לי פעם שניה,
אבל אני רואה את התגובה שלך כמיותרת- לא כתוב בה שום דבר מועיל לשואל השאלה, פרט לגש למכון קרבורטורים "מקצועי" ועל הדרך המלצונת בעקיפין על עצמך (משהו שאני שם לב שהחל חוזר שוב ושוב בתגובותיך).

אין בעיה עם פרסום אבל בחיית צביקה.. פה זה לא קארספורום.


סלח לי, פעם שלישית.

מורי
12-02-08, 22:47
צביקה צודק כשהוא אומר שלא סוג הקרב' הוא הגורם לבעיות סחיבה והיכבות בעליות.
קרבורטור מקורי תקין יעבוד מצוין גם בזוויות גבוהות,וזה שמישהו יחליף לקרב' סובארו לא מהווה בכלל ערובה לכך שהביצועים או זוויות העבודה ישתפרו.
בכל מקרה יש לקחת בחשבון ששיפור הביצועים תמיד יבוא ע"ח צריכת דלק גבוהה יותר.

* כמובן שיש קרבורטורים (דוגמת WEBBER) שמשפרים ביצועים,אך יחד עם זאת מעלים את צריכת הדלק בצורה ניכרת.

boba banay
12-02-08, 23:56
יש לשפצו ולכוונו אצל מקצוען, כל טיפול חובבני שיעשה אצלבעל סמוראי, ותהיה רמת הידע והניסיון שלו בשיפוץ קרבורטור גבוה ככל שתיהה, היא לא ערובה לפתרון הבעיות שנזכרת.

סליחה????

צביקה אתה טועה ובגדול!!!!!

שיפצתי אצלך את הקרבורטור של הסיקס - שילמתי ממיטב כספי כדי לקבל "מקצוענות" ולפתור את בעיות צריכת הדלק הגבוהות מהרגיל
וכשהבעיות לא נפתרו ורק החמירו, ופירקתי חצי מהאוטו כדי לחפש מאיפה הבעיה עד שחזרתי לקרבורטור ומצאתי דיאפרגמות קרועות שום אטם או גומיה שלא הוחלפו בחדשים ודיזות שהורכבו הפוך! (יש לי תמונות מרגע הפירוק )

דרך אגב, אתמול שיפצתי את הקרבורטור בעצמי והג'יפ נוסע מדהים!

אז לפני שאתה רץ בהצהרות על חובבנות חברי הפורום שדוגל בעבודה עצמית תקפיד על איכות העבודה שלך!

בברכה
רן

סוזי המשתוללת
13-02-08, 00:47
[QUOTE=Zuki-Land].

צביקה היי
אני אישית כשמבצע הסבה שכזו כך או כך מבטל את המעבר הזה בדרכי שלי, ליתר ביטחון, סוג של פדנט.

זוקי לנד
אם יש לך מידע שיכול לתרום לחברי הפורום אז תן אותו ואל תשמור אותו לעצמך
כי לכולנו יש כאן ידע לא מועט בנושא סמוראים וכולנו נותנים ידע זה בחינם
סביר להניח שגם אתה תלמד דבר או שניים על סמוראים מאיתנו אז תהיוה שותף ותשתף גם אותנו בידיעותיך שאחרת זה לא הוגן שרק אתה תיתרם מאיתנו

בכל מיקרה זה בזבוז זמן כל החלפות הקרב האלה
קחו קרבורטור של מיצובישי גלנט 1800 או טנדר l200 ותקבלו קרבורטור עם לועות הרבה יותר גדולים
מאשר סוברו
לא צריך שום מתאם מכיוון שהקרבורטור הוא מאותו היצרן
גם קרבורטור של סוופט 1300 ייתן יותר כח אבל צריך להרכיב ראש מנוע של סוופט על מנת להגדיל את יחס הדחיסה וכך בלי הרבה מאמץ מקבלי 75 כ"ס (שזה מה שהיה למנוע הסוויפט)שזה כח סוס אחד יותר מלמנוע הבוקסר 1600 של הסוברו

סוזי המשתוללת
13-02-08, 00:54
הגיפ של אמיר צורך בסביבות 1:9, וזאת בזכות הטיפול המסור שהוא קיבל בקרבורטור, ולאו דווקא בגלל שהקרבורטור של סובארו.
על מנת לבטל את התופעה של כבוי ועליות בירידות של סמוראי בעל קרבורטור, יש לשפצו ולכוונו אצל מקצוען, כל טיפול חובבני שיעשה אצלבעל סמוראי, ותהיה רמת הידע והניסיון שלו בשיפוץ קרבורטור גבוה ככל שתיהה, היא לא ערובה לפתרון הבעיות שנזכרת.
כל לקוחתי בעבר שהתלוננו בעבר, על הבעייה, דווחו שהבעייה נעלמה לאחר השיפוץ.
את המסקנות תסיק בעצמך.
בברכה
צביקה
צביקה יש עוד דרך לבטל את ההשתנקות בקפיצות / עליות (שזה בגדול אותו הדבר)
הבעייה נובעת מהעובדה שתא המצוף נמצא בקדמת הרכב וזה אומר שכשהרכב קופץ / עולה עלייה הדלק נצמד לקיר הפנימי של תא המצוף אבל שם גם ממוקמים פתחי האוורור של תא המצוף ומשם נשפך דלק רב לתוך הלועות בדיוק כלא צריך אותו :lol:
גישור שני פתחי האוורור על ידי צינור שגם יגביה את פתחי האורור לתוך הכונס אויר וגם יעביר את פתחי האורור בזוית של 45 מעלות לכיוון קדמת הרכב כך שכשהרכב מזדקר /קופץ /בעלייה חדה פתחי האורור יהיו בגובה מקסימלי
מאז שעשיתי את זה הרכב עומד על הפגוש האחורי וממשיך לעבוד ;)

ברששת
13-02-08, 10:45
צביקה יש עוד דרך לבטל את ההשתנקות בקפיצות / עליות (שזה בגדול אותו הדבר)
הבעייה נובעת מהעובדה שתא המצוף נמצא בקדמת הרכב וזה אומר שכשהרכב קופץ / עולה עלייה הדלק נצמד לקיר הפנימי של תא המצוף אבל שם גם ממוקמים פתחי האוורור של תא המצוף ומשם נשפך דלק רב לתוך הלועות בדיוק כלא צריך אותו :lol:
גישור שני פתחי האוורור על ידי צינור שגם יגביה את פתחי האורור לתוך הכונס אויר וגם יעביר את פתחי האורור בזוית של 45 מעלות לכיוון קדמת הרכב כך שכשהרכב מזדקר /קופץ /בעלייה חדה פתחי האורור יהיו בגובה מקסימלי
מאז שעשיתי את זה הרכב עומד על הפגוש האחורי וממשיך לעבוד ;)

סוזי שלום.
אתה יכול להוסיף תמונות או שרטוט כי מרוב מינוחים לא הבנתי כלום.

itay
13-02-08, 11:32
אני אנסה להסביר לך,

לועות הקרבורטור מקבלות אויר דרך צינורות קטנים שעוברים דרך תא המצוף. כשאתה בשיפוע, מפלס הדלק בתא עולה לכיוון הקיר הפנימי וסותם את הצינורות כך שמה שמגיע ללועות זה רק דלק. מה שסוזי עשה, אם הבנתי נכון, פשוט האריך את הצינורות האלו לתוך כונס האויר (בתיאוריה אתה יכול להעלות אותם למקום הכי גבוה בכונס) וכך בשיפוע, מפלס הדלק בתא המצוף לא מכסה את פתחי הצינורות.

אם הבנתי נכון, פשוט וגאוני.

אם לא הבנתי, אני מתנצל על בזבוז הבייטים 8) 8)

איתי.

-->