PDA

צפייה בגרסה מלאה : הנמכת טרנספר



אורן71
23-01-08, 23:09
שלום לכולם

ברצוני להנמיך את הטרנספר על מנת להוריד את הרעידות בסביבות 80-90 קמ"ש.
הרכב מוגבהה כ 3"ועד כמה שאני יודע עבור הגבהה של 4.5" מנמיכים ב 1" , רציתי לברר בכמה יש להנמיך את הטרנספר במיקרה שלי.

בברכה.
אורן.

אסף הלוי
24-01-08, 07:37
או שתרכיב SYE או שתנמיך ב-1"
אין פה 2.54 ל4.5" הגבהה
ו2.32 ל3" הגבהה
אסף

נמרוד
24-01-08, 07:53
אכן, אם יש לך את בוקסות של אינץ' תשתמש בהם, מקסימום הרעידות לא נעלמות לגמרי - תוסיף שייבה או שתשים במקום הבוקסות שתיים-שלוש שייבות עבות. המשחק הזה לא קשה. עבור הגבהה של 4.5 אינץ' בצ'רוקי אני יכול להגיד לך שהבוקסות המקוריות שמגיעות בקיט של רוביקון עובדות מצויין.

grand
24-01-08, 08:06
בגראנד לא צריך להנמיך ב 1" בהגבהה כזו.
3-4 שייבות בכל פינה או 1 ס"מ הנמכה יספיקו לך.

sos4u
24-01-08, 09:37
או שתרכיב SYE או שתנמיך ב-1"

אסף

מה זה "SYE" ?

נמרוד
24-01-08, 20:08
Slip Yoke Eliminator

http://www.jeepfan.com/products/drvsus/JBConversions/np231sye.jpg

http://klunev.com/images/picture_10_wrangler.jpg

משמאל קצה טרנספר מקורי, עם עול זחיח בנוי בתוכו. מימים התחליף המכונה SYE, קצר יותר=דרישפט ארוך יותר וזוית מתונה יותר.

sos4u
24-01-08, 22:17
תודה

אורן71
24-01-08, 22:53
היי
תודה לכל העונים.
אני מתכוון להתחיל בהנמכה של 10 מ"מ ולהוסיף לפי הצורך, אעדכן בהמשך.

שאלה כללית: בהמשך לSYE, אני מבין שעיקר הרעידות נובעות משינוי הזוית של הגל האחורי, האם נכון??

בברכה.

נמרוד
24-01-08, 23:12
נכון.

הצלבים האחוריים עובדים בזויות גדולות יותר, והם גם לא מקבילים יותר. הנמכת הטרנספר גם מקטינה את הזוית הכללית של הדרישפט וגם מקטינה את הזוית היחסית בין ציר היציאה של הטרנספר לציר הפיניון.

אורן71
01-02-08, 12:11
שלום לכולם.

ההנמכה בוצעה ב2 שלבים.
פעם ראשונה הנמכה של 8 מ"מ נסיעת מבחן והרעידות ירדו מאוד, רק רעידות קלות ביותר בתחום של 80-90 קמ"ש ועם רגל קלה מאוד על הגז, עם תאוצה טיפה גבוהה יותר נעלמות הרעידות.
פעם שנייה הונמך סה"כ ב 18 מ"מ ועשה את העבודה לגמרי.
אמנם עדיין יש איוושה קלה עם רגל קלה מאוד על הגז אבל רק באיזור ה 80 קמ"ש.
יכול להיות שעם עוד הנמכה קלה זה יעלם.
בברכה
אורן.

-->