צפייה בגרסה מלאה : הנמכת טרנספר
שלום לכולם
ברצוני להנמיך את הטרנספר על מנת להוריד את הרעידות בסביבות 80-90 קמ"ש.
הרכב מוגבהה כ 3"ועד כמה שאני יודע עבור הגבהה של 4.5" מנמיכים ב 1" , רציתי לברר בכמה יש להנמיך את הטרנספר במיקרה שלי.
בברכה.
אורן.
או שתרכיב SYE או שתנמיך ב-1"
אין פה 2.54 ל4.5" הגבהה
ו2.32 ל3" הגבהה
אסף
אכן, אם יש לך את בוקסות של אינץ' תשתמש בהם, מקסימום הרעידות לא נעלמות לגמרי - תוסיף שייבה או שתשים במקום הבוקסות שתיים-שלוש שייבות עבות. המשחק הזה לא קשה. עבור הגבהה של 4.5 אינץ' בצ'רוקי אני יכול להגיד לך שהבוקסות המקוריות שמגיעות בקיט של רוביקון עובדות מצויין.
בגראנד לא צריך להנמיך ב 1" בהגבהה כזו.
3-4 שייבות בכל פינה או 1 ס"מ הנמכה יספיקו לך.
או שתרכיב SYE או שתנמיך ב-1"
אסף
מה זה "SYE" ?
Slip Yoke Eliminator
http://www.jeepfan.com/products/drvsus/JBConversions/np231sye.jpg
http://klunev.com/images/picture_10_wrangler.jpg
משמאל קצה טרנספר מקורי, עם עול זחיח בנוי בתוכו. מימים התחליף המכונה SYE, קצר יותר=דרישפט ארוך יותר וזוית מתונה יותר.
היי
תודה לכל העונים.
אני מתכוון להתחיל בהנמכה של 10 מ"מ ולהוסיף לפי הצורך, אעדכן בהמשך.
שאלה כללית: בהמשך לSYE, אני מבין שעיקר הרעידות נובעות משינוי הזוית של הגל האחורי, האם נכון??
בברכה.
נכון.
הצלבים האחוריים עובדים בזויות גדולות יותר, והם גם לא מקבילים יותר. הנמכת הטרנספר גם מקטינה את הזוית הכללית של הדרישפט וגם מקטינה את הזוית היחסית בין ציר היציאה של הטרנספר לציר הפיניון.
שלום לכולם.
ההנמכה בוצעה ב2 שלבים.
פעם ראשונה הנמכה של 8 מ"מ נסיעת מבחן והרעידות ירדו מאוד, רק רעידות קלות ביותר בתחום של 80-90 קמ"ש ועם רגל קלה מאוד על הגז, עם תאוצה טיפה גבוהה יותר נעלמות הרעידות.
פעם שנייה הונמך סה"כ ב 18 מ"מ ועשה את העבודה לגמרי.
אמנם עדיין יש איוושה קלה עם רגל קלה מאוד על הגז אבל רק באיזור ה 80 קמ"ש.
יכול להיות שעם עוד הנמכה קלה זה יעלם.
בברכה
אורן.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.