boondocks
28-01-08, 00:35
חבר שקנה סמוראי שנת 94 הגיע אלי והבחנתי בכמה דברים שברצוני לדעת קצת יותר לגביהם.אני יודע שתוכלו לתת מליון ואחד פרטים ועצות,ואודה על כל פרט חשוב בדרך לישור קו ברכב.
1.האוטו עובד על טורים גבוהים ולוקח לו כמה שניות להרגיע אחרי עצירה.
2.בהורדת מהירות,ירידה מ-3 ל-2 האוטו מגיב בקרטוע חזק ושוב חוזר לאיתנו.
3.נזילות:יד הסרן,תיבת הגה.
4.נקישה קטנטונת בגיר,על פניו מוכר לי מרכבים אחרים ולא נשמע בעייתי אבל אולי מנסיון שלכם תוכלו להעיד על בעייתיות מסוימת.מדובר בנקישה קלילה במעבר הילוך.
5.שמתי לב שבולם ההגה מחובר לשילדה בנקודה הקדמית ביותר של הרכב מתחת לטמבון כאילו מחובר לאוזן הגררות אם היה מדובר באיזו מאזדה 3 (מקווה שהמיקום ברור),ובצד שני מחובר ישירות לזרוע פיטמן.
יש לציין שההגה קשה מאוד,שלא נדבר על חופשים.
לתשובותיכם אודה.
1.האוטו עובד על טורים גבוהים ולוקח לו כמה שניות להרגיע אחרי עצירה.
2.בהורדת מהירות,ירידה מ-3 ל-2 האוטו מגיב בקרטוע חזק ושוב חוזר לאיתנו.
3.נזילות:יד הסרן,תיבת הגה.
4.נקישה קטנטונת בגיר,על פניו מוכר לי מרכבים אחרים ולא נשמע בעייתי אבל אולי מנסיון שלכם תוכלו להעיד על בעייתיות מסוימת.מדובר בנקישה קלילה במעבר הילוך.
5.שמתי לב שבולם ההגה מחובר לשילדה בנקודה הקדמית ביותר של הרכב מתחת לטמבון כאילו מחובר לאוזן הגררות אם היה מדובר באיזו מאזדה 3 (מקווה שהמיקום ברור),ובצד שני מחובר ישירות לזרוע פיטמן.
יש לציין שההגה קשה מאוד,שלא נדבר על חופשים.
לתשובותיכם אודה.