צפייה בגרסה מלאה : בעיית סחיבה בזינוק
יש לי רכב אומנם לא גיפ אלא מרצדס 6 צילנדר 3000 בנזין מודל 92 הרכב מגיב בצורה מצויינת בנסיעה
אך בעת זינוק מהמקום הרכב מגיב לאט מאוד עד שהוא נפתח בעייה זו קוראת רק שהרכב חם
כמו כן שמתי לב שלחץ השמן מאוד נמוך וכשאני מאיץ הוא עולה למקסימום.
זה טיבעי שלחץ שמן עולה כשהמנוע מסתובב מהר יותר
כזכור לי מהזמנים שנהגתי על מרצדס שהיה מונית ...
תמיד במתן גז השעון לחץ שמן היה עולה מיד.
לגבי תאוצה בסל"ד נמוך.
אוטומט ?
הרכב אוטומטי
הוחלף ברכב פלגים חוטי הצתה מכסה מפלג ורוטור
הוחלף יונית ואקום בגיר
כמו כן חשבתי לבדוק את מערכת ההזרקה אך ברכב זה המערכת היא מכנית הפועלת על ווסטי לחץ כך שלא ניתן לחבר את הרכב למחשב
תתחיל לחפש בכיוון הגיר. שמן ? מתי הוחלף ? מסנן ? מצב הגיר ? בדיקת stall ?
וכו'
קודם כל רצוי לציין שבעייה זו קוראת רק שהרכב חם
הגיר שופץ ע"י מומחה לגירים לפני שנתיים והרכב עבר טיפול מקיף לפני שבוע ובו הוחלף מסנן שמן גיר ושמן גיר לגבי לחץ השמן כשהרכב קר הלחץ גבוה
קומפרסיית המנוע סביב 160-150 כשהרכב קר וחם.
בניוטרל הטורים עולים טוב?
תוודא שהרכב מתחיל בראשון, ע"י זה שתספור העלאות הילוכים בהאצה רגועה, מ-0 ל-100 קמ"ש.
למשל, אם לרכב יש ארבעה הילוכים, אז הוא יחליף 3 פעמים עד למהירות שיוט.
בדוק ודווח.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.