התחברות

צפייה בגרסה מלאה : אך קונים דיפנדר? -כתבה חדשה



ארז
08-02-08, 08:48
למי שלא שם לב, בדף הראשי של האתר עלתה כתבה חדשה של אסף קציר
לינק אל הכתבה (http://www.jeepolog.com/498.html)

landrover
08-02-08, 14:18
כל הכבוד !

כתבה מעולה , סחטיין על ההשקעה!

גם מי שלא בהכרח רוצה לקנות דיפנדר חדש יכול ללמוד הרבה מהכתבה.

אמיר.

kd2
08-02-08, 15:30
כל הכבוד !

כתבה מעולה , סחטיין על ההשקעה!

גם מי שלא בהכרח רוצה לקנות דיפנדר חדש יכול ללמוד הרבה מהכתבה.

אמיר.

+1

:!:

אסף , יש טעות ( יותר נכון בילבול ) בחלק של בדיקת הטורבו.
אתה כתבת -

מגדש טורבו: פרק את הצינור המוביל מהטורבו לאינטרקולר. בעזרת האצבע (כאשר המנוע כבוי, כמובן) – ניתן לחוש אם יש חופש בציר הטורבו. מותר חופש קטן מאוד, וחופש גדול יותר יורגש. הסימן הטוב ביותר לטורבו שעבר זמנו הוא סימני שמן סביב הציר המעידים על ציר שחוק.
בעוד הצינור לנתק הוא צינור היניקה של הטורבו , ולא הצינור שהולך מהטורבו לאינטרקולר.
אבל אני בטוח שמדובר על בילבול , מנסיון בכתיבת כתבות ארוכות כאלו , לפעמים לא שמים לב.
http://pics.quads-f.com/uploads/2971200353279.gif

בנוסף, סימנים ויזואליים לחופש מוגזם בטורבו הם סימני שחיקה של האימפלר על ההאוזינג ,
איך אומרים בעברית -
"טורבו משחיז"

http://www.pancher.co.il/read/article-66-1.html

גיא
08-02-08, 20:38
משעשע :-)

nirs
08-02-08, 22:22
סיכום טוב מאוד.
אסף, כל הכבוד!

דרור ברלי
08-02-08, 23:01
רק אצלי הכתבה לא עולה כמו שצריך? (כל הטקסטים חתוכים ובגודל מיניאטורי) הצלחתי להעתיק את רוב הכתבה איכשהו ל-WORD כדי לקרוא אותה, אבל זה לא זה... כ להחלק האחרון של הסיכום חסר...

טעות קלה - המנוע של מודל 2008 מקורו אכן בפורד טרנזיט, אבל זהו מנוע 4 בוכנות בטור ולא V6.

asafk
09-02-08, 21:30
KD ודרור... צודקים. :-? :-? :oops: :oops:
לא יודע מה עבר לי בראש, וזה כנראה המחיר של לכתוב באישון לילה...

יתוקן, ותודה על ההערות.

אסף.

-->