צפייה בגרסה מלאה : קפיצים קדמיים בסרן אחורי
ZJ 1997
הרכב מוגבה 3" קדימה ו 2.5" אחורה (ספייסר), כיוון שלא נכנס יותר מזה (הבמפסטופ קצר מדי).
ע"מ לאזן חשבתי אולי להוריד את הספייסר האחורי ולשים קפיצים קדמיים מאחור.
יש מישהו שניסה ויכול לומר לי מה יהיה הגובה שאני אקבל ?
תודה,
קובי
הולך מצוין, קפיצים מקוריים קדמיים יעניקו לך כ 3" מאחור, עדיף על הספייסרים שלך.
לא הבנתי את מה שרשמת : "כיוון שלא נכנס יותר מזה (הבמפסטופ קצר מדי)".. למה אתה מתכוון, אני לא רואה קשר בין הדברים..
השועל
ZJ 1997
הרכב מוגבה 3" קדימה ו 2.5" אחורה (ספייסר), כיוון שלא נכנס יותר מזה (הבמפסטופ קצר מדי).
ע"מ לאזן חשבתי אולי להוריד את הספייסר האחורי ולשים קפיצים קדמיים מאחור.
יש מישהו שניסה ויכול לומר לי מה יהיה הגובה שאני אקבל ?
תודה,
קובי
מקדימה יש בתוך הסליל של הקפיץ זרוע ברזל באורך 15 ס"מ ועליה בקצה גומייה (זה הבמפסטופ?)
על הצינור/זרוע הזה השחלתי את הספייסרים.
מאחורה יש בתוך הסליל של הקפיץ זרוע ברזל קצרה בהרבה (פחות מ 10 ס"מ) ולא ניתן להשחיל יותר מספייסר אחד של 2" כיוון שאחרי ששמים אותו כל הצינור/זרוע נעלם בתוכו, דבר שנראה גם קצת מסוכן כי נראה שבפתיחה מלאה ועם קצת תזוזות הקפיץ יכול לברוח משם.
זה בגדול תיאור הבעיה.. :)
הבנתי אותך.. אז מה שרמי רשם זה בהחלט הפתרון.. לך על זה!
קובי.
אצלי ברכב הקפיצים הקידמים עברו אחורה וקפיצים קדמיים התקנתי HD של אולדמן .
בכדי לאזן את הרכב יש צורך בספייסר בקפיצים הקדמיים .
הרכב מוגבע "3.5 יותר מהמקור ומאפשר התקנת צמיגים "31.
כך בחשבון ששינוי זה מחייב כוון מוטות פנהרד קידמי ואחורי .
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.