התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מתלבט מחפש עזרה



גיא עידו
26-02-08, 14:13
צהריים טובים,
לאחר מספר שנים בהם היו ברשותנו שני רכבי חברה, החליטה אשתי לקחת קצת חופש. זו הזדמנות מצויינת להגשים חלום ולרכוש רכב שטח.
כאן מחילה התלבטות מאד רצינית. ראשית הגדרתי את מסגרת התקציב (90K).
שנית, את הצרכים - רכב אוטומט שבמהלך השבוע ישמש את אשתי כרכב עירוני ובסופי השבוע יוכל לשמש אותנו לטיולים (בתחילה שטח קל-בינוני ואח"כ בהתאם לחיידק).
אני לא איש קטן ולכן הג'פונים השונים אינם רלוונטיים, ההחלטה היא על רכב 7 מושבים.
בחודש האחרון, עברתי על מספר רב של מקורות מידע (אתרי אינטרנט, מכרים, מכונאים וכו').
ההתלבטות היא בין שלושה: טרופר, פאג'רו או טארנו.המודלים הרלוונטיים השנים 2000 - 2002 בהתאם לרכב ולתקציב.
עקרונית, האם עדיף רכב שנסע פחות או רכב חדש יותר מבחינת המודל עם יותר ק"מ?
טרופר - מחד, הפחידו אותי עם בעיות המנוע של הדיזל מאידך הבנזין זללן לא קטן ובעל קשיי סחירות.
מערכת ה- TOD מהי בעצם ועד כמה גדולה חשיבותה?
טראנו - מקריאה בכתבה רכב שטח משפחתי אני מבין שזהו רכב בינוני. במחיר שבו הוא נמכר האם אקבל תמורה טובה לכסף?
אשמח מאד לקבל עצות והצעות.

גיא
26-02-08, 16:28
קודם כל תתחיל בלקרוא את הכתבה למתחילים על שוק המשומשים (http://www.jeepolog.com/208.html) .

מכאן תמשיך לחיפוש בפורום המתחילים, בעיקר מכיוון שהשאלה הזאת נישאלת פה לפחות פעם אחת כל יום ולכן נענתה המון פעמים.

טראנו, סובארו של ריכבי השטח, פשוט, עבירות סבירה מאוד פלוס למתחילים, כניראה סחיר כמו כל השאר.

טרופר מעל שנת 2000 כניראה פחות כדאי מדיסקברי ישן ... = לא לקנות.
ומדובר על הדיזל בלבד !

פאג'רו, אף פעם לא היה לי אבל נסעתי פה ושם. כניראה הבחירה הנבונה, בעיקר כי הוא מגיע עם נעילת דיפרנציאל אחורית , מה שמקפיץ אותו לעבר קו הסיום מול השאר מבחינת עבירות בשטח.

תחזור אחרי הקריאה עם שאלות ... אם יהיו

:-)

-->