התחברות

צפייה בגרסה מלאה : נשמיי מנוע לא במקומם ייגרמו להנעה קשה? (שברולט קמארו V8 TBI)



ybar
04-03-08, 10:29
הכוונה היא לנשם מנוע הקדמי שמחובר לשסתום PCV בתוך המיכסה שסתומים ולנשם מנוע האחורי שמחובר למיכסה שסתומים ולבית פילטר אוויר בראש מנוע השני, האם נסיון הנעה כאשר כל הבית פילטר אוויר העגול שנמצא על המצערת כולל כמובן את הנשם האחורי שמחובר אליו מפורקים יהיה קשה או לחילופין ייגרום לחוסר הנעה מוחלט או שממש אין קשר בין הדברים?
כאשר הנשמיי מנוע הקדמי והאחורי שנמצאים על שניי הראשים אינם מחוברים למקומם יכולה להיות בעיה של חוסר בניית לחץ מתאים בסעפת יניקה ועקב כך לשבש את נתוניי חיישן הMAP אל המחשב עד כדיי אי אפשרות להניע את הרכב ?

ערן המסוקס
04-03-08, 11:09
הצינור הפתוח המחובר לפילטר אויר, לא אמור להשפיע.

לעומת זאת, הצינור עם שסתום הPCV חייב להיות מחובר בצד הסעפת. אין משמעות להתנעה אם הוא מחובר או לא על מכסה השסתומים.

ybar
04-03-08, 11:50
בזמן ההתנעה או בזמן עבודת המנוע לא אמור להשפריץ שמן מהמיכסאות שסתומים מהפתחים של הנשמים אלא אם כן יש בעיה במנוע נכון או שאני טועה?

ערן המסוקס
04-03-08, 11:57
בזמן עבודת המנוע יוצאים משם אדים, כאשר שסתום הPCV והנשם השני אינם מחוברים.

שמן לא אמור להשפריץ משם.

asafk
04-03-08, 19:57
מה התקלה?

אסף.

נמרוד
04-03-08, 23:43
ואיזה רכב???

גיתאי נוה
05-03-08, 01:24
...והאם כבר פתרת את הבעיה מהשירשור הזה (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=26243)או שאתה בעצם ממשיך איתה פה?
(אגב סוג הרכב מובא בתגובה #8 שם, לא משהו נפוץ במקומותינו)

נמרוד
05-03-08, 08:43
שברולט קמארו עם מנוע V8 TBI.

אני הוספתי את זה לכותרת הדיון בשבילך, הפעם. מעכשיו תכתוב את המידע הזה (כולל גם שנת הייצור ועוד כל מידע רלוונטי) בכותרת של כל שאלה שלך, אם אתה רוצה לקבל התיחסות רצינית בפורום הזה. אני הייתי מנחש (כמו שאר החברים פה) שאתה מדבר על סופה... אולי נדמה לך שאתה שואל שאלות כלליות - אתה לא.

-->